Minun mielestä Tuomas Reunanen on huippu näyttelijä!
Tuomas Reunanen on hyvä näyttelijä
4
655
Vastaukset
- salkkarifani
Olen kanssasi aivan samaa mieltä.
Voisi se Aaro ottaa Amista mallia,kuinka lasten kanssa oikein ollaan.
Eihän Ami ole "oikeesti" Nikon isä,vaan kasvatti isä.
Lasten kanssa tarvitaan kärsivällisyyttä,jota Aarolta puuttuu.- TeemuAaron ihailija
puuttuu kärsivällisyyttä. Huomenna se Oona kai lähtee sinne Tampereelle. Aaro ei siedä niskottelua ollenkaan, mutta eiköhän se näyttelijä ole ihan mukava isä oikeasti :-).
- TeemuAaron ihailija
Nikohan ei ikinä sano vastaan Amille. Oona rupesi kiukuttelemaan, joten kai Aaroa vähän pännii, mutta olishan se voinut olla lempeän napakka Oonan kanssa, niin olisi tyttö tyyntynyt. Mutta jutun juoni kai on, että Aaro kohta lentää sarjasta pois :-/.
- blah
tai jos hyvällä näyttelijällä tarkoitat huonoa näyttelijää, niin on se sitten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628