toivoitta se lolita tippuu pian
agnes on lolita
2
531
Vastaukset
- Grr!!!
Agnes on ihana!!!
Haista home, ja painu niin kauaks ku pippuri kasvaa, jos et keksi Agnesista järkevää sanottavaa.
Taas yks tyypillinen suomalainen...
...RASISTI
h.ä.p.e.ä!!!- kaisu
Eikö tarkoituksena oo hakee SUOMEN Idolssia?!
Nii eli Agnes ei mun mielestä tän takii kuuluis voittaa! En oo rasisti mut musta vaan tuntuu et jos kerran Agnes haluu Idoliks ni miksei se menny Puolan karsintoihin kun kerran puolalainen syntyjään on?! :) Olisihan se helpompi laulaa omalla äidinkielelään eikä tulisi morkkauksia siitä kuinka huonosti äännät suomea tai englantia!
En väitä että osaan paremmin englantia mutta mun mielestä Agnes ei vaan ees sovi idoliks tässähän haetaan Pop/rock Idolia ei hevi Idolii...!! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862