Ja taas kerran oon samassa tilanteessa. En voi unohtaa, vaikka teit sen mulle taas. Annoit toivoa jota ei oikeasti ollut, sanoit että kokeillaan, sulla oli ollut ikävä. Ja minä tyhmä menin ja kerroin sulle kaiken mitä oon sisälläni tän vuoden pitäny, syvimmät tunteet ja ajatukset. Ja sitten sä vaan ilmotat kylmästi että ei sulla ole aikaa, muuten kyllä haluaisit olla mutta kun harrastukset on sulle tärkeempiä, näin minä asian ymmärsin. Sillon yöllä kun lähin sun kämpiltä omalleni päätin, että en enää ikinä anna sun enkä kenenkään muunkaan miehen loukata mua. Pärjäähän tuota ilmankin, ja jos en kerta sua saa nii en halua muitakaan koska kukaan ei ole sä. Et vaan yksinkertasesti pysty tajuamaan että sun pitäs kasvaa aikuiseksi, et sinä saavuta mitään tolla asenteella. Mieluummin minä yksin olen ku jonku sellasen kans jota en rakasta. Enkä tajua miten sä et nää sitä, minkä kaikki muutki näkee; me kuulutaan yhteen. Mutta minä en ala sua nöyristelemään, mieluummin kuolisin. Ala nyt jo tajuta ettei tartte rautalangasta vääntää, mutta voinpahan sitte joskus naureskella sulle että "mitäs mää sanoin". Pidä nyt sitten perkeleen hauskaa niitten harrastuksies kans vielä ku kykenet.
Ehkä pitäis kaivaa se kuoppa..
Kiki
1
257
Vastaukset
- lksfäiht9
heh! hauska :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813202Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen843658Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952914Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751384Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511329Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141204- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989