myykää mulle kummitus

..myykäämyykää..pliiizzzz.. tahtoo tahtoo tahtoo.. naisille voin makxaa jopa luonnossa mut en tänään koska ulkona on jo niin pimeÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...........

15

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi rakastaa

      Lemon - Nainen Tummissa

      Hän saapui keskiyöllä
      näin viikatteenkin vyöllä
      tuo nuori nainen ikuisuuden harso silmillään
      hän kertoi kyllin huulin
      kuin kaukaa äänen kuulin
      oon sieltä mistä takaisin ei tulla elämään

      aa-aa-aa

      Mä katsettansa turhaan hain
      näin pohjattomat silmät vain
      kun katsoin niihin tunsin että häntä rakastin
      voi poika parka kuolemaa
      ei yksikään voi rakastaa
      vain hengen sulta veisin kylmin jäisin suudelmin

      aaaa--aaa-aa

      sun täytyy olla vanki maan
      ei sielus pääse kahleistaan
      on yksinäisyys kohtalosi auttaa voi mä en
      sä vaikka kaiken oikein teet
      sua seuraat aina kyyneleet
      ei murheistansa irti pääse koskaan ihminen

      aaaa--aaa--aaa

      mä pyysin suukko muuta ei
      hän viikatteensa naulaan vei
      ja tunsit hänen syleilynsä kylmän jäätävän
      hän lähti otti viikatteen
      jäin yksin yöhön hiljaiseen
      en enää pelkää kuolemaa nyt kaiken ymmärrän

      aaa-aaa-aaa

      hän saapuu vielä tiedän sen
      kun aika vierii täyttyen
      niin silloin suostuu varmaankin hän yhteen suudelmaan
      tuon suudelman kun hältä saan
      voin vihdoin jättää kylmän maan
      ja silloin pääsee myöskin sielu irti kahleistaan
      en itselleni rauhaa saa kun rakastan vain kuolemaa
      mä ootan että saapuis tuo nainen mustissaan

      aaa-aa-aaa

      • ..kaunista lyriikkaa..tuntematon.. tuo on just sitä..


    • awerell

      casper kummitus vhs versiona...saat kun tuut hakee

      • ..casperii.. en tahdo pelotella koska olen casper iloinen pieni kiltti kummitus.. bläähh


    • kun mun huushollissa remeltää räyhähenki. Se sotkee kaikki paikat ja kämppä on aina sekaisin vaikka minä itse en sotke ollenkaan.

      • ..räyhänhenki.. huh.. mä mitään sellasii..paitsi jos saat sen purkkiin niin voin laittaa sen säilöön.. ja jos joku on mulle ilkee niin..juu nou mitä tapahtuu..


      • pervokki kirjoitti:

        ..räyhänhenki.. huh.. mä mitään sellasii..paitsi jos saat sen purkkiin niin voin laittaa sen säilöön.. ja jos joku on mulle ilkee niin..juu nou mitä tapahtuu..

        Löydät likaiset sukkasi sängyn alta vaikka hyvin muistat että veit ne pyykkikoriin. Sitten tiskipöytä on täys likaisia astioita vaikka peset astiasi aina heti käytön jälkeen. Ja jos innostut ottamaan kaljaa, se levittelee tyhjät pullot pitkin pöytiä vaikka ottaisit pussin minne laitat pullot heti niiden tyhjennettyä.


      • tuputuu kirjoitti:

        Löydät likaiset sukkasi sängyn alta vaikka hyvin muistat että veit ne pyykkikoriin. Sitten tiskipöytä on täys likaisia astioita vaikka peset astiasi aina heti käytön jälkeen. Ja jos innostut ottamaan kaljaa, se levittelee tyhjät pullot pitkin pöytiä vaikka ottaisit pussin minne laitat pullot heti niiden tyhjennettyä.

        ..sellanen.. no sit mä en sitä välttämättä haluu vaikka toisaalta kiusa se on pienikin kiusa ilkeille ihmisille..


      • pervokki kirjoitti:

        ..sellanen.. no sit mä en sitä välttämättä haluu vaikka toisaalta kiusa se on pienikin kiusa ilkeille ihmisille..

        sais muuttamaan mun entisen naapurin luokse? Se oli kuule niin kiukkuinen akka että siinä räyhähenkikin juoksee karkuun ja sit sen kämppä aina kiiltää puhtauttaan.


      • tuputuu kirjoitti:

        sais muuttamaan mun entisen naapurin luokse? Se oli kuule niin kiukkuinen akka että siinä räyhähenkikin juoksee karkuun ja sit sen kämppä aina kiiltää puhtauttaan.

        ..henki pulloon ja postiluukusta sisään.. njähähää..


      • pervokki kirjoitti:

        ..henki pulloon ja postiluukusta sisään.. njähähää..

        että millähän kummalla sen naisihmisen huusholliin saa pullon salakuljetettua.


      • tuputuu kirjoitti:

        että millähän kummalla sen naisihmisen huusholliin saa pullon salakuljetettua.

        ..jos ei postiluukusta niin lähetä pullo lahjaksi sille..sit se avaa sen kotona..ääähhh tai jos sattuu olee sillä ikkuna auki niin hiivi pihalle ja päästä henki sisään ikkunasta.. tai kiipee katolle.. avaa pullo ja pudota savupiippuun ja tuki piippu ettei ulos eksy.. siitä mistä ilma kulkee kulkee henkikin.. trust me....


      • pervokki kirjoitti:

        ..jos ei postiluukusta niin lähetä pullo lahjaksi sille..sit se avaa sen kotona..ääähhh tai jos sattuu olee sillä ikkuna auki niin hiivi pihalle ja päästä henki sisään ikkunasta.. tai kiipee katolle.. avaa pullo ja pudota savupiippuun ja tuki piippu ettei ulos eksy.. siitä mistä ilma kulkee kulkee henkikin.. trust me....

        heittää se sinne ikkunan läpi. Se on niitä naisia jotka aavistaa pullon vaikka olis mitä peitteitä päällä. Jos oot joskus asunut vuokralaisena vanhassa osaketalossa, tiedät mitä tarkoitan:))))


      • tuputuu kirjoitti:

        heittää se sinne ikkunan läpi. Se on niitä naisia jotka aavistaa pullon vaikka olis mitä peitteitä päällä. Jos oot joskus asunut vuokralaisena vanhassa osaketalossa, tiedät mitä tarkoitan:))))

        ..täysillä sitten ettei kimpoo takas ja osu päähän..


      • pervokki kirjoitti:

        ..täysillä sitten ettei kimpoo takas ja osu päähän..

        millainen suojakenttä sellasella vanhapiikatädillä on:)))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe