Olen niin väsynyt. Olen väsynyt elämääni. Vuodesta toiseen yritän sinnitellä ja suunnata ajatukseni tulevaisuuteen. Silti, joka ikinen yö palaan ajatuksissani menneisyyteeni. Poikaystävän kuoli ja ystäväni on psykoosissa sairaalassa. Huumeiden yliannostus, kerrottiin. Ymmärrän ystäväni heikkouden, mutta tunnen olevani vain niin yksin. Älkää rakkaat ihmiset enää tukeutuko minuun, muuten kaadumme molemmat. Olen vain niin väsynyt tähän ainaiseen yrittämiseen. En saa rauhaa menneisyydeltä. Olen aina niin vahva ja positiivinen, niin te sanotte. Te ette kuitenkaan tiedä. Yritin kertoa, mutta jonkunhan meistä on oltava se vahva. En vain jaksa enää, olen niin väsynyt tähän kaikkeen. Antakaan minun vain olla rauhassa.
Vastaukset 1
- minä vain
on se elämä vähän turhan ankara ollut sinulle.Mutta koita jaksaa ihminen,kyllä tässä elämässä sinulle vielä löytyy valoakin.Olen siitä aivan varma.Älä menetä toivoasi.Ja otan osaa pokaystäväsi menetyksen johdosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101310- 1011057
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66761
- 33652
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69522Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78511