Onko kellään kokemusta tekeekö kyseisellä pullonvaihtajalla mitään?
http://www.vapaa-aika.com/aspsivut/237G.asp
nimim. kyllästynyt keskellä yötä pullonvaihtaja
Automaattinen pullonvaihtaja
7
2335
Vastaukset
- Turbovaanari
Sen jälkeen sinulla on kaksi tyhjää kaasupulloapulloa keskellä yötä.
Tulos on siis huomattavasti parempi !- 1.9TD
Kiitos vastauksesta Turbovaanari. Tarkoitus oli vain tiedustella että toimiiko pullonvaihtaja tosiaankin niin että ensin tyhjenee ensimmäinen pullo täysin tyhjäksi ja sitten vaihtaa ilman katkosta täydelle pullolle.
kiitos jo vastauksesta etukäteen. - saattaa
käydä ilman kaasupullonvaihtajaakin, että on kotelossa kaksi tyhjää kaasupulloa, jos ei välillä osta kaasua lisää.
Toki yöunet saattavat häiriintyä, vaikka omassa vaunussa pullonvaihtaja olisikin, kun naapuri vaihtaa kaasupullojaan keskellä yötä...
- on todella
mainio vehje. Olen käyttänyt Truman vanhempaa mallia kolmatta vuotta ja kertaakaan ei ole tarvinnut nousta yöllä vaihtamaan kaasupulloa.
Olen käyttänyt laitetta myös talviaikaan, tosin en todellisilla tulipalopakkasilla (alle -25 astetta), joten en tiedä kuinka kylmässä se toimii. Jos käyttää todella kylmissä olosuhteissa, kannattaa ehkä satsata jäätymisen estolaitteeseen.
Kaasun riittävyyttä toki joutuu tässäkin vehkeessä seuraamaan, jottei jonakin yönä ole pullokotelossa kahta tyhjää kaasupulloa...
Kun käyttöpullo on loppunut ja on vaihdon aika, olen ottanut tavaksi "vaihtaa aina molemmat pullot" eli, vanha varapullo käyttöpulloksi ja uusi täysi pullo varapulloksi. Näin ei koskaan tarvitse muistella tai arvioida kuinka paljon varapullossa on kaasua jäljellä.
Suosittelen kaasunvaihtajaa, se takaa rauhalliset yöunet. - Ärjy
Tuote nro. 16736 tuntuisi olevan täydellisempi, jos maininta "Erillään oleva kaasumäärän näyttö" tarkoittaa sitä, että näytön saa sisälle koppiin.
Minulla on vanhemman mallinen DUO Sonatic (tuote nro. 16744) ollut auton ostosta asti käytössä.
http://www.vapaa-aika.com/aspsivut/239G.asp
Pois sitä en antaisi ottaa.
Se on tavallaan kaksiosainen paketti, joka sisältää varsinaisen pullonvaihtajan, ja kakkospullon kaasumäärän näytön.
Pullon vaihtajassa on molemmille pulloille omat paineenalentimet. Ykköspullolle vihreällä täplällä merkitty. Kakkospullolle punaisella täplällä. Kun ykköspullon letkupaine laskee tietylle tasolle, avaa vaihtaja kaasun oton kakkospullosta automaattisesti. Molempien pullojen pulloventtiilit on oltava avattuna.
Tuote nro. 45068 ultraääni kaasumäärän mittari on kakkospullon alla, ja siitä sisälle tulevan johdon päässä senällä on näyttö (samanlainen kuin kuvassa jonka kohdalla lukee "vanha"). Niin kauan kuin näyttö osoittaa 11 kg tietää, että ykköspullossa on vielä kaasua. Kun näytössä alkaa pullon paino vähenemään, tietää kakkospullon olevan käytössä. Samalla kun näkee senkin paljonko kaasua on vielä jäljellä, ja tietää kuinka kiire on uuden pullon ostoon. Kuten tuossa edelläkin oli mainittu, kannattaa aina täysi pullo laittaa kakkospulloksi, ja se vajaa pullo käyttää ensimmäisenä loppuun. Silloin jää pidempi aika reagoida uuden pullon ostoon kun huomaa, että kakkospullo on käytössä.
Vielä linkki vastauksesta viimekeväänä esitettyyn samanlaiseen kysymykseen.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000007587569- vaihtoventtiili
Kyllä pullonvaihtaja on vielä edelleen se kahdella jalalla kävelevä. Vaihtoventtiili on ja olisi kohdallaan oleva nimike kaasupullotilassa olevalle kapistukselle. Jostakin syystä suuri osa kauppiaistakin tyrkyttää laitetta virheellisellä nimikkeellä. Vertailun vuoksi kaasutin/kaasuttaja, joista toinen on ohjaamossa ja toinen konepellin alla.
- ei tee
Turha kapistus älä osta,menee rahat ihan hukkaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760