Tästä linkki ilmiöön, jonka Ajatukseni olisi voinut ennustaa etukäteen.
Ilmiöön, joka ei sovi energian säilymislakiin, eikä nykyisiin teorioihin.
Vaan Ajatukseeni tämä sopii erinomaisesti.
http://guns.connect.fi/innoplaza/energy/juttu/kvantti/index.html
Jukriksen Ajatus saa lisää
4
415
Vastaukset
"Ilmiöön, joka ei sovi energian säilymislakiin, eikä nykyisiin teorioihin."
1930 luvulla energian säilymislakia kyseenalaistettiin myös, mutta pienet neutriinot pelastivat tilanteen ;)- ilmiössä?
Kyseisessä ilmiössä siis ajatellaan energiaa saatavan elektronista, joka lataa itseään samalla ympäristöstä.
Oikeasti elektroniverho ei pysy atomin ympärillä, vaan se avautuu poispäin atomin ytimestä ja muuttuu niin vähän tiheäksi, ettei sitä voi huomata ja itseasiassa atomien olessa vieri vieressä, nuo avautuvat energia-aallot siis menevät toisien ympärillä olevien atoimien ytimiin, jossa ne saavat atomin ytimessä olevista laajenevista energiakeskittymistä avautumaan lisää energiaa aaltoina.
Jokainen ulospäin avautuva energia-aalto saa itseensä lisää energiaa ulkopapäin tulevista energia-aalloista
ja jokaiseen ulospäin avautuvaan energia-aaltoon takertuu sitä enemmän energiaa, mitä lähempänä oman atominsa ydintä kyseinen ulospäin avautuva energia-aalto on, koska ulospäin avautuvien energia-aaltojen tiheys pienenee sektorin laajentumisen takia koko ajan.
Näin jokainen ulospäin avautuva energia-aalto omaa elektroniverhon tiheyden kauempana atomin ytimestä, mitä edellä mennyt aalto omasi ja näin atomit todellakin ovat laajenevia energiakeskittymiä, joiden ytimien laajenevista keskittymistä avautuu energia-aaltoja, joista osa taipuu poispäin kyseisten atomien ytimissä olevien keskittymien välistä
ja näistä energia-aalloista syntyy ns. elektroniverhoja, jotka siirtyvät aina vain kauemmaksi atomin ytimestä elektroniverhon tiheyden omaavina, mitä edellä mennyt aalto.
Ja tätähän ei voi millään mittalaitteella huomata, koska mittalaitteekin muodostuvat atomeista.
Vaan siitä, että pysymme tukevasti maan pinnnalla ilman ns. vetovoimaa, valon yleisestä punasiirtymästä, tähtien liikenopeudesta galaksin keskustan ympäri ja tästä kyseisestä ilmiöstä, jossa "ilmaista" energiaa saadaan ikäänkuin lypsettyä atomeista, voimme tämän atomien laajenemisen huomata.
:);):) ilmiössä? kirjoitti:
Kyseisessä ilmiössä siis ajatellaan energiaa saatavan elektronista, joka lataa itseään samalla ympäristöstä.
Oikeasti elektroniverho ei pysy atomin ympärillä, vaan se avautuu poispäin atomin ytimestä ja muuttuu niin vähän tiheäksi, ettei sitä voi huomata ja itseasiassa atomien olessa vieri vieressä, nuo avautuvat energia-aallot siis menevät toisien ympärillä olevien atoimien ytimiin, jossa ne saavat atomin ytimessä olevista laajenevista energiakeskittymistä avautumaan lisää energiaa aaltoina.
Jokainen ulospäin avautuva energia-aalto saa itseensä lisää energiaa ulkopapäin tulevista energia-aalloista
ja jokaiseen ulospäin avautuvaan energia-aaltoon takertuu sitä enemmän energiaa, mitä lähempänä oman atominsa ydintä kyseinen ulospäin avautuva energia-aalto on, koska ulospäin avautuvien energia-aaltojen tiheys pienenee sektorin laajentumisen takia koko ajan.
Näin jokainen ulospäin avautuva energia-aalto omaa elektroniverhon tiheyden kauempana atomin ytimestä, mitä edellä mennyt aalto omasi ja näin atomit todellakin ovat laajenevia energiakeskittymiä, joiden ytimien laajenevista keskittymistä avautuu energia-aaltoja, joista osa taipuu poispäin kyseisten atomien ytimissä olevien keskittymien välistä
ja näistä energia-aalloista syntyy ns. elektroniverhoja, jotka siirtyvät aina vain kauemmaksi atomin ytimestä elektroniverhon tiheyden omaavina, mitä edellä mennyt aalto.
Ja tätähän ei voi millään mittalaitteella huomata, koska mittalaitteekin muodostuvat atomeista.
Vaan siitä, että pysymme tukevasti maan pinnnalla ilman ns. vetovoimaa, valon yleisestä punasiirtymästä, tähtien liikenopeudesta galaksin keskustan ympäri ja tästä kyseisestä ilmiöstä, jossa "ilmaista" energiaa saadaan ikäänkuin lypsettyä atomeista, voimme tämän atomien laajenemisen huomata.
:);):)en oo perehtynyt syvemmin....
mutta minkälaisista hiukkasista nuo "energia-aallot" koostuvat?
fotooneista/higgs hiukkasista tai jostain tyystin muuista bosoneista?
Ilmiötä on mahdotonta tutkia, sillä nykyään ei pysty eristämään systeemiä riittävän tehokkaasti... Aina jostain tulee uusi kvantti systeemiin.
Kyseessä on oletettavasti(taas näitä omia) ketjureaktio, joka aiheutuu toisteiseksi tuntemattomasta asiasta. Kvantti muuttuu toiseen muotoon helpommin havaittavaksi energiaksi, ja jostain syöksähtää automaattisesti uusi kvantti tilalle... vaikuttaa kuin ei olisi mitään ainetta kadonnut, sillä sormenjälkiä ei kvanteilla vielä ole havaittu, ainakaan tietääkseni.
Tämä tarkoittaisi teoriana sitä, että pystyisimme suhteellisen yksinkertaisella laitteistolla hyötykäyttämään kaiken energian, mitä maailmasta löytyy... uudestaan ja uudestaan, olettaen että energian määrä on vakio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419