menin typeryyksissäni ostamaan pöntön massblastia kun sitä kehuttu pakkiksella niin paljon. Nyt kun purkki alkaa olemaan syöty, täytyy sanoa että ei tarvitse uudestaan ostaa kyllä. Hinta on suorastaan törkeän kova kun ottaa huomioon, että tuotteeseen pitää itse ostaa ja sekoittaa vielä lisää heraa. No ei tuo kauhea homma ole, jos vaan maku natsaa... Maku? No onhan se ihan hyvää, joskin melkoisen teollisen makuista. Puolen purkin jälkeen alkoi nousta aina pirtelö ylöspäin kun sitä yritti juoda. Makuun kyllästyy todella nopeasti. Ihmettelen mistä hype. Kauppiaatko tätä ovat markkinoineet näin hyvin? Pettymys oli.
Laatta lentää
9
389
Vastaukset
- jhfjfgfg
Sä et oo edes koskenu ikinä painoihin, mihin sä sitä blastia tarviit?
- penkkipena
Sinähän sen toki tiedät. Kerrotko vielä minulle pitäisikö minun tänään pestä pyykkiä vai viedä auto huoltoon?
- hjhjhjj
penkkipena kirjoitti:
Sinähän sen toki tiedät. Kerrotko vielä minulle pitäisikö minun tänään pestä pyykkiä vai viedä auto huoltoon?
Itse kun jauheet sekoittaa niin siinä menee minsa ja rahaa säästyy ihan vitusti.
- hghfghfghg
pistin tilaukseen!
- hgjhjj
hghfghfghg kirjoitti:
pistin tilaukseen!
tilasin pari purnukkaa.
- ghghgh
hgjhjj kirjoitti:
tilasin pari purnukkaa.
heiii, vitun kova tuote, tilasin palkkariks!
- uytutyuyt
ghghgh kirjoitti:
heiii, vitun kova tuote, tilasin palkkariks!
onpas halpaa, tuosta velipojalle joululahja!
- loooool
uytutyuyt kirjoitti:
onpas halpaa, tuosta velipojalle joululahja!
mitä buffausta :D :D :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107622
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1095301Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163536Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?651373Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366