Hedelmät voi kätevästi pestä tiskikoneessa, jos kone ottaa veden kylmänä ja muistat panna päälle esipesuohjeman.
banaania ei kannata kuitenkaan edes esipestä!!
Allekirjoittanut ei takaa lopputulosta!
Valitukset niksi-PIRKAN toimitukseen! ;)
tosi kätevä PIRKKA-niksi
6
433
Vastaukset
käteväääää todella..... kokeilisko....=;0))))
..näin o..ja paljon muutakin.. jopa itsensä voi pestä tiskikoneessa.. ritilät pois,sikiöasento. ei liian kuumaa vettä, ei liian vahvaa pesuainetta eikä liian pitkää ohjelmaa.. tätä ei voi tehdä yksin.. lopputulosksesta ei todellakaan ole takuita etkä voi valittaa kenellekään ei edes pervokille.. pesen käteni tästä jutusta..
- rahtari1
me ei olla varmaan ennen tavattukkaan ,mä oon vaan tämmönen tavallinen huuhaa rekkakuski
- tipuliinukka
Moikkeliinos sulle kuski! :)
Juu, ei varmaan!?
Tai emmää ainaskaam mittääm myännä!
Mon minä ja munt ei tartte ymmärttä! :) - rahtari1
tipuliinukka kirjoitti:
Moikkeliinos sulle kuski! :)
Juu, ei varmaan!?
Tai emmää ainaskaam mittääm myännä!
Mon minä ja munt ei tartte ymmärttä! :)mulla tääl vaan soi senverran kovaa noi joululaulut mut vähä tommosis rock versioissa ,naapuritkin tuntuu tykkäävän ku ovikello on soinu tunnin ihan tauotta
- tipuliinukka
rahtari1 kirjoitti:
mulla tääl vaan soi senverran kovaa noi joululaulut mut vähä tommosis rock versioissa ,naapuritkin tuntuu tykkäävän ku ovikello on soinu tunnin ihan tauotta
Kerro hei terkkuja sille kellolle! ;)
Mää mittään ole touhunnu! ...Harmittaa oikkeenko ol mittään saanu aikaseks! =/
Ooks itte sit jottai duunaillu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510