lapsellaan ko antaa juttui kaikkiin lehtiin.luulin et agnes on järkevä tyyppi mut on kyl pisteet laskenu, samoin ko katrin suhteen.
taitaa agnes
3
211
Vastaukset
- Vilosovi
Idolssiin menevät juuri itsetunnolleen ja erinomaisuudelleen pönkitystä kaipaavat narsistit, jotka nauttivat suunnattomasti kun ihmiset heidän erinomaisuuttaan ja kauneuttaan ihailevat ja suitsuttavat. He haluavat olla suorastaan pikkujumalia, joita kaikki kumartavat ja nuoleskelevat. Vai haluavatko he ilahduttaa ihmisiä laulullaan? He saavat nautintoa kuullessaan omaa ääntään, nähdessään levyjään kaupan hyllyllä, saadessaan rahaa kaikesta tästä ja muusta oheistoiminnasta. Idolit ovat narsisteja!!!
No eihän se ite niille lehdille soittele vain niinkö sinä luulit.....Kyllä Suomessa nuo juorulehdet on sen verran v-mäisiä runoilijoita ettei niile mitään tarttea kertoa mistään että ne jutun sais kirjotettua.
- tuli hyppimään
toisten tontille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013