Niin, miksi häntä on viime aikoina kuvattu vain istumassa?
Miksi Sally vain istuu?
9
2206
Vastaukset
- kyllä Rhanna pian
vastaa.
Itsekin odotan sitä. - Sally-täti
on varmaankin ollut jossain lääketieteellisessä toimenpiteessä, koska oli muutenkin sarjasta jonkin aikaa pois.
- Rhanna
Näyttelijä Darlene Conlay oli sairaslomalla katkaistuaan jalkansa. Niinpä siis Sally kirjoitettiin sarjassa myös sairaslomalle saman syyn vuoksi. Tästä johtuen kun Darlene palasi töihin, hän on nyt Sallyn roolissa istunut paljon, sillä jalka ei vielä noita jaksoja kuvattaessa ollut täysin terve. Näin luin jostakin reilu vuosi sitten kun nuo jaksot näytettiin jenkeissä. Kohta sarjassa nähdään hupia Sallyn ystäville kun Sally naamioituu Massimoksi ja lähtee apujoukkojensa kanssa vakoilumatkalle Jackie M:n putiikkiin ennen sen avajaisia :) "Massimo" tulee tarkastamaan että kaikki on ok.
- Tietäjä84
Rhanna kirjoitti:
Näyttelijä Darlene Conlay oli sairaslomalla katkaistuaan jalkansa. Niinpä siis Sally kirjoitettiin sarjassa myös sairaslomalle saman syyn vuoksi. Tästä johtuen kun Darlene palasi töihin, hän on nyt Sallyn roolissa istunut paljon, sillä jalka ei vielä noita jaksoja kuvattaessa ollut täysin terve. Näin luin jostakin reilu vuosi sitten kun nuo jaksot näytettiin jenkeissä. Kohta sarjassa nähdään hupia Sallyn ystäville kun Sally naamioituu Massimoksi ja lähtee apujoukkojensa kanssa vakoilumatkalle Jackie M:n putiikkiin ennen sen avajaisia :) "Massimo" tulee tarkastamaan että kaikki on ok.
Hyvässä mielessä (: !!!
- Hanna P. I.
Tietäjä84 kirjoitti:
Hyvässä mielessä (: !!!
Kun itse kysyy ja itse vastaa, niinku rhanna, niin hyvässä mielessä on dille. Jatka samaan malliin!
- Rhanna
Hanna P. I. kirjoitti:
Kun itse kysyy ja itse vastaa, niinku rhanna, niin hyvässä mielessä on dille. Jatka samaan malliin!
On se kyllä kumma että taas epäillään että minä itse kysyn ja vastaan. Enää ei uskalla vastata mihinkään sarjaan liittyvään kysymykseen kun jo epäillään että keksin itse kysymykset ja vastailen niihin sitten! Miten ihmeessä uskoisitte että en nyt ihan sellaiseen alennu? Kaikki eivät halua rekisteröidä tänne nimimerkkiä ja minä puolestani käytän AINA rekisteröityä nimimerkkiä, kirjoitin sitten vaikka naapurini koneelta.
- kiitos sinulle
Rhanna kirjoitti:
On se kyllä kumma että taas epäillään että minä itse kysyn ja vastaan. Enää ei uskalla vastata mihinkään sarjaan liittyvään kysymykseen kun jo epäillään että keksin itse kysymykset ja vastailen niihin sitten! Miten ihmeessä uskoisitte että en nyt ihan sellaiseen alennu? Kaikki eivät halua rekisteröidä tänne nimimerkkiä ja minä puolestani käytän AINA rekisteröityä nimimerkkiä, kirjoitin sitten vaikka naapurini koneelta.
Olet hyväsydäminen ihminen, älä välitä noista kateellista puheista. Minä luotan sinuun. Jatka näin eteenpäin. Voi hyvin.
- Anneh
Rhanna kirjoitti:
Kuinka jotkut luulee, että Rhanna täällä kyselisi itse ensin jotain ja vastailisi omiin kysymyksiinsä? Johan nyt on järjetöntä kuvitella jotain tuollaista. Itse ainakin arvostan suuresti Rhannan vaivannäköä hänen tarjotessa meille Boldis-faneille jatkuvasti uutta ja mielenkiintoista tietoa!
- Annah
Anneh kirjoitti:
Kuinka jotkut luulee, että Rhanna täällä kyselisi itse ensin jotain ja vastailisi omiin kysymyksiinsä? Johan nyt on järjetöntä kuvitella jotain tuollaista. Itse ainakin arvostan suuresti Rhannan vaivannäköä hänen tarjotessa meille Boldis-faneille jatkuvasti uutta ja mielenkiintoista tietoa!
Jotkut vaan tietää jotain mitä muut ei myönnä, heh heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780