Triptyl ei sovi

Thyroxinin kanssa

9

10065

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fze

Useimmat yhteisvaikutukset eivät tokikaan ole ehdottomia vasta-aiheita käytölle. Lääkärin on vain oltava tietoinen samanaikaisista muista lääkkeistä, ja sitten arvioitava tilanne ja tarkkailtava sitä.

• on monia

yhteisvaikutuksia eri lääkkeiden kanssa, mutta lääkärisi on varmasti niistä tietoinen. Lääkeselosteissa on paljon tietoa, mutta aina myös kommentti, että lääkärisi on voinut määrätä toisin. Triptylillä on haitallisia yhteisvaikutuksia monien lääkkeiden kanssa, mutta aina on harkittava hyötysuhde ja joidenkin kanssa on ehdoton kielto. Olen hoitanut useita potilaita, jotka ovat käyttäneet turvallisesti yhdessä Thyroxinia ja Triptyliä (sekä lisäksi vielä muitakin lääkkeitä). Yksi syy niiden yhteensopimattomuuteen on, että ne voivat nostaa verenpainetta. Joten jos lääkärisi on ollut Triptyliä määrätessään tietoinen siitä, että käytät Thyroxinia, voit turvallisesti käyttää. Käy mittauttamassa verenpaineesi. sair.hoit.

• Thyroxinin kanssa

selvästikään ota kaikkea huomioon koska minulle ei ole koskaan puhuttu tuosta Triptylin verenpainetta nostavasta vaikutuksesta. Olen sairastanut jo yli 10 vuotta verenpainetautia. Tällä hetkellä on lääkkeenä Atacand 8 mgx1/pv.

• itsessään
        Thyroxinin kanssa kirjoitti:

selvästikään ota kaikkea huomioon koska minulle ei ole koskaan puhuttu tuosta Triptylin verenpainetta nostavasta vaikutuksesta. Olen sairastanut jo yli 10 vuotta verenpainetautia. Tällä hetkellä on lääkkeenä Atacand 8 mgx1/pv.

ei nosta verenpainetta vaan yhdistettynä juuri esim. Thyroxiniin ja sekin on harvinaista, joten älä huolehdi suotta!

• Kun et

Miksi nyt kiinnostuit asiasta, vaikka lääke on ollut määrätty sinulle aika päiviä sitten, etkä ole sitä ottanut käyttöön.

Kivun hoitoon on turvallisia luontaisiakin menetelmiä. Minulle kokeiltiin Triptyyli, ja kamalampaa lääkettä en ole tavannut kuin se. Niin järkkyjä haittavaikutuksia, että puistattaa vielä lähes 10 vuotta jälkeenkin päin.

• eräs2

Triptyliä tuli syötyä jonkin aikaa.
        Se oli ihan kamala lääke minulle.
        Jos aloitat syömisen yht`äkkiä varaudu pahimpaan!!!

• thyroxinia ja
        eräs2 kirjoitti:

triptyliä. eli thyroxin aamulla ja triptyl 25mg illalla unen saantiin ja mahtava unilääke, tosin voi koukuttaa, sen näkee kun sen aikanaan lopettaa. Itse en voisi sen nukuttavan vaikutuksen vuoksi ottaakaan aamulla jos olisi kipuja.

Triptylin aiheuttama aamu-pöpperö menee ohi parissa viikossa.(kun lääkkeen ottanut ilalla) Joillekin lääke ei sovi. minulla ei ole ollut rr-ongelmia, joillekin pelkkä thyroxinin aloitus tai annoksen nosto voi aiheuttaa verenpaineen nousua ja voi joutua aloittamaan rr-lääkkeen.
        näin ei kaikilla.

• hä..
        eräs2 kirjoitti:

Saisiko perusteluja tälle triptylin kauheudelle? Oon käyttänyt 10 mg pari viikkoa ja aine askarruttaa siksi, etten voi enää laihduttaa nähtävästi koska tämä pienikin määrä on lisännyt jo muutenkin hyvää ruokahaluani ja paino on noussut kilon kahdessa viikossa, vaikka en mielestäni ahmi ruokaa, vaan ihan normaalisti yritän syödä, välillä sorrun hyvän naposteluun. Tarkoituksenani on laihtua ehdottomasti synnytyksestä jääneiden liikakilojen takia ja ennemmin kärsin selkäsäryistä ja hiukan valvomisestakin kuin olen läski lopun ikääni. Joten epäilyttää, kannattaako jatkaa lääkitystä, kun pärjäisi ilmankin. Kuulostaa hölmöltä kun kerran lääkitys on saatu, mutta korkeintaan pari kuukautta siedän tätä painoani enää jonkun pikku pillerin ylimääräisten vaikutusten vuoksi..

• Anonyymi
        hä.. kirjoitti:

Saisiko perusteluja tälle triptylin kauheudelle? Oon käyttänyt 10 mg pari viikkoa ja aine askarruttaa siksi, etten voi enää laihduttaa nähtävästi koska tämä pienikin määrä on lisännyt jo muutenkin hyvää ruokahaluani ja paino on noussut kilon kahdessa viikossa, vaikka en mielestäni ahmi ruokaa, vaan ihan normaalisti yritän syödä, välillä sorrun hyvän naposteluun. Tarkoituksenani on laihtua ehdottomasti synnytyksestä jääneiden liikakilojen takia ja ennemmin kärsin selkäsäryistä ja hiukan valvomisestakin kuin olen läski lopun ikääni. Joten epäilyttää, kannattaako jatkaa lääkitystä, kun pärjäisi ilmankin. Kuulostaa hölmöltä kun kerran lääkitys on saatu, mutta korkeintaan pari kuukautta siedän tätä painoani enää jonkun pikku pillerin ylimääräisten vaikutusten vuoksi..

Minulla triptyl antanut energiaa. Siis nukun vähemmän ja silti piisaa voimia. Onkohan tämä normaalia😨

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3747
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3709
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2579
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1679
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe