Tästä linkki ilmiöön, jonka Ajatukseni olisi voinut ennustaa etukäteen.
Ilmiöön, joka ei sovi energian säilymislakiin, eikä nykyisiin teorioihin.
Vaan Ajatukseeni tämä sopii erinomaisesti.
http://guns.connect.fi/innoplaza/energy/juttu/kvantti/index.html
Jukriksen Ajatus saa lisää
4
415
Vastaukset
"Ilmiöön, joka ei sovi energian säilymislakiin, eikä nykyisiin teorioihin."
1930 luvulla energian säilymislakia kyseenalaistettiin myös, mutta pienet neutriinot pelastivat tilanteen ;)- ilmiössä?
Kyseisessä ilmiössä siis ajatellaan energiaa saatavan elektronista, joka lataa itseään samalla ympäristöstä.
Oikeasti elektroniverho ei pysy atomin ympärillä, vaan se avautuu poispäin atomin ytimestä ja muuttuu niin vähän tiheäksi, ettei sitä voi huomata ja itseasiassa atomien olessa vieri vieressä, nuo avautuvat energia-aallot siis menevät toisien ympärillä olevien atoimien ytimiin, jossa ne saavat atomin ytimessä olevista laajenevista energiakeskittymistä avautumaan lisää energiaa aaltoina.
Jokainen ulospäin avautuva energia-aalto saa itseensä lisää energiaa ulkopapäin tulevista energia-aalloista
ja jokaiseen ulospäin avautuvaan energia-aaltoon takertuu sitä enemmän energiaa, mitä lähempänä oman atominsa ydintä kyseinen ulospäin avautuva energia-aalto on, koska ulospäin avautuvien energia-aaltojen tiheys pienenee sektorin laajentumisen takia koko ajan.
Näin jokainen ulospäin avautuva energia-aalto omaa elektroniverhon tiheyden kauempana atomin ytimestä, mitä edellä mennyt aalto omasi ja näin atomit todellakin ovat laajenevia energiakeskittymiä, joiden ytimien laajenevista keskittymistä avautuu energia-aaltoja, joista osa taipuu poispäin kyseisten atomien ytimissä olevien keskittymien välistä
ja näistä energia-aalloista syntyy ns. elektroniverhoja, jotka siirtyvät aina vain kauemmaksi atomin ytimestä elektroniverhon tiheyden omaavina, mitä edellä mennyt aalto.
Ja tätähän ei voi millään mittalaitteella huomata, koska mittalaitteekin muodostuvat atomeista.
Vaan siitä, että pysymme tukevasti maan pinnnalla ilman ns. vetovoimaa, valon yleisestä punasiirtymästä, tähtien liikenopeudesta galaksin keskustan ympäri ja tästä kyseisestä ilmiöstä, jossa "ilmaista" energiaa saadaan ikäänkuin lypsettyä atomeista, voimme tämän atomien laajenemisen huomata.
:);):) ilmiössä? kirjoitti:
Kyseisessä ilmiössä siis ajatellaan energiaa saatavan elektronista, joka lataa itseään samalla ympäristöstä.
Oikeasti elektroniverho ei pysy atomin ympärillä, vaan se avautuu poispäin atomin ytimestä ja muuttuu niin vähän tiheäksi, ettei sitä voi huomata ja itseasiassa atomien olessa vieri vieressä, nuo avautuvat energia-aallot siis menevät toisien ympärillä olevien atoimien ytimiin, jossa ne saavat atomin ytimessä olevista laajenevista energiakeskittymistä avautumaan lisää energiaa aaltoina.
Jokainen ulospäin avautuva energia-aalto saa itseensä lisää energiaa ulkopapäin tulevista energia-aalloista
ja jokaiseen ulospäin avautuvaan energia-aaltoon takertuu sitä enemmän energiaa, mitä lähempänä oman atominsa ydintä kyseinen ulospäin avautuva energia-aalto on, koska ulospäin avautuvien energia-aaltojen tiheys pienenee sektorin laajentumisen takia koko ajan.
Näin jokainen ulospäin avautuva energia-aalto omaa elektroniverhon tiheyden kauempana atomin ytimestä, mitä edellä mennyt aalto omasi ja näin atomit todellakin ovat laajenevia energiakeskittymiä, joiden ytimien laajenevista keskittymistä avautuu energia-aaltoja, joista osa taipuu poispäin kyseisten atomien ytimissä olevien keskittymien välistä
ja näistä energia-aalloista syntyy ns. elektroniverhoja, jotka siirtyvät aina vain kauemmaksi atomin ytimestä elektroniverhon tiheyden omaavina, mitä edellä mennyt aalto.
Ja tätähän ei voi millään mittalaitteella huomata, koska mittalaitteekin muodostuvat atomeista.
Vaan siitä, että pysymme tukevasti maan pinnnalla ilman ns. vetovoimaa, valon yleisestä punasiirtymästä, tähtien liikenopeudesta galaksin keskustan ympäri ja tästä kyseisestä ilmiöstä, jossa "ilmaista" energiaa saadaan ikäänkuin lypsettyä atomeista, voimme tämän atomien laajenemisen huomata.
:);):)en oo perehtynyt syvemmin....
mutta minkälaisista hiukkasista nuo "energia-aallot" koostuvat?
fotooneista/higgs hiukkasista tai jostain tyystin muuista bosoneista?
Ilmiötä on mahdotonta tutkia, sillä nykyään ei pysty eristämään systeemiä riittävän tehokkaasti... Aina jostain tulee uusi kvantti systeemiin.
Kyseessä on oletettavasti(taas näitä omia) ketjureaktio, joka aiheutuu toisteiseksi tuntemattomasta asiasta. Kvantti muuttuu toiseen muotoon helpommin havaittavaksi energiaksi, ja jostain syöksähtää automaattisesti uusi kvantti tilalle... vaikuttaa kuin ei olisi mitään ainetta kadonnut, sillä sormenjälkiä ei kvanteilla vielä ole havaittu, ainakaan tietääkseni.
Tämä tarkoittaisi teoriana sitä, että pystyisimme suhteellisen yksinkertaisella laitteistolla hyötykäyttämään kaiken energian, mitä maailmasta löytyy... uudestaan ja uudestaan, olettaen että energian määrä on vakio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644