Jukriksen Ajatus saa lisää

todisteita

4

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ilmiöön, joka ei sovi energian säilymislakiin, eikä nykyisiin teorioihin."

      1930 luvulla energian säilymislakia kyseenalaistettiin myös, mutta pienet neutriinot pelastivat tilanteen ;)

      • ilmiössä?

        Kyseisessä ilmiössä siis ajatellaan energiaa saatavan elektronista, joka lataa itseään samalla ympäristöstä.

        Oikeasti elektroniverho ei pysy atomin ympärillä, vaan se avautuu poispäin atomin ytimestä ja muuttuu niin vähän tiheäksi, ettei sitä voi huomata ja itseasiassa atomien olessa vieri vieressä, nuo avautuvat energia-aallot siis menevät toisien ympärillä olevien atoimien ytimiin, jossa ne saavat atomin ytimessä olevista laajenevista energiakeskittymistä avautumaan lisää energiaa aaltoina.

        Jokainen ulospäin avautuva energia-aalto saa itseensä lisää energiaa ulkopapäin tulevista energia-aalloista

        ja jokaiseen ulospäin avautuvaan energia-aaltoon takertuu sitä enemmän energiaa, mitä lähempänä oman atominsa ydintä kyseinen ulospäin avautuva energia-aalto on, koska ulospäin avautuvien energia-aaltojen tiheys pienenee sektorin laajentumisen takia koko ajan.

        Näin jokainen ulospäin avautuva energia-aalto omaa elektroniverhon tiheyden kauempana atomin ytimestä, mitä edellä mennyt aalto omasi ja näin atomit todellakin ovat laajenevia energiakeskittymiä, joiden ytimien laajenevista keskittymistä avautuu energia-aaltoja, joista osa taipuu poispäin kyseisten atomien ytimissä olevien keskittymien välistä

        ja näistä energia-aalloista syntyy ns. elektroniverhoja, jotka siirtyvät aina vain kauemmaksi atomin ytimestä elektroniverhon tiheyden omaavina, mitä edellä mennyt aalto.


        Ja tätähän ei voi millään mittalaitteella huomata, koska mittalaitteekin muodostuvat atomeista.

        Vaan siitä, että pysymme tukevasti maan pinnnalla ilman ns. vetovoimaa, valon yleisestä punasiirtymästä, tähtien liikenopeudesta galaksin keskustan ympäri ja tästä kyseisestä ilmiöstä, jossa "ilmaista" energiaa saadaan ikäänkuin lypsettyä atomeista, voimme tämän atomien laajenemisen huomata.

        :);):)


      • ilmiössä? kirjoitti:

        Kyseisessä ilmiössä siis ajatellaan energiaa saatavan elektronista, joka lataa itseään samalla ympäristöstä.

        Oikeasti elektroniverho ei pysy atomin ympärillä, vaan se avautuu poispäin atomin ytimestä ja muuttuu niin vähän tiheäksi, ettei sitä voi huomata ja itseasiassa atomien olessa vieri vieressä, nuo avautuvat energia-aallot siis menevät toisien ympärillä olevien atoimien ytimiin, jossa ne saavat atomin ytimessä olevista laajenevista energiakeskittymistä avautumaan lisää energiaa aaltoina.

        Jokainen ulospäin avautuva energia-aalto saa itseensä lisää energiaa ulkopapäin tulevista energia-aalloista

        ja jokaiseen ulospäin avautuvaan energia-aaltoon takertuu sitä enemmän energiaa, mitä lähempänä oman atominsa ydintä kyseinen ulospäin avautuva energia-aalto on, koska ulospäin avautuvien energia-aaltojen tiheys pienenee sektorin laajentumisen takia koko ajan.

        Näin jokainen ulospäin avautuva energia-aalto omaa elektroniverhon tiheyden kauempana atomin ytimestä, mitä edellä mennyt aalto omasi ja näin atomit todellakin ovat laajenevia energiakeskittymiä, joiden ytimien laajenevista keskittymistä avautuu energia-aaltoja, joista osa taipuu poispäin kyseisten atomien ytimissä olevien keskittymien välistä

        ja näistä energia-aalloista syntyy ns. elektroniverhoja, jotka siirtyvät aina vain kauemmaksi atomin ytimestä elektroniverhon tiheyden omaavina, mitä edellä mennyt aalto.


        Ja tätähän ei voi millään mittalaitteella huomata, koska mittalaitteekin muodostuvat atomeista.

        Vaan siitä, että pysymme tukevasti maan pinnnalla ilman ns. vetovoimaa, valon yleisestä punasiirtymästä, tähtien liikenopeudesta galaksin keskustan ympäri ja tästä kyseisestä ilmiöstä, jossa "ilmaista" energiaa saadaan ikäänkuin lypsettyä atomeista, voimme tämän atomien laajenemisen huomata.

        :);):)

        en oo perehtynyt syvemmin....
        mutta minkälaisista hiukkasista nuo "energia-aallot" koostuvat?
        fotooneista/higgs hiukkasista tai jostain tyystin muuista bosoneista?


    • Ilmiötä on mahdotonta tutkia, sillä nykyään ei pysty eristämään systeemiä riittävän tehokkaasti... Aina jostain tulee uusi kvantti systeemiin.

      Kyseessä on oletettavasti(taas näitä omia) ketjureaktio, joka aiheutuu toisteiseksi tuntemattomasta asiasta. Kvantti muuttuu toiseen muotoon helpommin havaittavaksi energiaksi, ja jostain syöksähtää automaattisesti uusi kvantti tilalle... vaikuttaa kuin ei olisi mitään ainetta kadonnut, sillä sormenjälkiä ei kvanteilla vielä ole havaittu, ainakaan tietääkseni.

      Tämä tarkoittaisi teoriana sitä, että pystyisimme suhteellisen yksinkertaisella laitteistolla hyötykäyttämään kaiken energian, mitä maailmasta löytyy... uudestaan ja uudestaan, olettaen että energian määrä on vakio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe