Ettekö kestä kilpailua? Vai miksi koettet toiset naiset uhkana? Jos se mies teitä rakastaa niin ei se lähde meidän toisten naisten mukaan!!! Minulla on tästä kokemusta, hyvin moni mies kieltäytyy seksistä ja sanoo että on rakas vaimo kotona! Jos sinun mies ei kuulu tähän ryhmään niin voi voi.. Vaihda parempaan.
Vaimot!
26
3808
Vastaukset
- ...
blaah...
- Miehensä vaimo
Ettekö kestä vaimon olemassa oloa? Vai miksi teitä jatkuvasti askarruttaa miehen motiivi pettämiseen? Jos toisena naisena oloa pitää jatkuvasti selitellä vaimon tekemisillä, niin eipä ole kovin kadehdittavaa elämää tuokaan. Vaihdapa sinäkin miestä parempaan...
- Toinen nainen
Missä kohtaa kirjoitustani näit sellaisen kohdan kuin "miehen motiivi pettämiseen" tai "vaimon tekemiset". Toisekseen minulla ei ole miestä ketä vaihtaa. On kyllä 3 seksikumppania, mutta he ovat hyviä seksissä joten miksi vaihtaa. Mua ei ainakaan tippaakaan häiritse vaimon läsnäolo. Mutta vaimoa tuntuu häiritsevän minun läsnäolo (kaikki vaimot tietää asiasta)
- nainen-
Toinen nainen kirjoitti:
Missä kohtaa kirjoitustani näit sellaisen kohdan kuin "miehen motiivi pettämiseen" tai "vaimon tekemiset". Toisekseen minulla ei ole miestä ketä vaihtaa. On kyllä 3 seksikumppania, mutta he ovat hyviä seksissä joten miksi vaihtaa. Mua ei ainakaan tippaakaan häiritse vaimon läsnäolo. Mutta vaimoa tuntuu häiritsevän minun läsnäolo (kaikki vaimot tietää asiasta)
ei häiritse, koska et rakasta. Pelkkä seksisuhde on pelkkä seksisuhde.
- etkö ymmärrä ironiaa
Toinen nainen kirjoitti:
En pidä itseäni kovin älykkäänä ihmisenä, mutta jopa minä ymmärsin, että sinulle vastannut tyyppi esitti ihan yhtä typeriä / relevantteja kysymyksiä toisille naisille kuin sinä vaimoille...
Yksi todiste taas toisten naisen logiikasta.
- kuinka paljon varattuja
miehiä yritetään iskeä? Kun en välitä moisesta. Eli onkohan monelle pelko ihan turha? Eli kannattaisiko keskittyä kaiken mukavan tekemiseen omassa suhteessa.
- ensimmäinen nainen
Järjestelmällisesti ovat toiset naiset tähän asti väittäneet, että varattu on aina se aloitteen tekijä, kun salasuhde alkaa. Ensimmäistä kertaa luen, että toinen nainen myöntää iskevänsä varattuja "Minulla on tästä kokemusta, hyvin moni mies kieltäytyy seksistä".
- puutun keskusteluun
Tässäpä muutamia kokemuksia pikkujouluajalta:
1. Ravintolassa mies oli lähtenyt liikenteeseen poikaporukalla. Kotona kolme lasta ja lastentarhanopettajavaimo. Keskustelimme ihan asiallisesti, kunnes otin bleiserin pois (jätin sen sitä paitsi harteilleni eikä toppini ollut paljastava). Mies kävi aivan kuumana, halusi mennä "katsomaan" kanssani uima-allasosastoa ja ties mitä. Hänen mielestään pettämistä on vasta se, kun menee saman vieraan naisen kanssa sänkyyn useammin kuin kahdesti.
2. Asiallinen 37-v mies lähestyy. Kotona kiva vaimo ja pientä lasta. Perhe harrastaa yhdessä ruuanlaittoa ja mökkeilyä. Ei ole omien sanojensa mukaan koskaan pettänyt, ja vaimokin tietää sen. (Suuseksi ei ole hänen mielestään pettämistä - ja vaimo ei tiedä sitä.) Mies käy aivan kuumana, koskaan ei ole tuntunut näin hyvältä jutella, olen maailman kaunein ja älykkäin nainen.
3. 28-vuotias vastavihitty, kiltti ja rauhallinen mies lähestyy. On ollut aina uskollinen vaimolleen, vaikka pusu on joskus lipsahtanut alarekisteriin. Poika on kuitenkin rehellinen, ja aikoo kertoa heti, jos pettää kunnolla. Hän tuli villiksi, kun alkoi kuvitella minua kesämekossa.
4. 32-vuotias, isä ja aviomies on kannattanut aina uskollisuutta. Mutta nyt on vaimon kanssa meneillään kuiva kausi, ja hän haluaa pettää vaimoansa ensimmäisen kerran elämässään. Mies etsii nykyään seuraa myös netistä ja on hommannut anonyymin sähköpostiosoitteen. Juttu täytyy lopettaa, kun hän kilttinä poikana lähtee hakemaan vaimoansa kyläreissulta.
5. 40-vuotias sairaanhoitajamies, avoliitossa. Haluaa hoikkaa naista, ja siksi hän on ottanut oikeudekseen hakea salaseuraa.
Yhdenkään kanssa en lähtenyt pahoille teille. Mutta kaikki miehet olivat varsin komeita, älykkäitä eikä mitään Auervaaran prototyyppejä. Varmasti kelpaisivat monille naisille. What can I say? Itsekkyys on aikamme sairaus.- puhuminen ei
miehet luulee että seksiä voi harrastaa kun ei muuta tee eli pussaa tai halaile,ettei ole siis mitään henkistä rakkautta.Mutta seksihän se onki juuri pettämistä.
menee hyvin, kun niin monet varatut haluu sua?
en tiedä ymmärsinkö oikein, mutta sain käsityksen että kaikki ne miehet "tuppautuivat" seuraasi yhden illan aikana?
oletko jotenkin äidillistä tyyppiä?, koska niin monet miehet kertoivat sinulle perheistään, harrastuksistaan ja seksuaalisista haluistaan? ja kaiken huipuks vielä siitä, mitä eivät pidä pettämisenä???
(haloo???
tää taitaa olla aika pahaa provosointia tai sitten päiväunta?)
vai oliko miesten puheet varoitus sinulle, että älä ota vakavasti. haluan vain nusasta kanssasi??
aika masentavaa, jos miehet haluaa vaan hoikkaa naista, eivätkä välitä vaikka muuten olis kun petolinnun perseestä??
blääh! mä oon vaan kade?
tosin mulle on muutama mies sanonut, että pelkäs lähestyä, koska kauniit naiset (oon vissiin sit ihan siedettävä) antaa helposti lähtöpassit.
ei se kuulemma aina pidäkkään paikkaansa.
tosin suurin osa niistä on ollut sinkkuja. kai?
ei ne ainakaan oo mitään perheistään kertoilleet.
tiedän. aika paljon kysymyksiä ja ihmettelyä.
no. niinkuin aiemmin jo totesin.mä oon kade?puhuminen ei kirjoitti:
miehet luulee että seksiä voi harrastaa kun ei muuta tee eli pussaa tai halaile,ettei ole siis mitään henkistä rakkautta.Mutta seksihän se onki juuri pettämistä.
mun edellinen vastaus oli tarkoitettu alkuperäiselle kirjoittajalle.
näitä "työtapaturmia" tapahtuu aina silloin tällöin.- pukkaa
anna2 kirjoitti:
menee hyvin, kun niin monet varatut haluu sua?
en tiedä ymmärsinkö oikein, mutta sain käsityksen että kaikki ne miehet "tuppautuivat" seuraasi yhden illan aikana?
oletko jotenkin äidillistä tyyppiä?, koska niin monet miehet kertoivat sinulle perheistään, harrastuksistaan ja seksuaalisista haluistaan? ja kaiken huipuks vielä siitä, mitä eivät pidä pettämisenä???
(haloo???
tää taitaa olla aika pahaa provosointia tai sitten päiväunta?)
vai oliko miesten puheet varoitus sinulle, että älä ota vakavasti. haluan vain nusasta kanssasi??
aika masentavaa, jos miehet haluaa vaan hoikkaa naista, eivätkä välitä vaikka muuten olis kun petolinnun perseestä??
blääh! mä oon vaan kade?
tosin mulle on muutama mies sanonut, että pelkäs lähestyä, koska kauniit naiset (oon vissiin sit ihan siedettävä) antaa helposti lähtöpassit.
ei se kuulemma aina pidäkkään paikkaansa.
tosin suurin osa niistä on ollut sinkkuja. kai?
ei ne ainakaan oo mitään perheistään kertoilleet.
tiedän. aika paljon kysymyksiä ja ihmettelyä.
no. niinkuin aiemmin jo totesin.mä oon kade?Tuo oli aivan sivuseikka, että mainitsin hoikkuudestani. Ei ollut tarkoitus huudella, että johan miehet minua haluavat, kun eivät kotona saa hoikkaa naista. Samoin hän olisi voinut sanoa, että olen villinä pitkähiuksisiin naisiin. Kyse oli vaihtelunhalusta, eikä absoluuttisen kauneusihanteen spekuloinnista.
Kaikki miehet eivät tuppautuneet seuraani yhden illan vaan kuukauden aikana (sis. pari baarireissua). Olen ylpeä, jos olen äitityyppiä: haluaisin paljon lapsia. Mutta ainakin innokas tanssija ja keskustelija olen. Ja siinä ei ole mitään uutta, että miehet haluavat nusaista naisten kanssa. Varsinkin rohkaisuryyppyjen jälkeen.
- miehet ei välitä
toinen nainen ajattele että mies on voinu olla juuri vaimonsa kanssa ennen tapaamista.
- potaskaa
Että nää haahkat täällä jaksaa vuodesta toiseen raapustaa noita typeriä juttujaan.
Toinen nainen sitä ja toinen nainen tätä ja vaimot sitä ja tätä.
Eikö rupea jo kyllästyttämään paskan jauhanta ja samojen asioiden pyörittely.
Opiskelisit vaikka jotain, niin aikasi kuluisi paremmin kuin pohtimalla vuositolkulla sitä, miten vaimot on sitäsuntätä ja miehet tuota ja toiset naiset tätä.- AnBelFel
No mitä sinä teet täällä palstalla? Eikö sinunkin pitäisi argumenttisi perusteella olla tekemässä jotakin kehittävämpää kuin hengailla täällä.
ite sit käyt täällä?
ihmetyttää typpi, joka "morkkaa" muita "raapusteluistaan", mutta käy kuitenkin itse ko. sivuilla. ethän muuten tietäis että ;vuodesta toiseen.
eikä kukaan pakota sua lukemaan tätä paskan jauhantaa.
p.s mahdat itse olla tosi "lukenut"?
ai niin, et taidakkaan olla, koska jäit kiinni sivuilla käymisestä.
- Eino Hentomieli
lainkaan, mitä tarkoittaa rakkaus. Haluat vain ukkomiehen tulppaa perseeseesi.
YÄK! - Kerro vaimolle jos tiedät
Velvollisuutesi on ilmoittaa vaimolle että mies pettää, näin petturikaveri saa hänet omakseen...minun ainakin saisi
- säälittä
Oletko sen verran kieroutunut että saat tyydytystä kun pääset ns. iskemään (varastamaan, nappaamaan??)toisen naisen miehén ja näyttämään että sinut luokitellaan "paremmaksi" (seksi näyttää olevan tuo paremmuuden mittari sinun kohdallasi).
Puhut kilpailusta. Ihmissuhteiden mentyä kilpailuksi ei voi kuin sääliä siinä ottelevia ihmisiä. Sinulla tulee olemaan vielä kovaa....- KYLLÄKÄÄN
tarvitse iskeä koska ne tuppautuu ihan itse seuroihin ja hanakasti yrittävät tuppautua myöskin lakanoiden väliin. Olen sitä mieltä että harvassa on se aviomies joka sitä EI tee. Tässä yhteydessä ilmoitan etten ole toinen nainen vaan sinkku ja minua ällöttää varatut miehet jotka ei ymmärrä asemaansa. Piste.
- sinkkuna oleva
KYLLÄKÄÄN kirjoitti:
tarvitse iskeä koska ne tuppautuu ihan itse seuroihin ja hanakasti yrittävät tuppautua myöskin lakanoiden väliin. Olen sitä mieltä että harvassa on se aviomies joka sitä EI tee. Tässä yhteydessä ilmoitan etten ole toinen nainen vaan sinkku ja minua ällöttää varatut miehet jotka ei ymmärrä asemaansa. Piste.
kyllä ne ukkomiehet ihan itse tyrkylle tulevat. Mulla on täs vuosien sinkkunaolon aikana ollut muutama ukkomies, joista parin kohdalla olen tienny et ovat naimisissa ja muitten kohdalla on selvinny vasta muutaman tapaamisen jälkeen. Yhtään en itse yrittäny iskeä, kyl ne itse on aloitteen tehneet. Mutta seksiä se tarvii sinkkunainenkin. HEH....
- kokemusta on
sinkkuna oleva kirjoitti:
kyllä ne ukkomiehet ihan itse tyrkylle tulevat. Mulla on täs vuosien sinkkunaolon aikana ollut muutama ukkomies, joista parin kohdalla olen tienny et ovat naimisissa ja muitten kohdalla on selvinny vasta muutaman tapaamisen jälkeen. Yhtään en itse yrittäny iskeä, kyl ne itse on aloitteen tehneet. Mutta seksiä se tarvii sinkkunainenkin. HEH....
Myös mulla on kokemusta näistä seuraan tuppautuvista ukkomiehistä. Mutta toisenlaisiakin tosiaan löytyy. Olen itse ollut jo kauan ihastunut varattuun työkaveriini. Hän tietää sen ja on yhtä kauan taistellut omia tunteitaan vastaan. Kaikesta näkee, että myös hänellä on tunteita minua kohtaan. Siitä huolimatta hän on pystynyt säilyttämään tietyn välimatkan, vaikka kiusaus on välillä ylivoimainen. En itse edesauta asiaa millään tavalla, enkä siis yritä iskeä häntä itselleni...vaikka niin mieleni tekisikin. Hän on uskollinen ukkomies, kiusauksesta huolimatta!Kunnioitan sitä...ja siksi olen entistä ihastuneempi häneen.
- mutta kysymys
kokemusta on kirjoitti:
Myös mulla on kokemusta näistä seuraan tuppautuvista ukkomiehistä. Mutta toisenlaisiakin tosiaan löytyy. Olen itse ollut jo kauan ihastunut varattuun työkaveriini. Hän tietää sen ja on yhtä kauan taistellut omia tunteitaan vastaan. Kaikesta näkee, että myös hänellä on tunteita minua kohtaan. Siitä huolimatta hän on pystynyt säilyttämään tietyn välimatkan, vaikka kiusaus on välillä ylivoimainen. En itse edesauta asiaa millään tavalla, enkä siis yritä iskeä häntä itselleni...vaikka niin mieleni tekisikin. Hän on uskollinen ukkomies, kiusauksesta huolimatta!Kunnioitan sitä...ja siksi olen entistä ihastuneempi häneen.
kuuluukin, kuinka kauan?
- Kokemusta on
mutta kysymys kirjoitti:
kuuluukin, kuinka kauan?
...jo yli vuoden. Sitkeä sissi hän ainaki on.
- Siljander
Aikamoinen horakka taidat olla kun "MONI MIES" kieltäytynyt. Hehee, siinä sulle syytä...
- morsian.
Ihmiset ei taida kyetä käsittelemään sitä että oma rakas mies ei olekaan se uskollinen, ja on helpompaa selvitä asiasta syyttämällä toista naista - ihmisen puolustusmekanismia, jos ei kykene järjellä ajattelemaan asiaa. Henkilö, joka syyttää toista naista suhteen rikkomisesta, ei kykene uskomaan sitä että oma mies on valehdellut ja pettänyt.
Jos minua yritetään iskeä, teen selväksi että minulla on oma rakas mies.. sama homma toisin päin! Jos ukko lähtisi jonkun mukaan, ei hän olisi arvoiseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684296
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102334IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251461Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751059