Kuvia 23.11.05 Metal Night In Torvi

10

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Death_Unlimited

      En ollu ite paikalla, mut olitkos sä paikalla tai joku vaan paikalla olijoista olleet niin oliko hyvä?

      • Minähän noita kuvia siellä räpsin...olisi noita enemmänkin ollut mut ei jaksanut kaikkia laittaa.

        Siis tunnelma oli kuolemaa, helvettiä, viina ja metallia eli siis aivan helvetin hyvä meininki oli.

        Nailgunner veti kyllä ihan saatanan kovan keikan ja pakko nähdä uudestaan kyllä. Nailgunner keikan kruunasi Onslaught coveri Power From Hell.


      • Death_Unlimited
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Minähän noita kuvia siellä räpsin...olisi noita enemmänkin ollut mut ei jaksanut kaikkia laittaa.

        Siis tunnelma oli kuolemaa, helvettiä, viina ja metallia eli siis aivan helvetin hyvä meininki oli.

        Nailgunner veti kyllä ihan saatanan kovan keikan ja pakko nähdä uudestaan kyllä. Nailgunner keikan kruunasi Onslaught coveri Power From Hell.

        juu se Nailgunnerin tiedän ja olisin ite halunnu nähä..uskon sen et oli hyvä


      • Death_Unlimited kirjoitti:

        juu se Nailgunnerin tiedän ja olisin ite halunnu nähä..uskon sen et oli hyvä

        Mutta sana hyvä ei pysty edes kuvaamaan miten kova se keikka oli. Jos Mikseri.netissä liikut niin käy faniutumassa hehe http://www.mikseri.net/nailgunner laitoin ekan demon ja yhden biisin wounds/nailgunner split levylle jakoon sinne.


      • Death_Unlimited
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Mutta sana hyvä ei pysty edes kuvaamaan miten kova se keikka oli. Jos Mikseri.netissä liikut niin käy faniutumassa hehe http://www.mikseri.net/nailgunner laitoin ekan demon ja yhden biisin wounds/nailgunner split levylle jakoon sinne.

        juu täytyy käydä kattomassa....


      • tr00per
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Mutta sana hyvä ei pysty edes kuvaamaan miten kova se keikka oli. Jos Mikseri.netissä liikut niin käy faniutumassa hehe http://www.mikseri.net/nailgunner laitoin ekan demon ja yhden biisin wounds/nailgunner split levylle jakoon sinne.

        Onx toi ny sitä tr000000meininkiä vai? Varo vaa mainostamasta tota täällä, ettei vaan tule epätr000ta koska sen tietää enemmän kuin 10 ihmistä!


      • Tr00EvilSodomyMutilatorTorm...
        tr00per kirjoitti:

        Onx toi ny sitä tr000000meininkiä vai? Varo vaa mainostamasta tota täällä, ettei vaan tule epätr000ta koska sen tietää enemmän kuin 10 ihmistä!

        Niin, eihän aikoinaan metallikuningas Arthurin pyöreän pöydän puritaaneissakaan ollut enemmän kuin 10 ihmistä, se on raja jota ei sovi ylittää.
        Tuskin ketään kiinnostaa tuollaiset itsensä myyneet mainstream-markettimetallibändit, kuten Nailgunner.


      • Tr00 Evil Metal Warrior
        Tr00EvilSodomyMutilatorTorm... kirjoitti:

        Niin, eihän aikoinaan metallikuningas Arthurin pyöreän pöydän puritaaneissakaan ollut enemmän kuin 10 ihmistä, se on raja jota ei sovi ylittää.
        Tuskin ketään kiinnostaa tuollaiset itsensä myyneet mainstream-markettimetallibändit, kuten Nailgunner.

        Kunnon hevibändin keikalle tulee vain 2 ihmistä, ja niistäkin toinen lähtee pois koska ei ymmärrä monimutkaisia Tr00supernecrosodomizer-metalliriffejä, mokomakin massamusiikin kuuntelija.


      • aggressor.perverssor kirjoitti:

        Minähän noita kuvia siellä räpsin...olisi noita enemmänkin ollut mut ei jaksanut kaikkia laittaa.

        Siis tunnelma oli kuolemaa, helvettiä, viina ja metallia eli siis aivan helvetin hyvä meininki oli.

        Nailgunner veti kyllä ihan saatanan kovan keikan ja pakko nähdä uudestaan kyllä. Nailgunner keikan kruunasi Onslaught coveri Power From Hell.

        Pakko kyllä nyt sanoo että mä en edes huomannut että Power from hell soitettiin. Huusit kyllä siinä Power from hell mutta luulin että ihan muutes vaan siinä availet äänihuulias. Eipä kyllä siinä mielessä että empä edes omista tuotakaan levyä. En oo kuullut sitä kappaletta.


    • deathguy

      Jäi bätmänni näkemättä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe