päiväkirja hyvä...

kaikki masentuneet

kaikki suomen nuoret...oletteko koskaan miettineet miksi masentuineita nuoria on niin paljon? miksi kaikkia nuoria masentaa ainakin joskus?? teini-ikään se kuuluu mutta puhutaan kuitenkin masentuneiden määrän noususta
mielenterveystyöhön ei ole valtiolla rahkeita....plaa plaa.....tehdäänpä pikku galluppi, kaikki nuoret;
ketä masentaa ja miksi masentaa ja miltä se tuntuu???
mietitään, että onko masennus aiheellista vai kannattaisiko mielialaa kohottaa itse? ...voisiko kysymys olla esim perus veemäisestä luonteesta jota ei v***uuksissakaan saa mikään innostaa!!!!!!!

kun pitää olla niin helvetin cool aina. avointa, rempseää luonnetta tuijotetaan kuin halpaa makkaraa....miksi nuorten keskuudessa on näin???
kirosanat ja huorittelut kavereiden välillä tuntuu olevan 12weestä ylöspäin aivan normaalia?!
onko jotenkin huono ystävä jos sanoo mielummin nuijaksi kuin huoraksi tai homoksi, vai onko se kamala katu-uskottavuuden puutteen merkki jos kertoo kaverilleen, kuinka ihana ystävä se oikesti on, ämmitelemättä sen kummemmin....

oisko kaikista sitten jotenki cool jos me kaikki äitejänne ja mummojanne myöden alkaisimme puhumaan samallalailla kuin teinit tänäpäivänä???
soitatte jonnekkin mielenterveysklinikalle ja luuriin vastaa joku ämmä:"mitä vittua sä haluat? ...tohtori tääl taas jotain v***n huoraa ahistaa"!!!! miltä ihan oikeesti kuulostais..miettikää siis miltä muista ihmisistä kuulostaa teidän puhenne??(aiheesta hieman poiketen)

SIIS luulen että kaikki tämä masennus johtuu tästä kuinka te pinnallisesti olette ystäviä toisillenne, ettekä ole sydämmestänne mukana kaverin elämässä.
ei kenenkään tarvitse olla enempää kuin on, eikä se merkitse hyvälle ystävälle mitään, että oletko sinä tuleva pankinjohtaja vai huoltomies.
tukekaa siis toisianne kun on pahaolo.näin ne ennenkin masennukset karkoitettiin...
TAIKKA SITTEN OHJATTIIN APUA HAKEMAAN JA MENTIIN SINNE MUKAAN TUEKSI!!!!
Nyt jokainen masentunutta kaveria auttamaan, muuten voi hänelle käydä miten vain!

eli vastauksianne odotellessa :)

1

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amme

      Itsekin olen huomannut saman ja sitten ne jotka oikeasti tarvis apua jätetään syrjään, tiedän kokemuksesta!
      Olin seksuaalisesti pahasti hyväksikäyttetty muutaman vuoden alku teiniaikoina. Sulkeuduin monilta ja siksi jäin ulos teiniympyröistä.Yritin keskustella asioista opettajaini kanssa mutta loppujen lopuksi en saanut mitään apua koska opettajien piti keskittyä niihin vittua huuteleviin ja pilalle lellittyihin kakaroihin. sen jälkeen masennuin ja aloin lintsaamaan koulusta ja siinä peruskoulu sitte meni,mutta ihan hyvin.
      Aloitin lukion ja siitä asti olen ollut positiivinen ja yritteliäs jne. vaikka olen saanut haukkuja.
      Vieläkin muistan kaikki ne tuskat ja kun en saanut niitä purettua ulos. ja nyt ne on sitten tulossa vähitellen, mutta selviydyn vaikka terapian avulla ja pidän positiivisuuteni.
      Oikeasti apua tarvitsevien heitteille jättö on varmana syy miksi jotkut ihmiset joutuu kärsimään aikuisena maanis-depressiosta ja käymään terapiassa, koska oisin halunnut itsekin apua jo silloin pienenä.
      Jaksamista kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe