ilkka on tosi ihana laulaja ja mihenäki
ilkka on mun mies !
6
182
Vastaukset
- hullaantunut ilkkaan 100%
ai jaa niin vai kuule se on varmaan 5 miljoonan
muunkin mielest paras ja voi se olla hyvinkin mun mies ettäs tiiät!!!- ~hemppa~
aij ..kuinka niin se vois olla sun mies kun se on jo mun ?? se täs mua arveluttaa ..kun mä soitan sille joka ilta ja käyn joskus kattoo sitä
niin ei se kyllä susta mitään oo puhunu ?
mä voin kyllä kysyy siltä sitä ... - Ilkkaa fanittava
~hemppa~ kirjoitti:
aij ..kuinka niin se vois olla sun mies kun se on jo mun ?? se täs mua arveluttaa ..kun mä soitan sille joka ilta ja käyn joskus kattoo sitä
niin ei se kyllä susta mitään oo puhunu ?
mä voin kyllä kysyy siltä sitä ...Ja kaikki uskoo tuon potaskan, aivan varmasti uskoo.
Ja jos Ilkka edes olisi sun mies, miksi sitä pitäisi tulla tänne kailottamaan? Hei, kiviäkin kiinnostaa. - ~hemppa~
Ilkkaa fanittava kirjoitti:
Ja kaikki uskoo tuon potaskan, aivan varmasti uskoo.
Ja jos Ilkka edes olisi sun mies, miksi sitä pitäisi tulla tänne kailottamaan? Hei, kiviäkin kiinnostaa.ai , kato muillekkin on kasvanu KIVI aivot!!!
mistäs tiiät että , hei katos kiviäkin kiinnostaa!!! se ei kuulu sulle mitä väliä mulla ja ilkalla o! - Ilkkaa fanittava
Ja kaikki uskoo tuon potaskan, aivan varmasti uskoo.
Ja jos Ilkka edes olisi sun mies, miksi sitä pitäisi tulla tänne kailottamaan? Hei, kiviäkin kiinnostaa.Siis tyttöystävä, eikä mies. Ajattelin jotain Angelina Jolieta (tuli katottua Tomb Raider nauhalta pari päivää sitten) ja kirjoitin mies :P
- Ilkkaa fanittava.
Siis tyttöystävä, eikä mies. Ajattelin jotain Angelina Jolieta (tuli katottua Tomb Raider nauhalta pari päivää sitten) ja kirjoitin mies :P
Älkää piitatko mokailustani, olinkin kirjoittanut aivan oikein.
(olen täysin unenpöpperössä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760