Mitkä ovat niiden jaksojen nimet, joissa Homer käyttää aineita?? Ainakin 4 jaksoa... mm. LSD:tä??
Homer käyttää huumeita???
7
3848
Vastaukset
- vaan
ainakin yhdessä jaksossa silmälääkkeeksi...muistaakseen kohtalaisen reilusti vielä
- RAHAHAHAAHAA!!!8D
Yks on varmasti "Homer smokes weed", missä Homer käyttää marihuanaa... :P Hubaisaa katsottavaa tod...
- tkr
RAHAHAHAAHAA!!!8D kirjoitti:
Yks on varmasti "Homer smokes weed", missä Homer käyttää marihuanaa... :P Hubaisaa katsottavaa tod...
Joo, pilvenpolttojakso on aivan mahtava. Melkein yhtä hyvä on se kun Homer on maistelee erilaisia chili-kastikkeita kunnes sitten maistaa jotain keski-amerikkalaisia superjalopenoja(niillä oli joku hassu nimi mutten nyt muista sitä). Kyseinen tavara on niin vahvaa että Homer menee aivan kuutamolle. Homerin hallusinaatiot ovat mielestäni yksi koko sarjan hauskimpia oivalluksia.
- Boutros_Boutros
No ei varsinaisesti liity noihin huumeisiin, mutta yks parhaimpia Homerin sekoiluja oli se myrkyllisen sammakon nuoleminen. Kaveri oli aika wasted.
- Simpson guru
Uraohjus- on jakso jossa Homer polttaa maria muttei hän koskaan muuta huumetta ole käyttänyt.
Missionary-Impossible- jaksossa homer nuolee sammakoita mutta en muista mikä on suomenkielinen jakso ja How I Spent my Strummer Vacation- jaksossa hän myös nuoli sammakoita.
Chilin jakson nimi on joku Homer matka, tai joku sinnepäin.- jaksossa
Homeri popsii vuorotellen vauhtia ja rauhoittavia. Se on tiukka jakso=)
- Babar-norsu
Homer tuhosi Margen linnunpelättimen,jonka takia harakat rupesivat pitämään Homerista.Kun harakat olivat lennättäneet Maggieta,Homer suutui ja rupesi huutamaan harakoille,sitten ne nokki Homeria silmään..lääkäri määräsi Homerille marijuanaa lääkkeeksi. =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627