kootaan tähän lista sivareiden haukkumanimistä (esim homo jne). Olisi hyvä että minulla olisi tällainen lista käytettävissä.
sivareiden pilkkanimet
10
1177
Vastaukset
- blaahblaah
simo hovari, mummonhakkaaja, vätys, punaniska
siwari, sivari, pasifisti, kommari
luuseri, selkärangaton, kunniaton sotaveteraanien vähättelijä- siviili
kerrohan miksi "pasifisti" on sinusta haukkumasana?
- rapsta
rupes oikeen pelottaan. kuka voi solvata toista noin hirveellä tavalla xD
- huutoon
miten sivari voi olla pilkkanimi? voiko sivaria PILKATA sivariksi?!?!? vähän niinkuin presidenttiä haukuttaisiin presidentiksi
- Sydb
Tässä näitä yleisimpiä:
- Fiksu
- Älykäs
- Mukava
- Itsenäinen
Jne.- Hämmästellyt
Olen työni puolesta joutunut seuraamaan sivareita yli 20 vuotta. Voin hyvällä omallatunnolla sanoa et kyllä siellä oli varsinaisia vetelyksiä, mammanpoikia, luusereita, pinnareita, venkoilijoita, vätyksiä, vehkeilijöitä, kieroilijoita, luonnevammaisia siis joka lähtöön. Aina ongel- maisempia tavalla tai toisella, eihän ne muuten sivariin olis lähtenytkään. Kenestä sitten sivarin jälkeen on tullut linnakundeja, juoppoja, ongelmaisia tai muuten "hienostimenestyviä".
- Nato kehiin!
Hämmästellyt kirjoitti:
Olen työni puolesta joutunut seuraamaan sivareita yli 20 vuotta. Voin hyvällä omallatunnolla sanoa et kyllä siellä oli varsinaisia vetelyksiä, mammanpoikia, luusereita, pinnareita, venkoilijoita, vätyksiä, vehkeilijöitä, kieroilijoita, luonnevammaisia siis joka lähtöön. Aina ongel- maisempia tavalla tai toisella, eihän ne muuten sivariin olis lähtenytkään. Kenestä sitten sivarin jälkeen on tullut linnakundeja, juoppoja, ongelmaisia tai muuten "hienostimenestyviä".
Minäkin olen työni puolesta katsonut armeijan käyneitä, jotka täyttävät samat tunnusmerkit. Se ei johdu maamme armeijasta, vaan siitä, että yleinen asevelvollisuus kattaa kaikki kaalipäät.
Nykyään siitä, onko henkilö armeijan vai siviilipalveluksen suorittanut, ei voi päätellä mitään. Nyt poliisiksikin pääsee myös sivari.
Olen Naton kannalla ja sitä mieltä, että yleinen asevelvollisuus on vanhanaikainen asia. Suomessakin olisi ymmärrettävä, että sotilasala vaatii omaa asiantuntemustaan, mihin joka lähiön hiphoppari ei kykene.
Mikään oikea sotilasvalta ei värvää näitä koko ikäluokan edustajia riveihinsä, mikä on viisasta, koska sen verran kirjavaa porukkaa nämä heikkokuntoiset nörtit ovat. - Kylmäkisko
Hämmästellyt kirjoitti:
>Olen työni puolesta joutunut seuraamaan sivareita yli 20 vuotta.
Voi, otan osaa. Kyllä sulla on ollut rankkaa.
Minkähän työn puolesta? - John Matrix
Kylmäkisko kirjoitti:
>Olen työni puolesta joutunut seuraamaan sivareita yli 20 vuotta.
Voi, otan osaa. Kyllä sulla on ollut rankkaa.
Minkähän työn puolesta?Että se on kouluttajana Lapinjärvellä.
- vanha masi
John Matrix kirjoitti:
Että se on kouluttajana Lapinjärvellä.
pilkkanimeä ja niiden selitykset:
appelsiinikainalo (pitää aplaria kainaloissaan näyttääkseen vahvalta)
banaaniperse ( bansku perseessä kävelee jalat levällään kuin painonnostaja)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872