Uusi Octavia , vai Pösö 307?

rela

Nyt olisin kysynyt mielipiteitä. kumpikohan olisi järkevämpi vaihtoehto? Antakaa nyt hieman vinkkejä, kun on aika vaikea päätös.

6

5630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjljklklj

itsestään syttyvää autoa osta pösö.
      Muuten, vieläkö niillä on kielto autolautoille?

• 96 kw 6v

Minulla on ollut sekä 307 ja nyt vanhakoppainen octavia. Minulle valinta olisi selvä, mutta osittain valinta on makukysymys.
      Muutamia omakohtaisia kokemuksia ja tiedän että tästä rähinä voi alkaa mutta alkakoot. Omien kokemusteni pohjalta totta joka sana.

-ranskalainen pehmeys vs. saksalainen jämäkkyys =makuasia
      -pösön pikkuviat tekee hulluiksi joita skodassa kahden vuoden ja 117 000 kilometrin matkalla ei ole ollut yhtä ainoaa. Syy toki voi olla se, että pösö oli mallisarjan alkupäästä ja skeida viimeisiä ennen malliuudistusta.
      -skodan arvon säilyttämisestä ei ole vielä kokemuksia, mutta ainakaan 307 huonompi se ei voi olla.

• 6v96kw

Minulla myös samoja kokemuksi Partnerista konsultaatiot korjaamolla pikku vikojen kanssa oli viedä hermot.Nyt 96kw Octavia 50000km ajettu huolto 30000km ja 0.5l öljyä lisää ennen huoltoa ei muuta.Tekevät ilmeisesti nämä yli 30000€ autot huolellisemmin kun halvemmat versiot.

• kljlkjklj
        6v96kw kirjoitti:

Minulla myös samoja kokemuksi Partnerista konsultaatiot korjaamolla pikku vikojen kanssa oli viedä hermot.Nyt 96kw Octavia 50000km ajettu huolto 30000km ja 0.5l öljyä lisää ennen huoltoa ei muuta.Tekevät ilmeisesti nämä yli 30000€ autot huolellisemmin kun halvemmat versiot.

tuntuu oudolta Opelin jälkeen kun Octaviaan ei tarvitse edes lisätä öljyä.
        Vectra ja Corsa söivät sitä riittäväti heti uutena.

• 96 kw 6 w
        kljlkjklj kirjoitti:

tuntuu oudolta Opelin jälkeen kun Octaviaan ei tarvitse edes lisätä öljyä.
        Vectra ja Corsa söivät sitä riittäväti heti uutena.

LL huolto-ohjelma ja öljyn kulutus noin 0,5-0,7 l /31-35 tkm. Raskas jalka ja aika paljon tyhjäkäyntiä, mutta kyllä tuon kestää.

• vilho

pösö on desig auto, muotoilultaan markkinoiden kärki nimiä. Valitettavasti se kumminkin sisältää erinnäisiä ikäviä oivalluksi jotka ei järkeilemälläkään selviä, ei edes ikänsä autoja rempanneille, nuo asiat ovat myös usein harmina kun kyseessä on jokin muukin ranskalainen auto.

Jos haluat pehmeää kyytiä ja hyvää ajettavuutta, kaunista muotoilua josta maksat hitusen enmpi on autosi pösö.

Jos taas haluat koruttoman glassisen auton joka on halpa käyttää on autosi Skoda.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe