Olen tavannut kolme kertaa erään naimisissa olevan miehen, joka näyttää olevan seksuaalisesti varsin kiinnostunut minusta. Minäkin haluan häntä, mutta hänellä on seksiä yrittäessämme ollut erektiovaikeuksia, joiden hän on olettanut johtuvan paineista ja jännityksestä.
Tapasimme viimeksi noin viikko sitten, ja sitä ennen en ollut kuullut miehestä mitään yhdeksään kuukauteen! Suostuin tapaamaan hänet, mutta seksiä en pitänyt itsestään selvänä.
Mies kuitenkin vaikutti yhtä halukkaalta kuin ennenkin, ja päädyimme jälleen kokeilemaan seksiä. Tilanne eteni niin ripeästi, että minua oikein ihmetytti, kun mies niin kovasti harmitteli sitä, ettei hänellä taaskaan seisonut. Minä puolestani olin aivan kostea, eli fyysisesti olisin kyllä halunnut. Sanoin kuitenkin miehelle, ettei seksi kaikkea merkinnyt. Minulle oli pääasia, että mies vieläkin halusi tavata minut.
Hänen puheistaan päätellen saatamme tavata vielä joskus. Alan kuitenkin olla sitä mieltä, että meidän pitäisi tehdä jotakin muutakin kuin harrastaa seksiä. On turhauttavaa sekä minulle että miehelle, ettei hänellä seiso lainkaan! Mies ei syytä minua, enkä minäkään haluaisi syyttää häntä. Tiedämme kuitenkin, että tapaamisemme ovat hänen vaimonsa pettämistä. Sitä paitsi on täysin järjetöntä mennä heti sänkyyn yhdeksän kuukauden tapaamiskatkon jälkeen, vaikka kuinka haluttaisi - käsittäähän jokainen, ettei seksi voi silloin sujua, ellei se ole ennenkään onnistunut!
Jospa vain tietäisin olevani kyllin luja sanomaan miehelle, jos hän vielä ottaa yhteyttä, ettei minua tosiaankaan kiinnosta tavata pelkän rakastelun takia! Sen olen kyllä jo sanonut, etten oikeasti halua osallistua uskottomuuteen. Mies näytti kyllä itse olevan niin halukas, etten oikein usko hänen välittävän muusta kuin seksistä. Ongelmani onkin siinä, etten itsekään haluaisi sanoa ei, mutta olen todella sitä mieltä, ettei meidän kannata asettaa itsellemme eikä toisillemme liian kovia seksuaalisia vaatimuksia.
Pystynkö sanomaan ei?
1
506
Vastaukset
- anjuska
Sillä on ihan selvästi huono omatunto tekemisistään ja siksi ei seiso.Ehkä hänellä on muutenkin ujoutta ja pelkoja.tunteet kun vaikuttaa niin kovasti siihen touhuun.En kuitenkaan suosittele mennä sotkemaan kenenkään liittoa.Olin itse aikoinaan mieheni pettäessä mua valmis lähes murhaamaan sen naisen, kun olin niin vihaa täynnä.Aina ne jostain kuulee syrjähypyt.Sitä tuskaa en soisi kenellekkään yhden panon takia.onhan noita vapaita miehiä.Toiseksi juttukavereitahan voi olla ihan hyvällä omallatunnolla.Mullakin on monta miestyökaveria joitten juttuseura on ylitse muiden.Enkä ikinä menis sekoilemaan niitten kans mihinkään.Ystävyytemme on mulle niin tärkeää.En haluis menettää ystävyyttä ja luottamusta jonkun seksin takia.Niitten rakentamiseen on mennyt vuosia.Pilaamiseen ei tarvita kuin yksi pano.Sit saa jakorasian maineen.Ei kiitos.Aina miehet puhuu keskenään näitä seikkailujaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174166
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731607Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104860
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810