Treffien vieraskirjat

Jeesmies

Luin huvikseni noita suomi24.fi treffien vieraskirjoja. Ihmeellistä paskaa kaikki suoltavat sinne! Lähes jokaisessa vieraskirjassa on kaikenlaista lässytystä mitä äijät eivät kertaisi todellisuudessa sanoa vaikka kassajonossa naiset näkisivät. Uskomatonta lässytystä!

11

1457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuosta asiasta olen samaa mieltä.On aika tunne köyhää miehiltä laittaa vieraskirjaan viestejä mm.wau ja kaikkea muuta paskaa.
      Aivan kuin nämä kirjoittajat ei olisi koskaan nähneetkään naista.

    • taasko?

      Tästä aiheesta on ollut täällä juttua monta kertaa.

    • Tosimies....

      niin, että....

      Vaihtelu virkistää, mene lukemaan esim jonkun ulkomaisen vastaavan palvelun profiileiden vieraskirjoja.... Jos noin ahdistaa.....

      esim.

      http://www.passagen.se/

      Virkistäviä lukuhetkiä vaan!!!! ;DDDD

      • kommentti

        .oooO............Jag.... .
        .(...)....Oooo......var. .
        ..(.......(... ).här.....
        ...\_)......) ....med...
        ............(_/.....mina .
        ....lortiga....fötter......


      • woman...
        kommentti kirjoitti:

        .oooO............Jag.... .
        .(...)....Oooo......var. .
        ..(.......(... ).här.....
        ...\_)......) ....med...
        ............(_/.....mina .
        ....lortiga....fötter......

        iiiihana !! ;DDD


      • kommentti
        woman... kirjoitti:

        iiiihana !! ;DDD

        Missä on womanin vieraskirja?

        En laita WAU... ;)

        Mutta kai tälläisia saa laittaa?

        *HALIT SUUKKO*

        (\__/)
        (O.o )
        (> < )

        Tämä on Joulu-hali-pupu ;D

        *Pusut*


      • woman...
        kommentti kirjoitti:

        Missä on womanin vieraskirja?

        En laita WAU... ;)

        Mutta kai tälläisia saa laittaa?

        *HALIT SUUKKO*

        (\__/)
        (O.o )
        (> < )

        Tämä on Joulu-hali-pupu ;D

        *Pusut*

        ...kiitos..ja minun vieraskirja.. on salaisuus..
        ;)))...

        *HALIT ja SUUKKO* takasin ;))


    • nainen.....

      Kyllä menee usko kohta omaankin ulkomuotoon, kun huomaa millaisia haahkoja (anteeksi vain, mutta sellaisia tissiellejä lähinnä, tai muutenkin ihan taviksia muodollisesti) miehet ylistävät. herää kysymys, saavatko, he todella jonkinlaisen otteen löpinöillään naisiin, eli onko se tarkoitus.....vai onko mittari miesten mielissä niin alhaalla, että tavallisen näköinen nainen on wau...

      Ihmetyttää sekin ja huvittaa, että miksi eivät naiset poista näitä yliampuvia juttuja, eikö heitä hävetä pitää niitä esillä.

    • Kyllästynyt

      Olen perin kyllästynty vieraskirjaan, sama nainen käy aina ja aina uudelleen toteamassa; onpa miellyttävä profiili.
      Ei ole paljon "lakinaisella" sanomista.
      Katselin muitakin profiileja, en taida olla ainoa. Lopettais, jos ei ole muuta asiaa!!

    • heh

      heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh !!

    • Hipsu

      huumoria ei ole koskaan liikaa,

      älä ota vieraskirjaa ja sen merkintöjä liian vakavasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe