Miehen tulee olla vahva ja komea.Hartiat pitää olla kuin ladon ovi ja vahvuutta niissä niin paljon että jaksaa kantaa vaimonsa illa sänkyyn.Miehellä kuuluu olla paksu lompakko ja kaunis koti mieluusti kaksikin ,toinen kaupungissa ,toinen maalla, järven rannalla.Hänen pitää huolehtia että naisella on tyylikäs auto ja tarpeeksi rahaa käydä shoppailemassa aina kun sattuu huvittamaan.Eikä saa nurista että rahaa kuluu,( visalla pitää olla katetta)Miehen pitää palkata siivooja ja viedä vaimo vähintään pari kertaa viikossa ulos syömään.Säännöllisin väliajoin miehen pitää viedä vaimo ulkomaan matkoille ,teatteriin ,konserttiin tai tanssimaan, Vaimo voi käydä kampaamoissa kauneushoitoilassa ja kylpylöissä kaunistumassa miten usein tuntee siihen tarvetta.Tämän kaiken rahoittaminen kuuluu tietysti miehelle .Vastapalvelukseksi hän saa suloisen ,kauniin ,hyvinhoidetun , hyväntuulisen ja seksikkään naisen sulostuttamaan elämäänsä
miehen tulee olla
34
3205
Vastaukset
- tietenkin
Täyttä asiaa puhut "tähdenlento". Tai, no, ehkä meikäläisittäin vaatimattomammin konditionaalissa eli otsikko "Miehen tulisi olla" noin niinkuin varmuuden vuoksi kuitenkin.
- aatu
Kun ylipaino on kansamme keskuudessa ongelma, niin tekee mieli kysyä, saako hyvännäköinen mies olla mahakas.
Entä - anteeksi vain - saako hyvännäköinen nainen olla mahakas?- harkinnan alla
isoa mahaa saako olla roikkuvat kasvot,kumman valitsette.
- niin naisilla kuin
harkinnan alla kirjoitti:
miehilläkin,
maha ja roikkuvat kasvot. - eijuuN05
Jos miehellä on iso vatsa, se kertoo huonosti hoidetusta terveydestä ja vääristä elämäntavoista.Toisaalta tällainen mies kuoleekin aikaisemmin kuin vaimo, että hyvä niin. Saa nainen perintörahoilla hoitaa itseään ja uutta rattopoikaansa.
- Pääsky64
sellaista melua pidetään,vähäinen vatsa saattaa olla komeakin,naisten mahasta vähemmän puhutaan.
Se kokonais kuva on tärkein ,se luonne ja rakkaus saa unohtamaan ulkonäön tarkkailun.
Jos ei ole rakkautta kyllä vikojakin löytyy.
Riippu ja riippu ne ovat sanoja joita ei tarvitsisi käyttää kun on puhe vanhemmasta ihmisestä.
Kaiken kokoisia ja näköisiä mahtuu ja saa olla.
Se on luonnollista että vartalo muuttuu ja se pitää hyväksyä itsellä ja toisilla. - aatu
harkinnan alla kirjoitti:
Jos maha roikkuu, niin kasvotkin roikkuvat silloin usein. Muista roikkumisista ei ole niin väliä. Eihän niitä juurikaan sivullinen huomaa.
Kahden ensimmäisen virkkeen vaatimukset voi usein korvata kyllin hyvällä asemalla yhteiskunnassa. Ja muutaman vuoden avioliiton jälkeen vastapalveluksistakin voidaan alkaa tinkiä. ;))
se kaikki on kerrottu siinä laulussa "Mitä kaikkea miehen tulee olla".
Vastapalvelukseksi miehelle riittää, että on seksiä ja ruokaa. Koska nämä miehen vaatimukset ovat täysin ylimitoitettuja ja kohtuuttomia, voidaan pari kohtaa raakata ylikin.
Näin se oikeasti menee.- satuako?
sitroen kirjoitti:
Vastapalvelukseksi miehelle riittää, että on seksiä ja ruokaa. Koska nämä miehen vaatimukset ovat täysin ylimitoitettuja ja kohtuuttomia, voidaan pari kohtaa raakata ylikin.
Näin se oikeasti menee.kun pelimiehet elävät ja voivat hyvin edelleen!
- soilike
sitroen kirjoitti:
Näin se oikeasti menee.Hellästi ja kauniisti siinä kerrottiin rakkaudesta , jota ei rypyt, riippuva rinnat tai aika vähentänyt.
Siinä oli jotain” vatsa vasten ryppyistä vatsaa”
Olen yrittänyt usein houkutella sen sanoja , jotka tiedän olevan muistissani soilike kirjoitti:
Hellästi ja kauniisti siinä kerrottiin rakkaudesta , jota ei rypyt, riippuva rinnat tai aika vähentänyt.
Olen yrittänyt usein houkutella sen sanoja , jotka tiedän olevan muistissaniMinulle tulee viestistäsi mieleen Kari Kuuvan laulu: "Rupsahda rauhassa rakkaani mun". Valitettavasti en muista sanoja. Hymyilemään ja hyvälle tuulelle ne ainakin minut saivat. Mahdatko tarkoittaa tätä laulua?
- Klara*
soilike kirjoitti:
Hellästi ja kauniisti siinä kerrottiin rakkaudesta , jota ei rypyt, riippuva rinnat tai aika vähentänyt.
Olen yrittänyt usein houkutella sen sanoja , jotka tiedän olevan muistissaniSitä Eeva Kilven runoa Laulu rakkaudesta?
Sen sanat löydät, kun kirjoitat googlessa hakusanaksi eeva kilpi, klikkaat hakua ja heps! Siinä se on heti ensimmäisen linkin takana. - Hintriika
Klara* kirjoitti:
Sitä Eeva Kilven runoa Laulu rakkaudesta?
Sen sanat löydät, kun kirjoitat googlessa hakusanaksi eeva kilpi, klikkaat hakua ja heps! Siinä se on heti ensimmäisen linkin takana.Olen joskus kaivannut noita sanoja kokonaisuudessaan, mutta silloin ei minulla edes ollut internetiä. Enkä myöhemminkään ole tullut ajatelleeksi, että koko runo voisi löytyä hakukoneilla. Siis kiitos linkkivinkistä!
Runo on mahtava! Kuulimme sen ensi kerran joskus kauan sitten yhdessä mieheni kanssa ja ihastuimme ikihyviksi. Vaikka hänen kuolemaansa en ehtinyt toivoa kuten runossa... se tuli, kun oli vielä saappaat tuhtisti jalassa. - Klara*
Hintriika kirjoitti:
Olen joskus kaivannut noita sanoja kokonaisuudessaan, mutta silloin ei minulla edes ollut internetiä. Enkä myöhemminkään ole tullut ajatelleeksi, että koko runo voisi löytyä hakukoneilla. Siis kiitos linkkivinkistä!
Runo on mahtava! Kuulimme sen ensi kerran joskus kauan sitten yhdessä mieheni kanssa ja ihastuimme ikihyviksi. Vaikka hänen kuolemaansa en ehtinyt toivoa kuten runossa... se tuli, kun oli vielä saappaat tuhtisti jalassa.Olen samaa mieltä kanssasi, runo on upea ja kertoo niin hyvin vanhojen ihmisten kauniista rakkaudesta.
Eeva Kilvellä on myös paljon muita kauniita runoja. - soilike
Frederiikka kirjoitti:
Minulle tulee viestistäsi mieleen Kari Kuuvan laulu: "Rupsahda rauhassa rakkaani mun". Valitettavasti en muista sanoja. Hymyilemään ja hyvälle tuulelle ne ainakin minut saivat. Mahdatko tarkoittaa tätä laulua?
Sehän se oli.
"Mistä löytäisin sen laulun" - soilike
Frederiikka kirjoitti:
Minulle tulee viestistäsi mieleen Kari Kuuvan laulu: "Rupsahda rauhassa rakkaani mun". Valitettavasti en muista sanoja. Hymyilemään ja hyvälle tuulelle ne ainakin minut saivat. Mahdatko tarkoittaa tätä laulua?
Laitoin googleen ja siellä oli useita tietoja aiheesta
mm.että kirjastostasta löytyisi
Osaako joku neuvoa? soilike kirjoitti:
Laitoin googleen ja siellä oli useita tietoja aiheesta
mm.että kirjastostasta löytyisi
Osaako joku neuvoa?Kirjastosta todennäköisesti löytyy "Muusiikki/Nuottiosastolta". Etsipä sieltä "Suuri Toivelaulukirja" ja niistä viimeinen osa. Sen lopussa on luettelo kaikista laulujen nimistä ja alkusanoista, joita kirjasarjassa on julkaistu. Itselläni on "vain" 14 osaa tuosta sarjasta - niissä ei "Rupsahdus"-laulua vielä näkynyt:))
- rauhassa
Klara* kirjoitti:
Sitä Eeva Kilven runoa Laulu rakkaudesta?
Sen sanat löydät, kun kirjoitat googlessa hakusanaksi eeva kilpi, klikkaat hakua ja heps! Siinä se on heti ensimmäisen linkin takana.http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/kappale.php?Id=Rupsahda rauhassa rakkaani mun ja kirjastoissa toimii nk kaukolainaus. Musiikin suurin arkisto tampereella. Hain tyttärelle vanhaa musiikkia häävalssiksi ja sieltähän tupsahti nuotit ja sanat. Kopioin ne kirjaston kopiokoneella ja näin sai häävieratkin laulaa mukana .
- soittoäänen
rauhassa kirjoitti:
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/kappale.php?Id=Rupsahda rauhassa rakkaani mun ja kirjastoissa toimii nk kaukolainaus. Musiikin suurin arkisto tampereella. Hain tyttärelle vanhaa musiikkia häävalssiksi ja sieltähän tupsahti nuotit ja sanat. Kopioin ne kirjaston kopiokoneella ja näin sai häävieratkin laulaa mukana .
soilike kirjoitti:
Olen yrittänyt usein houkutella sen sanoja , jotka tiedän olevan muistissaniTämä myös on kaunis laulu, varsinkin sen toinen säkeistö tuo paljon elettyä mieleen.
KULJEN TAAS KOTIIN PÄIN
Niin kauas käynyt oon
mä synnyinseudultain.
Kun luotin kohtaloon
vain kylmää tuulta sain.
Mut päivä lämmin niin
on ollut lapsuuden.
Käy aatos ystäviin
luo aikain menneiden.
Kuljen taas kotiinpäin
muistot nuo vain syömessäin
tuskin unta öisin saan.
Muistan puut koulutien
hänet niiden varjoon vien
ken jäi kerran kaipaamaan
Mä nuoren rakkautein
näin muistan uudelleen,
sä istuit vierellein
sen koivun katveeseen.
Ja runkoon valkeaan
mä nimet kaiversin.
Oi jos ne nähdä saan
ne peitän suudelmin.
Kuljen taas kotiinpäin
muistot nuo vain syömessäin
tuskin unta öisin saan.
Muistan puut koulutien
hänet niiden varjoon vien
ken jäi kerran kaipaamaan
Kanssas näin kuljen taas kotiinpäin
Tuo kaikki mitä luettelit on itsestään selvää. Kaikki miehethän tuon tekeee, mutta mikä takaa sen, että saa myös rakkautta, siis tosi rakkautta.
Rakkaus on kaiken a j o. Kyllä se rakkaus kukoistaa pienessä mökissäkin, kunhan saa olla lähekkäin.- Tyynentyttö
Tosi mies on perheen turva.Hänen rintaansa vasten on hyvä itkeä eikä hän järky herkästi.Hän osaa lohduttaa ja paijata ja nainen SAA OLLA HEIKKO.Hän on jämerä.Hänen kanssaan voi keskustella ja neuvotella asioista.Hän ei pyri kukkoilemaan vaan kunnioittaa toisen mielipidettä.Hän ei uhoa eikä rähjää.Hän on rauhallinen,oikeudenmukainen ajatuksissaan ja teoissaan humaani ja empaattinen.Semmoisen miehen kun saisin niin syliin juoksisin.
Tyynentyttö kirjoitti:
Tosi mies on perheen turva.Hänen rintaansa vasten on hyvä itkeä eikä hän järky herkästi.Hän osaa lohduttaa ja paijata ja nainen SAA OLLA HEIKKO.Hän on jämerä.Hänen kanssaan voi keskustella ja neuvotella asioista.Hän ei pyri kukkoilemaan vaan kunnioittaa toisen mielipidettä.Hän ei uhoa eikä rähjää.Hän on rauhallinen,oikeudenmukainen ajatuksissaan ja teoissaan humaani ja empaattinen.Semmoisen miehen kun saisin niin syliin juoksisin.
kyllä löytyy pilvin pimein, mutta eipä löydy juksijoita muita kuin pakoon-.
- Pääsky64
Tyynentyttö kirjoitti:
miestä ei olekkaan mutta lähelle on.
Jos kerron tässä naisesta 85,nen , kuoli vasta oli lihava mutta kaunis silti. Aina iloinen ja kaikkeen hauskaan alkamassa.Kysyin sukulaimieheltä että miten se niin äkkiä kuoli eikä tarvinnut sairastaakkaan.Niin viimekesänä se vielä sanoi minulle että kun saisi vielä kerran pitää munaa kädessä !!!!.Tämä varmaan poistetaan lukekaa äkkiä. - paenneet
Tyynentyttö kirjoitti:
Niitä miehiähän on.
Miksi ne oikein ovat sinua paenneet? - tähdenlento
paenneet kirjoitti:
Niitä miehiähän on.
Miksi ne oikein ovat sinua paenneet?Tämä olikn vain vastaveto Aatamin kirjoitukseen millainen naisen tulee olla
- tähdenlento
paenneet kirjoitti:
Niitä miehiähän on.
Miksi ne oikein ovat sinua paenneet?Sinäpä Aatu et paennut, niinhän se on että rohkea rokan syö. Uskon että olet niitä miehiä , usein heillä myös on mahaakin ja saa ollakin.
- Pääsky64
tähdenlento kirjoitti:
Sinäpä Aatu et paennut, niinhän se on että rohkea rokan syö. Uskon että olet niitä miehiä , usein heillä myös on mahaakin ja saa ollakin.
karkuun,mutta oikeasti meihissä on tällaisia naisissa harvemmin.
Tai eivät ainakaan sano.Lienekkö sen toive toteutunut.
Nykyajan mauttomaan ja törkeään seksin tarjontaan ja puheeseen verrattuna tämä ei ole pahaa puhetta,vaan suoraa ,ystävälle uskottua. - tähdenlento
Tyynentyttö kirjoitti:
Sellaisen minäkin heti ottaisin ja muut pois kaikki potkaisisin.Missähän muuten nämä tosi miehet oikein piilottelevat?
Tyynentyttö kirjoitti:
Lähde juoksemaan, otan vauhdista syliini.
- venlana
Mies on aina mies, ilman leveitä harteita ja paksua "pörssiä".
Kaikista miehistä vain ei kasva hyviä aviomiehiä, ei paksun pussinkaan avulla.
Hellyys, toisen huomioiminen ja tasavertaisuus tarpeellisissa asioissa, avuja joita soisi kaikille miehille.
Monen miehen itsetunto on hukassa, silloin ei voi olla tuki ja turva suuresta koosta huolimatta.
Hellät sanat ja kuuntelevat korvat, molempia kaipaan, mutta noita muita vaatimuksia kartan.- venlana
eli vaatimuksia.
Nuorison kieli tarttuu!
- liinaliisukka
punakka ,tanakka ,hanakka.
naisen tulee olla;
lempiväinen ,lämpimäinen, laulelevainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937