minulle. Minulle on kerrottu monen monituista kertaa uskonnollisten ihmisten epärehellisyydestä
Ateisti Joka on ilman Jumalaa ja hänellä on hyvä moraali hän on otollisempi Jumalalle kuin
moraaliton uskova joka on epärehellinen joka käänteessä, muttakuitenkin hänellä on mahtava suun tunnustus.. Onko todellisia Kristittyjä
todella olemassa. Vai kuuluvatko kaikki Joulupukki tarinan piiriin. Tällä palstalla esiintyy erittäin paljon parjausta, on sitä
Saatanan Evankeliumia. Koska tämä palsta muuttuu
Jumalan Evankeliumin julistajaksi?
Hyvä moraali on oikea usko
4
155
Vastaukset
- ja yleistä
....tekopyhyyttä.
Sapatti on kaiken totuuden kulmakivi.- Pastori
Kannattaa katsoa tuon sapattia asian ylitse. Jumala ei vaadi pakankristityiltä sapattia, eikä mekään toisilta sitä vaadita. Suodaan asiassa Jumalan mukainen tarkoitus, jolla ei rasiteta, eikä syyllistetä kyseisessä asiassa ketään. Tulee antaa tilaa näissä asioissa, eikä vetää tiukaa linjaa. Olen kuulut monen taholta että Jumala ei ole sadisti. Tässä asiassa saadaan Jumalasta sadistin leiman jos helvetillä pelotellaan sapatin noudattamiseen. Mooseksen laki oli vanhassa liitossa jyrkkä sapatin rikkojaa kohtaan. Rangaistuksena oli kuolema jo tulen sytyttämisestä sapattina. Olihan hurjaa touhua muinoin tuossa liitossa. Nyt on, onneksi nyt! ja ennen, oli ennen!
- ja yleistä
Pastori kirjoitti:
Kannattaa katsoa tuon sapattia asian ylitse. Jumala ei vaadi pakankristityiltä sapattia, eikä mekään toisilta sitä vaadita. Suodaan asiassa Jumalan mukainen tarkoitus, jolla ei rasiteta, eikä syyllistetä kyseisessä asiassa ketään. Tulee antaa tilaa näissä asioissa, eikä vetää tiukaa linjaa. Olen kuulut monen taholta että Jumala ei ole sadisti. Tässä asiassa saadaan Jumalasta sadistin leiman jos helvetillä pelotellaan sapatin noudattamiseen. Mooseksen laki oli vanhassa liitossa jyrkkä sapatin rikkojaa kohtaan. Rangaistuksena oli kuolema jo tulen sytyttämisestä sapattina. Olihan hurjaa touhua muinoin tuossa liitossa. Nyt on, onneksi nyt! ja ennen, oli ennen!
5.Mooseksen kirja:
25:13 Älä pidä kukkarossasi kahdenlaisia punnuksia, suurempia ja pienempiä.
Meilläkin näyttää puhaltavan liberaaliteologian harhatuulet.
Jos olet oikea pastori, niin miksi julkinen puhe ei vastaa meille muille opetettuja totuuksia?
Kulmakivestä lipsuminen on karkeaa vanhojen seurakuntalaisten väheksymistä.
He kun ovat vuosikymmenien ajan pyrkineet omassa elämässään vaalimaan totuudellisia arvoja.
Rauhaa ja kitos
Olen samaa mieltä.
Ateistilla on omatunto kunnossa tavallisesti, mutta uskonnollinen (ei kristitty) voi uskon nimissä vaikka tappaa. Niin on tehty vuosisatojen kuluessa kyllä.
Ateisti on viisas kun hän osaa kartaa maailman uskonnollisuuden.
Kuitenkin ateisti on siitä säälittävä, että hän ei löydä vkaumuskensa vuoksi oikeata kristillisyyttä, koska on niin ehdoton kaikelle hengelliselle.
Aitoa, oikeata kristillisyyttä, joka on pelkkää rakkautta, ei kannata torjua.
Siinä menee sitten iankaikkinen elämä.
Jumalan siunausta
jari laurila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018844- 695805
- 245377
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni415271Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385114Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h835020- 624533
- 434207
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on543515- 493185