sivareiden pilkkanimet

jocke44

kootaan tähän lista sivareiden haukkumanimistä (esim homo jne). Olisi hyvä että minulla olisi tällainen lista käytettävissä.

10

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaahblaah

simo hovari, mummonhakkaaja, vätys, punaniska
      siwari, sivari, pasifisti, kommari
      luuseri, selkärangaton, kunniaton sotaveteraanien vähättelijä

• siviili

kerrohan miksi "pasifisti" on sinusta haukkumasana?

• rapsta

rupes oikeen pelottaan. kuka voi solvata toista noin hirveellä tavalla xD

• huutoon

miten sivari voi olla pilkkanimi? voiko sivaria PILKATA sivariksi?!?!? vähän niinkuin presidenttiä haukuttaisiin presidentiksi

• Sydb

Tässä näitä yleisimpiä:

- Fiksu
      - Älykäs
      - Mukava
      - Itsenäinen

Jne.

• Hämmästellyt

Olen työni puolesta joutunut seuraamaan sivareita yli 20 vuotta. Voin hyvällä omallatunnolla sanoa et kyllä siellä oli varsinaisia vetelyksiä, mammanpoikia, luusereita, pinnareita, venkoilijoita, vätyksiä, vehkeilijöitä, kieroilijoita, luonnevammaisia siis joka lähtöön. Aina ongel- maisempia tavalla tai toisella, eihän ne muuten sivariin olis lähtenytkään. Kenestä sitten sivarin jälkeen on tullut linnakundeja, juoppoja, ongelmaisia tai muuten "hienostimenestyviä".

• Nato kehiin!
        Hämmästellyt kirjoitti:

Olen työni puolesta joutunut seuraamaan sivareita yli 20 vuotta. Voin hyvällä omallatunnolla sanoa et kyllä siellä oli varsinaisia vetelyksiä, mammanpoikia, luusereita, pinnareita, venkoilijoita, vätyksiä, vehkeilijöitä, kieroilijoita, luonnevammaisia siis joka lähtöön. Aina ongel- maisempia tavalla tai toisella, eihän ne muuten sivariin olis lähtenytkään. Kenestä sitten sivarin jälkeen on tullut linnakundeja, juoppoja, ongelmaisia tai muuten "hienostimenestyviä".

Minäkin olen työni puolesta katsonut armeijan käyneitä, jotka täyttävät samat tunnusmerkit. Se ei johdu maamme armeijasta, vaan siitä, että yleinen asevelvollisuus kattaa kaikki kaalipäät.

Nykyään siitä, onko henkilö armeijan vai siviilipalveluksen suorittanut, ei voi päätellä mitään. Nyt poliisiksikin pääsee myös sivari.

Olen Naton kannalla ja sitä mieltä, että yleinen asevelvollisuus on vanhanaikainen asia. Suomessakin olisi ymmärrettävä, että sotilasala vaatii omaa asiantuntemustaan, mihin joka lähiön hiphoppari ei kykene.

Mikään oikea sotilasvalta ei värvää näitä koko ikäluokan edustajia riveihinsä, mikä on viisasta, koska sen verran kirjavaa porukkaa nämä heikkokuntoiset nörtit ovat.

• Kylmäkisko
        Hämmästellyt kirjoitti:

>Olen työni puolesta joutunut seuraamaan sivareita yli 20 vuotta.

Voi, otan osaa. Kyllä sulla on ollut rankkaa.
        Minkähän työn puolesta?

• John Matrix
        Kylmäkisko kirjoitti:

>Olen työni puolesta joutunut seuraamaan sivareita yli 20 vuotta.

Voi, otan osaa. Kyllä sulla on ollut rankkaa.
        Minkähän työn puolesta?

Että se on kouluttajana Lapinjärvellä.

• vanha masi
        John Matrix kirjoitti:

Että se on kouluttajana Lapinjärvellä.

pilkkanimeä ja niiden selitykset:
        appelsiinikainalo (pitää aplaria kainaloissaan näyttääkseen vahvalta)
        banaaniperse ( bansku perseessä kävelee jalat levällään kuin painonnostaja)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe