fucked up

EmptyShell

Tänään on taas tuntunu kaikki niin kurjalta. Olis tehny mieli vaan jäädä sänkyyn aamulla makaamaan, mikään ei innosta. Alan olla jo epätoivonen tän olon kanssa. Välillä helpottaa, ja sit taas putoon pohjalle. Heti kun tuntuu et elämä alkaa voittaa, tulee uus päivä, jollon olo on kurjempi ku koskaan. huomenna taas voi olla niin hirvee olo et en pääse sängystä ylös.
Lääkäriin voisin toki mennä, ja hakea lääkkeet, mut mulla ei oo varaa, kun tuet menee laskuihin ja vuokraan.

Mä en jaksa esittää kavereille et kaikki on hyvin, mut en haluu niille puhuakkaan. Jos niille vähän sanon jotain, niin hetken ne ihmettelee, ja sit asia on loppuunkäsitelty. Niiden murheita oon kuunnellu ja yrittäny esittää kiinnostunutta ja auttaa, mut suoraa sanottuna, mua ei niiden ongelmat kiinnosta vitun vertaa. En vaan jaksa!
Ainoot hetket millon elämä ees hetkellisesti hymyilee, on kun tää eräs herrahenkilö on mun luona. Sille ei tarvii ees puhua mitään asioista, koska jo sen läsnäolo saa mut paremmalle tuulelle, ja se tuntuu tajuavan sen. Mulla on liian vahvoja tunteita sitä kohtaan, ku tiedän, että se pitää mua vaan kaverina. Tai näin luulen. Mikään ei ollut ihanampaa, kun et se viime viikon vietti mun luona ja nukku mun vieressä. Pieni toivonkipinä mulla on, et se ees jonkun verran pitäis musta, enemmän kun vaan kaverina, kun niin paljon mun luona viihtyy. Tuskin se menis sänkyyn jos ei edes vähän tykkäis... Tai mistä minä tiedän. Sama se, pääasia et se on mun elämässä. Heti kun siihen noin puoli vuotta sit tutustuin, niin tuntu et aina sen seurassa unohdin hetkeks pahan olon.
Noh, toista on nyt taas ku oon yksin. Musta alkaa tuntua et tuun hulluks. Hirveitä ajatuksia pyörii päässä. kaikki asiat stressaa. On sekava olo. Sen varmaan tästä tekstistäkin huomaa.
Mua stressaa kaikki; tää olotila, työttömyys, rahapula, tulevaisuus, tai se että en näe itelläni tulevaisuutta.

Tuntuu et seisoisin kuilun reunalla; mieli tekis luovuttaa ja hypätä pimeyteen.

1

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • StellaNova

      Onnen hetkiä voi löytää pienistä asioista... Kun sellaisen löydät, talleta se sydämeen ja vaali sitä hellyydellä ja rakkaudella... Joku kerta ehkä huomaat kuinka monta pienen pientä onnen hetkeä olet löytänyt, etkä ole enää niin yksin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      305
      3559
    2. 204
      2981
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2544
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      238
      2020
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1445
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe