joulupukin läänistä, ollaan suht. kilttejä ja veetuillaan nätisti, jos lainkaan.
Hyvää joulukuuta
4
286
Vastaukset
on joulukuu....
Mä en taida saada ku risuja paketis ja nekin tipahtaa postiluukusta....=:0)))))))))- Kuunkulkija
koska monet eivät saa ollenkaan lahjoja tänä Jouluna. Niinkuin minä, joka en saanut viime Joulunakaan mitään. Jos saat risuja niillä olisi kovasti käyttöä lumien puhdistamisessa portailta tai jos risut ovat isompia niin koko pihalta. Käytön jälkeen ne voi polttaa takassa nauttien Joulun lämmöstä ja ehkäpä pistää vielä Joulumakkaratkin kärvistelemään....
Olisin kovin kiinnostunut lahjastasi... Kuunkulkija kirjoitti:
koska monet eivät saa ollenkaan lahjoja tänä Jouluna. Niinkuin minä, joka en saanut viime Joulunakaan mitään. Jos saat risuja niillä olisi kovasti käyttöä lumien puhdistamisessa portailta tai jos risut ovat isompia niin koko pihalta. Käytön jälkeen ne voi polttaa takassa nauttien Joulun lämmöstä ja ehkäpä pistää vielä Joulumakkaratkin kärvistelemään....
Olisin kovin kiinnostunut lahjastasi...Arvaa mitä... Sää saat sen mun risupaketin...
Kun mullakaan ei oo takkaa eikä omaa pihaa....
Lähetän sen sulle postissa....=:0))))))- hoh hih hi
BBrunetti kirjoitti:
Arvaa mitä... Sää saat sen mun risupaketin...
Kun mullakaan ei oo takkaa eikä omaa pihaa....
Lähetän sen sulle postissa....=:0))))))hihhihhi hoh hoh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642