Teille kaikille kivoille kaffeelaisille on Etsintäkuuluutus palstalla ilmoitus!
ILMOITUS!
19
1640
Vastaukset
- puhuri
No moro sit. Mä käyn kattomassa löydänkö.
..että poistin oman hyvänmielen Joulusatuni.
Tuo aloitus Suuresta Sadusta oli selkeää pilkkaa kohdistuen tekstiini,joten syy oli siinä.
Nythän siellä on sopivan kokoinen:-)- joulujäbä
Aloitin lukee satua. En jaksanu. Ajattelin tehdä itse semmosen kun jaksan sitte myöhemmin lukea.
joulujäbä kirjoitti:
Aloitin lukee satua. En jaksanu. Ajattelin tehdä itse semmosen kun jaksan sitte myöhemmin lukea.
,,,tasatarkkaan tajusi provoilusi. Johan sait liudan
kaltaisiasi mukaan vedetyksikkin.joulujäbä kirjoitti:
..niin voisit harkita parempaakin vaihtoehtoa.
Samalla saattaisiolla mahdollisuus kirjoittaa sitä älykästä tekstiäsi muidenkin ymmärtää.Eikä vain käydä
ilkeilemässä aloituksillasi toisten aikaansaannoksia.- joulujäbä
NainenKirjoittaa kirjoitti:
..niin voisit harkita parempaakin vaihtoehtoa.
Samalla saattaisiolla mahdollisuus kirjoittaa sitä älykästä tekstiäsi muidenkin ymmärtää.Eikä vain käydä
ilkeilemässä aloituksillasi toisten aikaansaannoksia.sadussa loukkasi? Ei kannata jättää vihjailujen varaan jos nyt tiedät asianomistajana paree.
..että kaffeen mahdollisesti valtaavat nuo omasta mielestään rakentavat älyköt.Luulen kuitenkin,etteivät noilla tuotoksillaan paljoa täällä mitään aikaansakkaan. Voitaisiin sitten käydä vuorostaan puskista huutelemassa. Tosin en usko senkään meistä täällä kirjoittamisesta nauttineiden huvittavan mitenkään. KUMPA EDES KYKENISIVÄT VASTAAMAAN,MIKÄ HEIDÄN TODELLINEN MOTIVAATIONSA ON?
- Olisit vaan
Antanut satusi olla, etkä olisi provosoitunut. Näinhän sitä riitaa just jatketaan.......
joulujäbä kirjoitti:
sadussa loukkasi? Ei kannata jättää vihjailujen varaan jos nyt tiedät asianomistajana paree.
..kirjoittaa satu---niin oliko tuo tuotoksesi mielestäsi se? Mikä tarpeesi oli otsikoida se tuolla osoittelevalla tavalla? Oliko se mielestäsi hyvä vitsi?
- joulujäbä
..kirjoittaa satu---niin oliko tuo tuotoksesi mielestäsi se? Mikä tarpeesi oli otsikoida se tuolla osoittelevalla tavalla? Oliko se mielestäsi hyvä vitsi?
että erinomaiset tekstit erottuvat tällaisista "tuotoksista". Ja "osoitteleva tapa". Hmmm... Mutta oli siinä kyllä kontrastia.
- merli¤
Meikä käy ostelemassa jouluvaloja ja ei ymmärrä mistään mitään:(
Olisin tahtonut lukea Joulusatusi..*harmissaan* ja tuota ilmoitusta täytyy hetki pureskella..ei oikeen sytytä nyt. merli¤ kirjoitti:
Meikä käy ostelemassa jouluvaloja ja ei ymmärrä mistään mitään:(
Olisin tahtonut lukea Joulusatusi..*harmissaan* ja tuota ilmoitusta täytyy hetki pureskella..ei oikeen sytytä nyt...ollaan päätetty jäädä tänne kaffeelle.Ei me kotoa lähetä nyt ajamallakaan.Joten parkeeraas se tankkis tuonne vartioon ,jotta saadaan Jolurauhassa täällä satummkin kirjuuttaa.
Onneksi mun luovuus on edelleenkin runsasta .joten kyllä mä vielä uuden sadun näpyttelen.- merli¤
..ollaan päätetty jäädä tänne kaffeelle.Ei me kotoa lähetä nyt ajamallakaan.Joten parkeeraas se tankkis tuonne vartioon ,jotta saadaan Jolurauhassa täällä satummkin kirjuuttaa.
Onneksi mun luovuus on edelleenkin runsasta .joten kyllä mä vielä uuden sadun näpyttelen.silmiään*
Ei mulla oo tankkia vaan potkiskelkka:)
Laittoikohan postipoika postin väärään laatikkoon:)
- Jermu
hitsin hitsit...En ala kyllä kivaksi jonkun ilmon takia. Niiiiiiiiiiiiiiiin!
..olla alkamatta. Myönnä vaan ,että takkisi sisällä sinullakin on jossain sydän paikallaan. Salaa rustailet iltasella Juolupukille kirjeitä. Toivot ihankin varmasti, että myös Millani ja Tähtiskin palaisivat takaisin. Taikis sentään tuli jo kun kauheesti paruttiin. Tuo jöpötys se vasta luonnonpälle ottaakin.*pötkii karkuun nauraessaan*
..olla alkamatta. Myönnä vaan ,että takkisi sisällä sinullakin on jossain sydän paikallaan. Salaa rustailet iltasella Juolupukille kirjeitä. Toivot ihankin varmasti, että myös Millani ja Tähtiskin palaisivat takaisin. Taikis sentään tuli jo kun kauheesti paruttiin. Tuo jöpötys se vasta luonnonpälle ottaakin.*pötkii karkuun nauraessaan*
Sietääkin pötkiä karkuun kun Jermulle jöpötyksestä puhut.
- Jermu
Senkin perusilkiö! Toinen täällä hyvinkin rauhallisesti haluaapi olla ja heti on kaikenlaista takapuoleen taputtelijaa ilmestymässä..
(Privalla laitan vaan tälleen mustalla tekstillä, ettei muut näe, että varmasti tulevat takaisin, ihan varmasti tulevat, jos ollaan kiltimmin..siis te oletten kiltimmin ja minä olen niinku äkäisempi. Ei sillä, että te heitä olisitten muiluttaneet pois poikkeen, mutta jos oikein toivotaan kovasti, niin josko ne jouluksi sais ne laajakaistat kuntoon) - Jermu
Mariet kirjoitti:
Sietääkin pötkiä karkuun kun Jermulle jöpötyksestä puhut.
Luulettekos te nyt, että sefuliini on tyytyväinen ja naureskelee teidän jutuille...Luuletteko?
(No nauraa se kuitenkin, kun se saattaa olla kanssa kohta meikäläistä läimimässä...Perskeles)
- tukkusutija
kuulunko kategoriaan.
mutta uusi tulevaisuus ei ole välttämättä kultassuoni eikä mätä liha lakkaa haisemasta.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861779Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171111Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981086Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs53745- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671