Olen niin väsynyt. Olen väsynyt elämääni. Vuodesta toiseen yritän sinnitellä ja suunnata ajatukseni tulevaisuuteen. Silti, joka ikinen yö palaan ajatuksissani menneisyyteeni. Poikaystävän kuoli ja ystäväni on psykoosissa sairaalassa. Huumeiden yliannostus, kerrottiin. Ymmärrän ystäväni heikkouden, mutta tunnen olevani vain niin yksin. Älkää rakkaat ihmiset enää tukeutuko minuun, muuten kaadumme molemmat. Olen vain niin väsynyt tähän ainaiseen yrittämiseen. En saa rauhaa menneisyydeltä. Olen aina niin vahva ja positiivinen, niin te sanotte. Te ette kuitenkaan tiedä. Yritin kertoa, mutta jonkunhan meistä on oltava se vahva. En vain jaksa enää, olen niin väsynyt tähän kaikkeen. Antakaan minun vain olla rauhassa.
Väsynyt
velmunen
1
244
Vastaukset
- minä vain
on se elämä vähän turhan ankara ollut sinulle.Mutta koita jaksaa ihminen,kyllä tässä elämässä sinulle vielä löytyy valoakin.Olen siitä aivan varma.Älä menetä toivoasi.Ja otan osaa pokaystäväsi menetyksen johdosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861540
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1711067Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46851- 47848
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38838Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52782- 46782
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9763