Täällä olis kaksi naista vailla hauskaa seuraa Ylivieskaan. Olemme 25v ja 27v rentoja, huumorintajuisia ja meneviä naisia. Vastatkaapa nopeasti kaikki 25-33 vee mukavat mukavan näköiset miehet! Olemme niin hauskoja ettei teidän tarvitse pettyä kun meihin tutustutte... Olemme menossa bailaamaan ja lisäseura ei olis pahitteeksi...
Ylivieskan miehet!
9
1088
Vastaukset
- mä..
eihän siellä ees oo miehii,tulkaa joensuuhun täältä löytyy
- sussut
No niin joensuun mies...suunta kohti Ylivieskaa, naisia täällä ainakin on jos ei miehiä?
- tulla teitä
sussut kirjoitti:
No niin joensuun mies...suunta kohti Ylivieskaa, naisia täällä ainakin on jos ei miehiä?
Minä voisin hoitaa teidät molemmat.Minulla on kestävyyttä ja iso kalu.
- sussut
tulla teitä kirjoitti:
Minä voisin hoitaa teidät molemmat.Minulla on kestävyyttä ja iso kalu.
Non niin missä nähdään,ilmoita paikka ja aika niin katsotaan onko sinusta mihinkään!
- make
onkos Ylivieskassa naikkosia jopa, viel mukavan ikäisiä..oho..
- sussut
...entäs miehiä? Oletko sä mukava ja mukavan näköinen? Oletko edes Ylivieskan lähettyviltä?
- make
sussut kirjoitti:
...entäs miehiä? Oletko sä mukava ja mukavan näköinen? Oletko edes Ylivieskan lähettyviltä?
olen asunut 20 vuotta eli nuoruuteni,mutta en asu tosin nykyään.
- sussut
make kirjoitti:
olen asunut 20 vuotta eli nuoruuteni,mutta en asu tosin nykyään.
...oletko asunut täällä 20 vuotta ja 50 vuotta Alavieskassa?
- make
sussut kirjoitti:
...oletko asunut täällä 20 vuotta ja 50 vuotta Alavieskassa?
pakko tunnustaa =) noo ei vaan...siel 20 ja loput pitkin suomea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078