Jukriksen Ajatus saa lisää

todisteita

4

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ilmiöön, joka ei sovi energian säilymislakiin, eikä nykyisiin teorioihin."

      1930 luvulla energian säilymislakia kyseenalaistettiin myös, mutta pienet neutriinot pelastivat tilanteen ;)

      • ilmiössä?

        Kyseisessä ilmiössä siis ajatellaan energiaa saatavan elektronista, joka lataa itseään samalla ympäristöstä.

        Oikeasti elektroniverho ei pysy atomin ympärillä, vaan se avautuu poispäin atomin ytimestä ja muuttuu niin vähän tiheäksi, ettei sitä voi huomata ja itseasiassa atomien olessa vieri vieressä, nuo avautuvat energia-aallot siis menevät toisien ympärillä olevien atoimien ytimiin, jossa ne saavat atomin ytimessä olevista laajenevista energiakeskittymistä avautumaan lisää energiaa aaltoina.

        Jokainen ulospäin avautuva energia-aalto saa itseensä lisää energiaa ulkopapäin tulevista energia-aalloista

        ja jokaiseen ulospäin avautuvaan energia-aaltoon takertuu sitä enemmän energiaa, mitä lähempänä oman atominsa ydintä kyseinen ulospäin avautuva energia-aalto on, koska ulospäin avautuvien energia-aaltojen tiheys pienenee sektorin laajentumisen takia koko ajan.

        Näin jokainen ulospäin avautuva energia-aalto omaa elektroniverhon tiheyden kauempana atomin ytimestä, mitä edellä mennyt aalto omasi ja näin atomit todellakin ovat laajenevia energiakeskittymiä, joiden ytimien laajenevista keskittymistä avautuu energia-aaltoja, joista osa taipuu poispäin kyseisten atomien ytimissä olevien keskittymien välistä

        ja näistä energia-aalloista syntyy ns. elektroniverhoja, jotka siirtyvät aina vain kauemmaksi atomin ytimestä elektroniverhon tiheyden omaavina, mitä edellä mennyt aalto.


        Ja tätähän ei voi millään mittalaitteella huomata, koska mittalaitteekin muodostuvat atomeista.

        Vaan siitä, että pysymme tukevasti maan pinnnalla ilman ns. vetovoimaa, valon yleisestä punasiirtymästä, tähtien liikenopeudesta galaksin keskustan ympäri ja tästä kyseisestä ilmiöstä, jossa "ilmaista" energiaa saadaan ikäänkuin lypsettyä atomeista, voimme tämän atomien laajenemisen huomata.

        :);):)


      • ilmiössä? kirjoitti:

        Kyseisessä ilmiössä siis ajatellaan energiaa saatavan elektronista, joka lataa itseään samalla ympäristöstä.

        Oikeasti elektroniverho ei pysy atomin ympärillä, vaan se avautuu poispäin atomin ytimestä ja muuttuu niin vähän tiheäksi, ettei sitä voi huomata ja itseasiassa atomien olessa vieri vieressä, nuo avautuvat energia-aallot siis menevät toisien ympärillä olevien atoimien ytimiin, jossa ne saavat atomin ytimessä olevista laajenevista energiakeskittymistä avautumaan lisää energiaa aaltoina.

        Jokainen ulospäin avautuva energia-aalto saa itseensä lisää energiaa ulkopapäin tulevista energia-aalloista

        ja jokaiseen ulospäin avautuvaan energia-aaltoon takertuu sitä enemmän energiaa, mitä lähempänä oman atominsa ydintä kyseinen ulospäin avautuva energia-aalto on, koska ulospäin avautuvien energia-aaltojen tiheys pienenee sektorin laajentumisen takia koko ajan.

        Näin jokainen ulospäin avautuva energia-aalto omaa elektroniverhon tiheyden kauempana atomin ytimestä, mitä edellä mennyt aalto omasi ja näin atomit todellakin ovat laajenevia energiakeskittymiä, joiden ytimien laajenevista keskittymistä avautuu energia-aaltoja, joista osa taipuu poispäin kyseisten atomien ytimissä olevien keskittymien välistä

        ja näistä energia-aalloista syntyy ns. elektroniverhoja, jotka siirtyvät aina vain kauemmaksi atomin ytimestä elektroniverhon tiheyden omaavina, mitä edellä mennyt aalto.


        Ja tätähän ei voi millään mittalaitteella huomata, koska mittalaitteekin muodostuvat atomeista.

        Vaan siitä, että pysymme tukevasti maan pinnnalla ilman ns. vetovoimaa, valon yleisestä punasiirtymästä, tähtien liikenopeudesta galaksin keskustan ympäri ja tästä kyseisestä ilmiöstä, jossa "ilmaista" energiaa saadaan ikäänkuin lypsettyä atomeista, voimme tämän atomien laajenemisen huomata.

        :);):)

        en oo perehtynyt syvemmin....
        mutta minkälaisista hiukkasista nuo "energia-aallot" koostuvat?
        fotooneista/higgs hiukkasista tai jostain tyystin muuista bosoneista?


    • Ilmiötä on mahdotonta tutkia, sillä nykyään ei pysty eristämään systeemiä riittävän tehokkaasti... Aina jostain tulee uusi kvantti systeemiin.

      Kyseessä on oletettavasti(taas näitä omia) ketjureaktio, joka aiheutuu toisteiseksi tuntemattomasta asiasta. Kvantti muuttuu toiseen muotoon helpommin havaittavaksi energiaksi, ja jostain syöksähtää automaattisesti uusi kvantti tilalle... vaikuttaa kuin ei olisi mitään ainetta kadonnut, sillä sormenjälkiä ei kvanteilla vielä ole havaittu, ainakaan tietääkseni.

      Tämä tarkoittaisi teoriana sitä, että pystyisimme suhteellisen yksinkertaisella laitteistolla hyötykäyttämään kaiken energian, mitä maailmasta löytyy... uudestaan ja uudestaan, olettaen että energian määrä on vakio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe