Lordi liian "epäsovelias"/"pelottava" Viisuihin?

Kuulen vähän väliä, kuinka ihmiset valittavat Lordin vaikutuksesta lapsiin, epäsoveliaisuudesta niin "hienoon" tapahtumaan ja kehuvat mm. Taavia. Eivätkös lasten pitäisi olla jo muutenkin unten mailla Viisujen aikaan?

Minä pelkään Jari Sillanpäätä ja muita iskelmien esittäjiä lavalla ja jo pelkkä ajatuskin saa karvat nousemaan pystyyn. Ylisliipattu, hikoileva äidin kultapoika on viimeinen asia, jonka haluan nähdä.
81339
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Lordi ei oo sen pelottavampi kuin Fredi vuoden -76 viisuissa.

Äänestä
  • tai Katri Helena vuonna -79.

Äänestä

Välimeren katoliset viimeistään urputtavat niin paljon, että jee!

Äänestä

oon nähny lordin musiikki videon vaikka oon 10 pian 11 ja ikä raja 18 hui ei oo kama la ees

Äänestä
  • Ikäväksesi lordin musiikkivideoissa ei ole ikärajaa

Äänestä

On hienoa,että kerrankin sinne viisuihin otetaan joku sellainen joka eroaa massasta!Toivottavasti Lordi pääsee finaaleihin ja edustamaan Suomea!

Äänestä

Nyt varmaan kaikki ajattelee suomesta, että täällä kuunnellaan vaan jotain iskelmää. Sillanpäät ja Taavitsaiset sun muut. Ei hyvä.

Äänestä

Pelottava? No ei todellakaan ole, pikemminkin oikea huumoripommi, sain hyvät naurut kun he olivat lavalla =D

Heidän musiikistaan en pidä, mutta olisihan kiva nähdä mitä muut maat ajattelisivat, jos Lordi olisi mukana kisoissa, ainakin saataisiin huumoria Viisuihin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Onko sillä väliä? kirjoitti:

Kuulen vähän väliä, kuinka ihmiset valittavat Lordin vaikutuksesta lapsiin, epäsoveliaisuudesta niin "hienoon" tapahtumaan ja kehuvat mm. Taavia. Eivätkös lasten pitäisi olla jo muutenkin unten mailla Viisujen aikaan?

Minä pelkään Jari Sillanpäätä ja muita iskelmien esittäjiä lavalla ja jo pelkkä ajatuskin saa karvat nousemaan pystyyn. Ylisliipattu, hikoileva äidin kultapoika on viimeinen asia, jonka haluan nähdä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu