myykää mulle kummitus

..myykäämyykää..pliiizzzz.. tahtoo tahtoo tahtoo.. naisille voin makxaa jopa luonnossa mut en tänään koska ulkona on jo niin pimeÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...........

15

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi rakastaa

Lemon - Nainen Tummissa

Hän saapui keskiyöllä
      näin viikatteenkin vyöllä
      tuo nuori nainen ikuisuuden harso silmillään
      hän kertoi kyllin huulin
      kuin kaukaa äänen kuulin
      oon sieltä mistä takaisin ei tulla elämään

aa-aa-aa

Mä katsettansa turhaan hain
      näin pohjattomat silmät vain
      kun katsoin niihin tunsin että häntä rakastin
      voi poika parka kuolemaa
      ei yksikään voi rakastaa
      vain hengen sulta veisin kylmin jäisin suudelmin

aaaa--aaa-aa

sun täytyy olla vanki maan
      ei sielus pääse kahleistaan
      on yksinäisyys kohtalosi auttaa voi mä en
      sä vaikka kaiken oikein teet
      sua seuraat aina kyyneleet
      ei murheistansa irti pääse koskaan ihminen

aaaa--aaa--aaa

mä pyysin suukko muuta ei
      hän viikatteensa naulaan vei
      ja tunsit hänen syleilynsä kylmän jäätävän
      hän lähti otti viikatteen
      jäin yksin yöhön hiljaiseen
      en enää pelkää kuolemaa nyt kaiken ymmärrän

aaa-aaa-aaa

hän saapuu vielä tiedän sen
      kun aika vierii täyttyen
      niin silloin suostuu varmaankin hän yhteen suudelmaan
      tuon suudelman kun hältä saan
      voin vihdoin jättää kylmän maan
      ja silloin pääsee myöskin sielu irti kahleistaan
      en itselleni rauhaa saa kun rakastan vain kuolemaa
      mä ootan että saapuis tuo nainen mustissaan

aaa-aa-aaa

• ..kaunista lyriikkaa..tuntematon.. tuo on just sitä..

• awerell

casper kummitus vhs versiona...saat kun tuut hakee

• ..casperii.. en tahdo pelotella koska olen casper iloinen pieni kiltti kummitus.. bläähh

• tuputuu

kun mun huushollissa remeltää räyhähenki. Se sotkee kaikki paikat ja kämppä on aina sekaisin vaikka minä itse en sotke ollenkaan.

• ..räyhänhenki.. huh.. mä mitään sellasii..paitsi jos saat sen purkkiin niin voin laittaa sen säilöön.. ja jos joku on mulle ilkee niin..juu nou mitä tapahtuu..

• pervokki kirjoitti:

..räyhänhenki.. huh.. mä mitään sellasii..paitsi jos saat sen purkkiin niin voin laittaa sen säilöön.. ja jos joku on mulle ilkee niin..juu nou mitä tapahtuu..

Löydät likaiset sukkasi sängyn alta vaikka hyvin muistat että veit ne pyykkikoriin. Sitten tiskipöytä on täys likaisia astioita vaikka peset astiasi aina heti käytön jälkeen. Ja jos innostut ottamaan kaljaa, se levittelee tyhjät pullot pitkin pöytiä vaikka ottaisit pussin minne laitat pullot heti niiden tyhjennettyä.

• tuputuu kirjoitti:

Löydät likaiset sukkasi sängyn alta vaikka hyvin muistat että veit ne pyykkikoriin. Sitten tiskipöytä on täys likaisia astioita vaikka peset astiasi aina heti käytön jälkeen. Ja jos innostut ottamaan kaljaa, se levittelee tyhjät pullot pitkin pöytiä vaikka ottaisit pussin minne laitat pullot heti niiden tyhjennettyä.

..sellanen.. no sit mä en sitä välttämättä haluu vaikka toisaalta kiusa se on pienikin kiusa ilkeille ihmisille..

• pervokki kirjoitti:

..sellanen.. no sit mä en sitä välttämättä haluu vaikka toisaalta kiusa se on pienikin kiusa ilkeille ihmisille..

sais muuttamaan mun entisen naapurin luokse? Se oli kuule niin kiukkuinen akka että siinä räyhähenkikin juoksee karkuun ja sit sen kämppä aina kiiltää puhtauttaan.

• tuputuu kirjoitti:

sais muuttamaan mun entisen naapurin luokse? Se oli kuule niin kiukkuinen akka että siinä räyhähenkikin juoksee karkuun ja sit sen kämppä aina kiiltää puhtauttaan.

..henki pulloon ja postiluukusta sisään.. njähähää..

• pervokki kirjoitti:

..henki pulloon ja postiluukusta sisään.. njähähää..

että millähän kummalla sen naisihmisen huusholliin saa pullon salakuljetettua.

• tuputuu kirjoitti:

että millähän kummalla sen naisihmisen huusholliin saa pullon salakuljetettua.

..jos ei postiluukusta niin lähetä pullo lahjaksi sille..sit se avaa sen kotona..ääähhh tai jos sattuu olee sillä ikkuna auki niin hiivi pihalle ja päästä henki sisään ikkunasta.. tai kiipee katolle.. avaa pullo ja pudota savupiippuun ja tuki piippu ettei ulos eksy.. siitä mistä ilma kulkee kulkee henkikin.. trust me....

• pervokki kirjoitti:

..jos ei postiluukusta niin lähetä pullo lahjaksi sille..sit se avaa sen kotona..ääähhh tai jos sattuu olee sillä ikkuna auki niin hiivi pihalle ja päästä henki sisään ikkunasta.. tai kiipee katolle.. avaa pullo ja pudota savupiippuun ja tuki piippu ettei ulos eksy.. siitä mistä ilma kulkee kulkee henkikin.. trust me....

heittää se sinne ikkunan läpi. Se on niitä naisia jotka aavistaa pullon vaikka olis mitä peitteitä päällä. Jos oot joskus asunut vuokralaisena vanhassa osaketalossa, tiedät mitä tarkoitan:))))

• tuputuu kirjoitti:

heittää se sinne ikkunan läpi. Se on niitä naisia jotka aavistaa pullon vaikka olis mitä peitteitä päällä. Jos oot joskus asunut vuokralaisena vanhassa osaketalossa, tiedät mitä tarkoitan:))))

..täysillä sitten ettei kimpoo takas ja osu päähän..

• pervokki kirjoitti:

..täysillä sitten ettei kimpoo takas ja osu päähän..

millainen suojakenttä sellasella vanhapiikatädillä on:)))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4541
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4028
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3542
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      36
      2842
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      26
      2593
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      60
      2512
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2399
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1927
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1908
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      227
      1663
    Aihe