..myykäämyykää..pliiizzzz.. tahtoo tahtoo tahtoo.. naisille voin makxaa jopa luonnossa mut en tänään koska ulkona on jo niin pimeÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...........
myykää mulle kummitus
15
510
Vastaukset
- voi rakastaa
Lemon - Nainen Tummissa
Hän saapui keskiyöllä
näin viikatteenkin vyöllä
tuo nuori nainen ikuisuuden harso silmillään
hän kertoi kyllin huulin
kuin kaukaa äänen kuulin
oon sieltä mistä takaisin ei tulla elämään
aa-aa-aa
Mä katsettansa turhaan hain
näin pohjattomat silmät vain
kun katsoin niihin tunsin että häntä rakastin
voi poika parka kuolemaa
ei yksikään voi rakastaa
vain hengen sulta veisin kylmin jäisin suudelmin
aaaa--aaa-aa
sun täytyy olla vanki maan
ei sielus pääse kahleistaan
on yksinäisyys kohtalosi auttaa voi mä en
sä vaikka kaiken oikein teet
sua seuraat aina kyyneleet
ei murheistansa irti pääse koskaan ihminen
aaaa--aaa--aaa
mä pyysin suukko muuta ei
hän viikatteensa naulaan vei
ja tunsit hänen syleilynsä kylmän jäätävän
hän lähti otti viikatteen
jäin yksin yöhön hiljaiseen
en enää pelkää kuolemaa nyt kaiken ymmärrän
aaa-aaa-aaa
hän saapuu vielä tiedän sen
kun aika vierii täyttyen
niin silloin suostuu varmaankin hän yhteen suudelmaan
tuon suudelman kun hältä saan
voin vihdoin jättää kylmän maan
ja silloin pääsee myöskin sielu irti kahleistaan
en itselleni rauhaa saa kun rakastan vain kuolemaa
mä ootan että saapuis tuo nainen mustissaan
aaa-aa-aaa - awerell
casper kummitus vhs versiona...saat kun tuut hakee
kun mun huushollissa remeltää räyhähenki. Se sotkee kaikki paikat ja kämppä on aina sekaisin vaikka minä itse en sotke ollenkaan.
..räyhänhenki.. huh.. mä mitään sellasii..paitsi jos saat sen purkkiin niin voin laittaa sen säilöön.. ja jos joku on mulle ilkee niin..juu nou mitä tapahtuu..
pervokki kirjoitti:
..räyhänhenki.. huh.. mä mitään sellasii..paitsi jos saat sen purkkiin niin voin laittaa sen säilöön.. ja jos joku on mulle ilkee niin..juu nou mitä tapahtuu..
Löydät likaiset sukkasi sängyn alta vaikka hyvin muistat että veit ne pyykkikoriin. Sitten tiskipöytä on täys likaisia astioita vaikka peset astiasi aina heti käytön jälkeen. Ja jos innostut ottamaan kaljaa, se levittelee tyhjät pullot pitkin pöytiä vaikka ottaisit pussin minne laitat pullot heti niiden tyhjennettyä.
tuputuu kirjoitti:
Löydät likaiset sukkasi sängyn alta vaikka hyvin muistat että veit ne pyykkikoriin. Sitten tiskipöytä on täys likaisia astioita vaikka peset astiasi aina heti käytön jälkeen. Ja jos innostut ottamaan kaljaa, se levittelee tyhjät pullot pitkin pöytiä vaikka ottaisit pussin minne laitat pullot heti niiden tyhjennettyä.
..sellanen.. no sit mä en sitä välttämättä haluu vaikka toisaalta kiusa se on pienikin kiusa ilkeille ihmisille..
pervokki kirjoitti:
..sellanen.. no sit mä en sitä välttämättä haluu vaikka toisaalta kiusa se on pienikin kiusa ilkeille ihmisille..
sais muuttamaan mun entisen naapurin luokse? Se oli kuule niin kiukkuinen akka että siinä räyhähenkikin juoksee karkuun ja sit sen kämppä aina kiiltää puhtauttaan.
tuputuu kirjoitti:
sais muuttamaan mun entisen naapurin luokse? Se oli kuule niin kiukkuinen akka että siinä räyhähenkikin juoksee karkuun ja sit sen kämppä aina kiiltää puhtauttaan.
..henki pulloon ja postiluukusta sisään.. njähähää..
pervokki kirjoitti:
..henki pulloon ja postiluukusta sisään.. njähähää..
että millähän kummalla sen naisihmisen huusholliin saa pullon salakuljetettua.
tuputuu kirjoitti:
että millähän kummalla sen naisihmisen huusholliin saa pullon salakuljetettua.
..jos ei postiluukusta niin lähetä pullo lahjaksi sille..sit se avaa sen kotona..ääähhh tai jos sattuu olee sillä ikkuna auki niin hiivi pihalle ja päästä henki sisään ikkunasta.. tai kiipee katolle.. avaa pullo ja pudota savupiippuun ja tuki piippu ettei ulos eksy.. siitä mistä ilma kulkee kulkee henkikin.. trust me....
pervokki kirjoitti:
..jos ei postiluukusta niin lähetä pullo lahjaksi sille..sit se avaa sen kotona..ääähhh tai jos sattuu olee sillä ikkuna auki niin hiivi pihalle ja päästä henki sisään ikkunasta.. tai kiipee katolle.. avaa pullo ja pudota savupiippuun ja tuki piippu ettei ulos eksy.. siitä mistä ilma kulkee kulkee henkikin.. trust me....
heittää se sinne ikkunan läpi. Se on niitä naisia jotka aavistaa pullon vaikka olis mitä peitteitä päällä. Jos oot joskus asunut vuokralaisena vanhassa osaketalossa, tiedät mitä tarkoitan:))))
tuputuu kirjoitti:
heittää se sinne ikkunan läpi. Se on niitä naisia jotka aavistaa pullon vaikka olis mitä peitteitä päällä. Jos oot joskus asunut vuokralaisena vanhassa osaketalossa, tiedät mitä tarkoitan:))))
..täysillä sitten ettei kimpoo takas ja osu päähän..
pervokki kirjoitti:
..täysillä sitten ettei kimpoo takas ja osu päähän..
millainen suojakenttä sellasella vanhapiikatädillä on:)))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684541Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004028- 523542
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362842Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602512- 482399
- 391927
- 471908
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2271663