Kuulen vähän väliä, kuinka ihmiset valittavat Lordin vaikutuksesta lapsiin, epäsoveliaisuudesta niin "hienoon" tapahtumaan ja kehuvat mm. Taavia. Eivätkös lasten pitäisi olla jo muutenkin unten mailla Viisujen aikaan?
Minä pelkään Jari Sillanpäätä ja muita iskelmien esittäjiä lavalla ja jo pelkkä ajatuskin saa karvat nousemaan pystyyn. Ylisliipattu, hikoileva äidin kultapoika on viimeinen asia, jonka haluan nähdä.
Lordi liian "epäsovelias"/"pelottava" Viisuihin?
8
1337
Vastaukset
- tuubaa
Lordi ei oo sen pelottavampi kuin Fredi vuoden -76 viisuissa.
- Sangrientus
tai Katri Helena vuonna -79.
- 1.1
Välimeren katoliset viimeistään urputtavat niin paljon, että jee!
- hahaaaaa
oon nähny lordin musiikki videon vaikka oon 10 pian 11 ja ikä raja 18 hui ei oo kama la ees
- Junnu
Ikäväksesi lordin musiikkivideoissa ei ole ikärajaa
On hienoa,että kerrankin sinne viisuihin otetaan joku sellainen joka eroaa massasta!Toivottavasti Lordi pääsee finaaleihin ja edustamaan Suomea!
- Nimetön
Nyt varmaan kaikki ajattelee suomesta, että täällä kuunnellaan vaan jotain iskelmää. Sillanpäät ja Taavitsaiset sun muut. Ei hyvä.
- 20 v. tyttö
Pelottava? No ei todellakaan ole, pikemminkin oikea huumoripommi, sain hyvät naurut kun he olivat lavalla =D
Heidän musiikistaan en pidä, mutta olisihan kiva nähdä mitä muut maat ajattelisivat, jos Lordi olisi mukana kisoissa, ainakin saataisiin huumoria Viisuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453