Aaaw! Tyttö Sinä Olet Tähti- elokuva on ihan sairaan hyvä elokuva! Kandee käytä zekkaamas se! Se Sune on niin söötti, ettei mitää rajaa!! :)
Tyttö Sinä Olet Tähti
12
1448
Vastaukset
- pöh.
pamela on söötimpi.
- Ansku
Niin no ehkä sinun mielestäsi, mutta kaikilla oma mielipide. :P
- Faici
Verrattuna muihin suomalaisiin elokuviin "Tyttö sinä olet tähti" oli kyl ihan mahtava!
- Ansku
Kyllä. Näin on! :)
- blackmagictiger
pamela tolaa on kuulemma kehuttu....
- Ansku
Niin on kyllä Samuli Vauramoakin.
- laama-92
Ja elokuva muutenki TOOOOSi mahtava
- Kille85
Tykkäsin.
Miinuksia:
-Liian klassiset roolitukset (superrikas hemmoteltu tyttö ja köyhä poika, toi titanic-asetelma alkaa jo ällöttää on se sitten kumminpäin tahansa)
-Hieman epärealistisen raflaava kuva puoliharraste "hiphop-piireistä Suomessa(tosiasiahan on että tässä maassa ei kukaan edes elätä itseään pelkästään alan musiikilla,puhumattakaan näistä keskisarjan underground-nimistä,mitä toi ryhmä yritti näemmä olla,noi piirit on oikeesti niin pienet Suomessa että tollanen kaveri ei todellakaan sanele jollekin BMG:lle/levyfirmalle ehtojaan. Liikaa yritetään nyt olla sitä jenkkimeininkiä missä tollasta oikeasti tapahtuukin,tosin ne kundit oikeesti elättääkin itsensä sillä musiikilla. Kertoo jotain UG-hiphopin tasosta kotimaassa että rivinäyttelijätkin pystyy imitoimaan uskottavasti,itseasiassa todella hyvin (mun mielestä jonku NRJ:n top 10:ssä todella voisi olla vaikka toi Pamela Tolan versio tosta biisistä eikä massat todellakaan huomaisi edes eroa).
Muuten toi oli tosi hyvä leffa.. Oli asioita jotka ois voinut tehdä paremmin (esim.kahdenkeskeisissä tilanteissa,kuten siinä spray-jutussa olisi voinut saada enemmän fiilistä peliin,nyt välillä hahmot vähän etäisiä toisilleen, muutama tosi hyvä ottokin oli joukossa kyllä vastapainoksi).- balle-nalle
Kille.. pitääks aina ettii kaikki huonot puolet asioista tai verrata johonkin muuhun?
- balle-nalle
Nii onki
- Miiii
*otsikko* ;D
- Ansku
Heh.. Oke.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984