Voisiko joku suositella minulle sopivaa lisäravinnetta. Toimin portsarina ravintoloissa, ja hoikkana miehenä minun on vaikea saada asemani mukaista auktoriteettia, joten täytyisi saada hieman "lihaa" ympärille.
Mikähän olisi sellainen lisäravinne, josta tulisi painoa mahdollisimman nopeasti? Se saa olla myös ns. löysää massaa, pääasia että sitä tulee nopeasti, helposti ja paljon.
Suositelkaa portsarille lisäravinnetta
4
375
Vastaukset
- Liian hoikka portsari
Unohdin sanoa, että tässä tapauksessa ei terveydellä ole väliä.
- spuke
Vaihda alaa...
Auktoriteetti ja se että ihmiset sitä kunnioittavat tulee jostain ihan muusta kuin massasta, tosin en henk. koht. usko kynäniskojenkaan pärjäävän ko. hommissa.
Turhaa sitä laardia ittelles hommaat, se on vain tiellä kun joudut hankalia asiakkaita saattelemaan pihalle. Ja lihastahan ei tule kuin vuosien työllä... tietysti hormoonimömmöjen avustuksella saattaa homma nopeutua, joskaan en suosittele.
Sijoita mieluummin aivoihisi ja hommaa sellanen työpaikka josta saa kahisevaa ilman käsirysyjä ja vittumaisia asiakkaita... tokko te poket kovin suuria summia tienaatte suhteutettuna työn laatuun...? :D - gamelottti
syö lihapiirakoita ja hamburilaisia ja kebabbia,pitsaa ja juo paljon olutta ja voita suoraan purkista! laita leivänkin päälle suklaakastiketta ja aamupalaksi kerma-jäätelöä,wiineri jos toinenkin ja kyytipojaksi pari berliinin-munkkia. vaihda maitolaatusi punapurkkiseen maitoon ja pidä aina käsillä sipsejä ym herkkuja sekä sokeroituja kolajuomia. osta kaikkein rasvaisimpia ruokia ja juomia ja nauti niitä vähintään 6 kertaa päiväksi ja jos olo tuntuu vielä kaiken tuon jälkeen kevyeltä niin otappa sitten mass blastia ja super mega mass 4000 iltapalaksi joka ilta.
- fsdfsd
massablastilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057