Olen niin väsynyt. Olen väsynyt elämääni. Vuodesta toiseen yritän sinnitellä ja suunnata ajatukseni tulevaisuuteen. Silti, joka ikinen yö palaan ajatuksissani menneisyyteeni. Poikaystävän kuoli ja ystäväni on psykoosissa sairaalassa. Huumeiden yliannostus, kerrottiin. Ymmärrän ystäväni heikkouden, mutta tunnen olevani vain niin yksin. Älkää rakkaat ihmiset enää tukeutuko minuun, muuten kaadumme molemmat. Olen vain niin väsynyt tähän ainaiseen yrittämiseen. En saa rauhaa menneisyydeltä. Olen aina niin vahva ja positiivinen, niin te sanotte. Te ette kuitenkaan tiedä. Yritin kertoa, mutta jonkunhan meistä on oltava se vahva. En vain jaksa enää, olen niin väsynyt tähän kaikkeen. Antakaan minun vain olla rauhassa.
Väsynyt
velmunen
1
284
Vastaukset
- minä vain
on se elämä vähän turhan ankara ollut sinulle.Mutta koita jaksaa ihminen,kyllä tässä elämässä sinulle vielä löytyy valoakin.Olen siitä aivan varma.Älä menetä toivoasi.Ja otan osaa pokaystäväsi menetyksen johdosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671