ja huomenta vaan kaikille tasapuolisesti,mulla se on nyt pari päivää vapaata ku tehään akkuna remonttii ja lunta on tääl tullu niin perskuleesti et auraautot pääs jo viikoloppuna hommiin ,tätä mä oonkin jo hartaasti odottanu meinaan näitä kelejä se tekee ton rekkatyönkin paljon jännittävämmäks AI ETTÄ KU OIKEEN ODOTAN JO TÖIHIN PÄÄSYÄ
se on sitte maanantai
63
1240
Vastaukset
- takkunen
pukkaa.Missäs kaikki on,ja mihin ihmeesees on tekstejä taas kerran kadonnu?Onkos lumimyräkkä ne vieny,vai sitte ,,,,,?Ihmeellistä mutta totta,mut täähän on ihan vapaaehtosta yhteyttä,ja sikshän mä ihmettelinkin.Tää on kohta kun työhaastattelussa käyneen,hylätyks tulleen vastaus osio;Poistoon,ei kommentoitavaa!!!!
- rahtari1
sitäö mäkin vähä täs ihmettelen ku tääl on hiljasta ku honkanummen hautuumaalla, HUUHAA NYT PERSKULE HERÄTYS JA ÄKKIÄ KANS mä nääs en kauaa jaksa venttailla
- takkunen
rahtari1 kirjoitti:
sitäö mäkin vähä täs ihmettelen ku tääl on hiljasta ku honkanummen hautuumaalla, HUUHAA NYT PERSKULE HERÄTYS JA ÄKKIÄ KANS mä nääs en kauaa jaksa venttailla
RAHTARIIIIII,sä paraksit niin lujaa,et tippusin tuolista,ja ny on pyrstö kipee.Paas ny puhaltain siihen,nii se paranee.Vai onkos sulla parempi parannuskonsti?Kysäsen vaan näin meittien kesken,ku se joka sen tippumisen aiheutti,nii sen se kuuluu parantaakki!!!
- rahtari1
takkunen kirjoitti:
RAHTARIIIIII,sä paraksit niin lujaa,et tippusin tuolista,ja ny on pyrstö kipee.Paas ny puhaltain siihen,nii se paranee.Vai onkos sulla parempi parannuskonsti?Kysäsen vaan näin meittien kesken,ku se joka sen tippumisen aiheutti,nii sen se kuuluu parantaakki!!!
löytyy näin kansakoulun pohjaltaki, mut menee iltaseen ku mun tarttee ekaks käydä kolaa toi miukulin tontti lumest ,tehtiin nääs semmonen diili
- takkunen
rahtari1 kirjoitti:
löytyy näin kansakoulun pohjaltaki, mut menee iltaseen ku mun tarttee ekaks käydä kolaa toi miukulin tontti lumest ,tehtiin nääs semmonen diili
heti aidan toiselle puolelle hyppimässä ku selkäsä kääntää.On se kyllä sittekki parempi,et meet ekaks kolaan sen miukulin tontin,ku sulla ei sit enää voimat riittäs kun oot keskittynny mun hoitoon.Meinaan vaan et on sevverta kipee,että hoito saattaa kestää het pitkään.Ei tähän runkomalliin tarvi ollakkaan ku kansakoulu pohja.Saatas mennä liian tieteelliseks ja perinteiset hoidothan on ny in!!!
- rahtari1
takkunen kirjoitti:
heti aidan toiselle puolelle hyppimässä ku selkäsä kääntää.On se kyllä sittekki parempi,et meet ekaks kolaan sen miukulin tontin,ku sulla ei sit enää voimat riittäs kun oot keskittynny mun hoitoon.Meinaan vaan et on sevverta kipee,että hoito saattaa kestää het pitkään.Ei tähän runkomalliin tarvi ollakkaan ku kansakoulu pohja.Saatas mennä liian tieteelliseks ja perinteiset hoidothan on ny in!!!
tiedä kauan menee ku toi miukuli ei oikeen osannu sanoo et tarttisko kolan vai raktorin,senverran se sano et lunta kyl on perkuleest,ja mä otan mukaa sit aikuisille tarkotettuja videoita ku huilaan välil niin kattelen niitä
- miukuli22
täälläkin myrskyvää niin hurjasti että sukatkin pyörivätten jalasa, mahtaneeko nekin poistoon änkeä????
Vai työn hinku??? Mä tulen valvomaan silmä kovana, että ne työmiehet ei pölli sun musahuonetta tyhjäksi, niin tuu sä kolaamaan silläaikaa mun piha :o)))
Kyllä mä niistä työmiehistä pidän oikein hyvää huolta :o))- rahtari1
kuis paljo sul on sitä kolattavaa kyl tommonen 1000 neliöö menee liukkaasti mut jos on enep niin tuun raktoril joo pidä sit hyvä huoli niist akkuna miehist kato se ei oo oikeen mun alaa ku mä vaan harrastan noi naaraita
- miukuli22
rahtari1 kirjoitti:
kuis paljo sul on sitä kolattavaa kyl tommonen 1000 neliöö menee liukkaasti mut jos on enep niin tuun raktoril joo pidä sit hyvä huoli niist akkuna miehist kato se ei oo oikeen mun alaa ku mä vaan harrastan noi naaraita
mä sitä vaihtista ehdotinkin :o)
Ei ole paljoa pinta-alaa mikä kolata pitää....
mutta lunta on senkin edestä ja koko ajan tulee lisää taivaan täydeltä....
Mä jätän avaimen tohon maton alle, niin voit välillä käydä keittää kahvia :o) - rahtari1
miukuli22 kirjoitti:
mä sitä vaihtista ehdotinkin :o)
Ei ole paljoa pinta-alaa mikä kolata pitää....
mutta lunta on senkin edestä ja koko ajan tulee lisää taivaan täydeltä....
Mä jätän avaimen tohon maton alle, niin voit välillä käydä keittää kahvia :o)kolan vai tuunko raktoril ,joo jätä se avin jemmaa niin mul on omat videonauhat sit mukana niin voin välil hengähtää ja ottaa bitumii ja kattella kunnon pätkiä, mut ne on sit vaan tarkotettu aikuisille ne mun pätkät
- miukuli22
rahtari1 kirjoitti:
kolan vai tuunko raktoril ,joo jätä se avin jemmaa niin mul on omat videonauhat sit mukana niin voin välil hengähtää ja ottaa bitumii ja kattella kunnon pätkiä, mut ne on sit vaan tarkotettu aikuisille ne mun pätkät
semmosta filimii ;o)))
No sit pittää jättää toi lipaston avainkin, on pakko olla lukkojen takana, kun käy noita lapsi vieraita niin paljon.....
Siellähän niitä toistasataa filimiä kaapissa, voit sä ihan lainatakin, joskus sitten palautat, mää niitä nyt taida vähään aikaan ite tarvita, kun voi tulla pidempi aikainen Hesa reissu....
Ota se ferguson vaan, sen nopiammin pääset olkkarin soffalle makoilee :o)) - rahtari1
miukuli22 kirjoitti:
semmosta filimii ;o)))
No sit pittää jättää toi lipaston avainkin, on pakko olla lukkojen takana, kun käy noita lapsi vieraita niin paljon.....
Siellähän niitä toistasataa filimiä kaapissa, voit sä ihan lainatakin, joskus sitten palautat, mää niitä nyt taida vähään aikaan ite tarvita, kun voi tulla pidempi aikainen Hesa reissu....
Ota se ferguson vaan, sen nopiammin pääset olkkarin soffalle makoilee :o))juttu,no mä tuun raktoril sit,sä se osaat lukee mun ajatukset sit,mä jätän noi mun videot sit himaan jos sulla semmonen kokoelma niitä on ,mä katon nyt alustavasti niistä tommoset 100ta ens hätään
- miukuli22
rahtari1 kirjoitti:
juttu,no mä tuun raktoril sit,sä se osaat lukee mun ajatukset sit,mä jätän noi mun videot sit himaan jos sulla semmonen kokoelma niitä on ,mä katon nyt alustavasti niistä tommoset 100ta ens hätään
kiirettä, kyllä mulla ainakin viikko menee ja jos oikein hyvin viihdyn niiden kanssa niin pidempäänkin..... nii että sun on pare nyt asustaa siellä vaan, niinkauan että se sun remonttis joskus valmistuu....
Pakastimessa on ruokaa pariksi kuukaudeksi, että kyllä sun pitäis pärjätä siellä :o)
Ja jätät sitten ne mun livevideot katsomatta :o)) - takkunen
rahtari1 kirjoitti:
juttu,no mä tuun raktoril sit,sä se osaat lukee mun ajatukset sit,mä jätän noi mun videot sit himaan jos sulla semmonen kokoelma niitä on ,mä katon nyt alustavasti niistä tommoset 100ta ens hätään
sit kun oot valmis,,,ööhh tuota,ku kattellu ne filmit,niin ootki sit ihan valmis tulee parantaan ton mun pyrstön,aijai ku koskee.Ihanaa et lupauduit tulee,mä alan jo valmisteleen tuota hoitopaikkaa.Laitankos silkkiset lakanat,vai onkos ne liian liukkaat,et en taas sit tipu,tulee muuton jatko-osa hoitosessioon.
- rahtari1
miukuli22 kirjoitti:
kiirettä, kyllä mulla ainakin viikko menee ja jos oikein hyvin viihdyn niiden kanssa niin pidempäänkin..... nii että sun on pare nyt asustaa siellä vaan, niinkauan että se sun remonttis joskus valmistuu....
Pakastimessa on ruokaa pariksi kuukaudeksi, että kyllä sun pitäis pärjätä siellä :o)
Ja jätät sitten ne mun livevideot katsomatta :o))nehän mä katon ilman muuta ja löysään valmiiks jo vähän tota vyötä
- rahtari1
takkunen kirjoitti:
sit kun oot valmis,,,ööhh tuota,ku kattellu ne filmit,niin ootki sit ihan valmis tulee parantaan ton mun pyrstön,aijai ku koskee.Ihanaa et lupauduit tulee,mä alan jo valmisteleen tuota hoitopaikkaa.Laitankos silkkiset lakanat,vai onkos ne liian liukkaat,et en taas sit tipu,tulee muuton jatko-osa hoitosessioon.
peltilevyt vaan sänkyyn ku ne on helppo sit pyyhkii,kauheesta sotkusta
- takkunen
rahtari1 kirjoitti:
peltilevyt vaan sänkyyn ku ne on helppo sit pyyhkii,kauheesta sotkusta
jottain "rasvaa",vai tuotkos tullessa,ku toi hipiä on vähä aatelista sorttii mulla,pitää nääs olla hellää hoitoo,simmottista vähän niinku hivelyä ja sivelyä.Ju nouuu,vai kuin?!
- miukuli22
rahtari1 kirjoitti:
nehän mä katon ilman muuta ja löysään valmiiks jo vähän tota vyötä
Nyt tais tulla puhuttua luodinläpi päähän ;o)))
Eiii siel mitään ooo, ei ainakaan niissä mustissa nahkakoteloissa siellä kaapin perällä, ne on vaan lasten piirrettyjä... Naku Ankkaa ja sellaista... siinä ne muutamassa ensimmäisessä rivissä, mitä sa voit katsella ;o) - rahtari1
miukuli22 kirjoitti:
Nyt tais tulla puhuttua luodinläpi päähän ;o)))
Eiii siel mitään ooo, ei ainakaan niissä mustissa nahkakoteloissa siellä kaapin perällä, ne on vaan lasten piirrettyjä... Naku Ankkaa ja sellaista... siinä ne muutamassa ensimmäisessä rivissä, mitä sa voit katsella ;o)ne sit sellasii et tarttee housut jo aukasta valmiiks
- miukuli22
rahtari1 kirjoitti:
ne sit sellasii et tarttee housut jo aukasta valmiiks
siellä mitään ole, mitä ihmettä sä nyt minusta oikein kuvittelet? Niin ujo ja hiljainen yksilö.... Ei kävisi pienessä mielessäkään ;o)
*hmmmmm...jäiköhän ne kamerat näkyville siellä olohuoneessa, keittiössä ja makkarissa?* - rahtari1
takkunen kirjoitti:
jottain "rasvaa",vai tuotkos tullessa,ku toi hipiä on vähä aatelista sorttii mulla,pitää nääs olla hellää hoitoo,simmottista vähän niinku hivelyä ja sivelyä.Ju nouuu,vai kuin?!
aikasemmissa tapauksissa käyttäny vaseliinia ,mä otan ton mun kilon purkin mukaa niin eiköhän ala suksi luistaa
- rahtari1
miukuli22 kirjoitti:
siellä mitään ole, mitä ihmettä sä nyt minusta oikein kuvittelet? Niin ujo ja hiljainen yksilö.... Ei kävisi pienessä mielessäkään ;o)
*hmmmmm...jäiköhän ne kamerat näkyville siellä olohuoneessa, keittiössä ja makkarissa?*niitä LIVEVIDEOITA ,mä tuunki kato pitkä palttoo päällä ja pelkät boxerit jalas ni on helpompi sit hoidella ittesä
- miukuli22
rahtari1 kirjoitti:
niitä LIVEVIDEOITA ,mä tuunki kato pitkä palttoo päällä ja pelkät boxerit jalas ni on helpompi sit hoidella ittesä
Naapurin mummo saa sätkyn, se kumminkin kurkkii tuolta aidanrakosista ;o) Ja muutenkin kannattaa olla varovainen, ettei toi mun naarastiikeri käy kiinni... se on heikkona silkkiboksereihin ;o)
- rahtari1
miukuli22 kirjoitti:
Naapurin mummo saa sätkyn, se kumminkin kurkkii tuolta aidanrakosista ;o) Ja muutenkin kannattaa olla varovainen, ettei toi mun naarastiikeri käy kiinni... se on heikkona silkkiboksereihin ;o)
samal puudutuksel se sun naapuris mummoki
- miukuli22
rahtari1 kirjoitti:
samal puudutuksel se sun naapuris mummoki
vapaasti, voi olla sen tarpeessakin, kun niin mielenkiinnolla seuraa muiden elämää :o)
- rahtari1
miukuli22 kirjoitti:
vapaasti, voi olla sen tarpeessakin, kun niin mielenkiinnolla seuraa muiden elämää :o)
sen sit samal,mut se tulee niin perkuleen ahneeks ja inttää sult jo saman päivän mun osotetta mut älä ihmees sano sitä sille ku toi ikälukka ei kuulu mun hoitopiiriin teen kyl joskus vaan poikkeuksia
- miukuli22
rahtari1 kirjoitti:
sen sit samal,mut se tulee niin perkuleen ahneeks ja inttää sult jo saman päivän mun osotetta mut älä ihmees sano sitä sille ku toi ikälukka ei kuulu mun hoitopiiriin teen kyl joskus vaan poikkeuksia
kerro, se lähtis samantein sotkemaan fillarilla sinnepäin, ja siinä sulla olisikin Ongelma isolla OOOO:lla ;o)
- rahtari1
miukuli22 kirjoitti:
kerro, se lähtis samantein sotkemaan fillarilla sinnepäin, ja siinä sulla olisikin Ongelma isolla OOOO:lla ;o)
onks sillä omat hampaat vai tekarit ,se mun tarttee kans varmistaa
rahtari......
ai nii ja muutin......=;0))))))))
ai kun ulkona kiva lumipeite........- rahtari1
muutit sä tähän mun lähelle vai no se ois kyl perskuleen hyvä homma ,niin löytys kyl sulle käyttöö vaik het
rahtari1 kirjoitti:
muutit sä tähän mun lähelle vai no se ois kyl perskuleen hyvä homma ,niin löytys kyl sulle käyttöö vaik het
kuules hani muuten kyllä muttakun ex asuu siel eikä me mahuta samaan kaupunkiin......=;0))))))))))))
ai mitä käyttöö....?- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
kuules hani muuten kyllä muttakun ex asuu siel eikä me mahuta samaan kaupunkiin......=;0))))))))))))
ai mitä käyttöö....?ku ei tohri oikeen täs sanoo ku tääl voi tulla siit sanomista ,mut se liittyy vähä tommosee mehiläisjuttuun
rahtari1 kirjoitti:
ku ei tohri oikeen täs sanoo ku tääl voi tulla siit sanomista ,mut se liittyy vähä tommosee mehiläisjuttuun
mut rahtari....... meinasin vähän tota karjuu alkaan vonkaa...ku sulla noita heiloja.....
lämpeniskö se karju.......*räpsyttäää ripsiä.....*- rahtari1 evk
BBrunetti kirjoitti:
mut rahtari....... meinasin vähän tota karjuu alkaan vonkaa...ku sulla noita heiloja.....
lämpeniskö se karju.......*räpsyttäää ripsiä.....*oikeesti,tää ei oo huuhaata mun kaveri asutaan 8kilsan päässä toisistamme ja ollaan vähä niinku samalla alal ,kyl se jotain mul mainitsi et sit kiinnostas toi brune mut älä sil mee vaan tätä sanoo mist oot kuullu sit tän
rahtari1 evk kirjoitti:
oikeesti,tää ei oo huuhaata mun kaveri asutaan 8kilsan päässä toisistamme ja ollaan vähä niinku samalla alal ,kyl se jotain mul mainitsi et sit kiinnostas toi brune mut älä sil mee vaan tätä sanoo mist oot kuullu sit tän
karjulle...jotta wink......=;0)))))))
arvasin et lämpeeeee.....*viheltelee....*- takkunen
BBrunetti kirjoitti:
lämpeniskö se karju.......*räpsyttäää ripsiä.....*BB,kyl rahtari on niiiiiin viriili,et se pärjää useemmanki kans,kunhan peräkkäin järkätään.Pidetään vaik lukujärjestystä,niin ei tuu mitään päällekäisyyksii,saa rahtari vie sydärin liikarasituksen takia.
takkunen kirjoitti:
BB,kyl rahtari on niiiiiin viriili,et se pärjää useemmanki kans,kunhan peräkkäin järkätään.Pidetään vaik lukujärjestystä,niin ei tuu mitään päällekäisyyksii,saa rahtari vie sydärin liikarasituksen takia.
jo niin monta...ajattelin toista karjuu vonkailla....saatte ton rahtarin pitää...ei se mun kyydis pysyis.......=;0)))))))))tilttaa pumppu siltä.......ööööö...hups.....(olen kyltymätön....)
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
karjulle...jotta wink......=;0)))))))
arvasin et lämpeeeee.....*viheltelee....*inhimilliset terveiset vai vähä perverssin omaset,niin se pääsee het juonesta kii
- Kill-Master
BBrunetti kirjoitti:
jo niin monta...ajattelin toista karjuu vonkailla....saatte ton rahtarin pitää...ei se mun kyydis pysyis.......=;0)))))))))tilttaa pumppu siltä.......ööööö...hups.....(olen kyltymätön....)
on hyvin hyvin surullinen ;'(
rahtari1 kirjoitti:
inhimilliset terveiset vai vähä perverssin omaset,niin se pääsee het juonesta kii
sano vaan sellaiset wonks........ katos.....eiköhän se tiedä jotta brune on pervo......heh....
pakko röökiä lähtee ostaan.....
karjulle juu erikois terkut....=;0))))))))) wonks..puss kurnauskis terkut.......- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
täällä mus oikeen puhutaan, mul on seinäs jääkaappi täynnä pillereit et ei varmaan vaikka paatte kilometrin jonon niin mun pumppu ei hirtä kiinni
rahtari1 kirjoitti:
täällä mus oikeen puhutaan, mul on seinäs jääkaappi täynnä pillereit et ei varmaan vaikka paatte kilometrin jonon niin mun pumppu ei hirtä kiinni
sua ala...kiikarit suunnattu toisaalle......tööt.....=;0)))))))))
aattelin juuh....katos rahtari ku brune on oikeesti sellainen öööööööriehakas.......- rahtari1
Kill-Master kirjoitti:
mieltä painaa ,mä voin järkätä sulle jotain aineita jos haluut esimerkiksi nähdä tietsikkasi kahtena tai sit tommos daamin poikast niin eiköhän näillä eväillä alkuun päästä
Kill-Master kirjoitti:
aikas söpö mies tuol gallerias olikiiii....
mut ööö...........=;0))- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
sano vaan sellaiset wonks........ katos.....eiköhän se tiedä jotta brune on pervo......heh....
pakko röökiä lähtee ostaan.....
karjulle juu erikois terkut....=;0))))))))) wonks..puss kurnauskis terkut.......välitän tänään viestin perille
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
sua ala...kiikarit suunnattu toisaalle......tööt.....=;0)))))))))
aattelin juuh....katos rahtari ku brune on oikeesti sellainen öööööööriehakas.......sun ex asuu niin mä käyn nakkaamassa sen savoon niin ei oo tos heti lähel häirittemässä
rahtari1 kirjoitti:
sun ex asuu niin mä käyn nakkaamassa sen savoon niin ei oo tos heti lähel häirittemässä
sano....olkoon se siel ja mä tääl........=;0))))))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
sano....olkoon se siel ja mä tääl........=;0))))))))
kato helpompaa jos tuut välil tännekkin päin ja rahtikarju väsähtää nii mä oon siin valmmina jatkamaan työn loppuun
rahtari1 kirjoitti:
kato helpompaa jos tuut välil tännekkin päin ja rahtikarju väsähtää nii mä oon siin valmmina jatkamaan työn loppuun
sellainen juttu et ei kai se karju väsähä.....heh... ehän mää tiiä vaiks tulisin sinne........
mut vain ja ainoastaan karjun tykö.....=;0))))))- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
sellainen juttu et ei kai se karju väsähä.....heh... ehän mää tiiä vaiks tulisin sinne........
mut vain ja ainoastaan karjun tykö.....=;0))))))hyvät vuoteet ja mä tuun varuiks päivystää vaan jos sattus tapahtuu joku inhimillinen erehdys
rahtari1 kirjoitti:
hyvät vuoteet ja mä tuun varuiks päivystää vaan jos sattus tapahtuu joku inhimillinen erehdys
sä oot sit reilu.....Wirnnnnn.........=;0)))))))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
sä oot sit reilu.....Wirnnnnn.........=;0)))))))))
kaverii ja suo ettei sun tarvi puuttees olla
rahtari1 kirjoitti:
kaverii ja suo ettei sun tarvi puuttees olla
brune on hommannu ihan sua varten munalukon...ja avain on tiukasti piilos.....=;0))))))))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
brune on hommannu ihan sua varten munalukon...ja avain on tiukasti piilos.....=;0))))))))))
niitävarten kaivinkoneen työkalut,mulla soi joululaulut täällä niin perkeleen kovaa ettei kuule ees omaa ääntäsä vähän rock versioita
tää on sellainen lukko jotta se ei niin vaan kuules aukee...ja kun vihdoin ja viimein saat sen auki..oot niin puhki..ettet jaksa enää...pölyttää.....=;0))))
pikkujoulujako vietät siel....?- rahtari1
ton rahtikarjun avaa sen se on oikee lukkojen expertti ,joo mä järjestän naapureil vähä ohjelmaa ku tuntuu et ovat niin synkällä päällä
rahtari1 kirjoitti:
ton rahtikarjun avaa sen se on oikee lukkojen expertti ,joo mä järjestän naapureil vähä ohjelmaa ku tuntuu et ovat niin synkällä päällä
puheet........=:0))))puhut muuten niin ettei sulla alaleukaa ollenkaan.....=;8))))
no ainakaan niillä nyt ei ole tylsää kun sää järjestät ohjelmaaaaaa..........=:0))))- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
puheet........=:0))))puhut muuten niin ettei sulla alaleukaa ollenkaan.....=;8))))
no ainakaan niillä nyt ei ole tylsää kun sää järjestät ohjelmaaaaaa..........=:0))))kyl roikkuu kavin viel peilistä varmistamassa, no ne on nyt tyytyväisii noi naapurit ovikellokin on soinu tunnin tauootta
rahtari1 kirjoitti:
kyl roikkuu kavin viel peilistä varmistamassa, no ne on nyt tyytyväisii noi naapurit ovikellokin on soinu tunnin tauootta
hyvä naapurisopu......
tuutko syömään pitsaa..... nams.....=:0))))- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
hyvä naapurisopu......
tuutko syömään pitsaa..... nams.....=:0))))ku pitää toi muikulin pihä käydä auraa raktorilla ,sanoin etten sit paa muuta päälle ku pitkän palttoon ja boxerit mut se varotti muo sen naapurin mummosta mut nyt mä teen poikkeuksen ja hoidan mummon samal puudutuksel ,mut mä käsken se sun ihanteea tulla ja sit se on viel hyvä ku se on vähä perso just noitten pizzojen perään
rahtari1 kirjoitti:
ku pitää toi muikulin pihä käydä auraa raktorilla ,sanoin etten sit paa muuta päälle ku pitkän palttoon ja boxerit mut se varotti muo sen naapurin mummosta mut nyt mä teen poikkeuksen ja hoidan mummon samal puudutuksel ,mut mä käsken se sun ihanteea tulla ja sit se on viel hyvä ku se on vähä perso just noitten pizzojen perään
se toinen...kuhan kohteliasuuttani kyselin...
taidan mennä köllökki ja hellittää vyötä...ihan niinkö varmuuden vuoks......=;0)))))))))))- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
se toinen...kuhan kohteliasuuttani kyselin...
taidan mennä köllökki ja hellittää vyötä...ihan niinkö varmuuden vuoks......=;0)))))))))))kaikki kireet vaatteet löysempiin niin sen nopeemmin lukotki lähtee
- Paljon hauskempaa viettää
rahtari1 kirjoitti:
kaikki kireet vaatteet löysempiin niin sen nopeemmin lukotki lähtee
vapaa aikaa,minä ainekin haluan olla missä milloinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961545- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403951- 163910
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642