Pahan rikoksen ja toivottelen hyvää yötä kanssa ihmisille.
Taas teen
11
319
Vastaukset
- Kuunkulkija
munakasta iltapalaksi. Nakkipaloja sekaan, marinoidun porsaankyljyksen jämät pannussa antaa lisää makua. Kyllä sitten jaksaa nukkua kun maha on oikein täysi.
- luke67
Ruoka-ajat, nii mut sähän yätyäläne
- Kuunkulkija
luke67 kirjoitti:
Ruoka-ajat, nii mut sähän yätyäläne
mikä kai on joku sairaus. Aamulla ysiltä pitäisi olla liikenteessä menossa. Monasti menee pitkään illalla ja joskus soittelemassa mutta aina päivällä muita töitä.
Vaikka tuo ruokailupuoli on kummallista niin ei vaan liho mikä kai sitten on siunaus.
Olet kyllä itsekin aika erikoisiin aikoihin ylhäällä, jos sallitaan todeta. Kuunkulkija kirjoitti:
mikä kai on joku sairaus. Aamulla ysiltä pitäisi olla liikenteessä menossa. Monasti menee pitkään illalla ja joskus soittelemassa mutta aina päivällä muita töitä.
Vaikka tuo ruokailupuoli on kummallista niin ei vaan liho mikä kai sitten on siunaus.
Olet kyllä itsekin aika erikoisiin aikoihin ylhäällä, jos sallitaan todeta.Nyt on työaika parhaimmillaan.
- luke67
tuputuu kirjoitti:
Nyt on työaika parhaimmillaan.
Eipä olla törmätty ku sit viimeks.
Oliko tyydyttäviä kuvia?
Harmi vaa ku töyhtö oli rikki:( luke67 kirjoitti:
Eipä olla törmätty ku sit viimeks.
Oliko tyydyttäviä kuvia?
Harmi vaa ku töyhtö oli rikki:(Työhtö ei kunnolla näkynyt mutta muuten ihan oivia otoksia, kiitti vaan ja pitää lähtee taas joku kerta baanalle.
- luke67
tuputuu kirjoitti:
Työhtö ei kunnolla näkynyt mutta muuten ihan oivia otoksia, kiitti vaan ja pitää lähtee taas joku kerta baanalle.
Viä huono valaistus.
Ois kiva lähtee isommal porukal
ja munki ajan kans. luke67 kirjoitti:
Viä huono valaistus.
Ois kiva lähtee isommal porukal
ja munki ajan kans.päästäis joskus joulun jälkeen kun mulla on koulusta lomaa. Mutta taitaa olla ihmisten rahat niin mennyt ettei kukaan viitsi lähtee.
- luke67
tuputuu kirjoitti:
päästäis joskus joulun jälkeen kun mulla on koulusta lomaa. Mutta taitaa olla ihmisten rahat niin mennyt ettei kukaan viitsi lähtee.
Kait se joulu rahat imee. Kysele jos saat jotain kivoja mukaan, mä ainaki voin lähtee. Mut ny mä meen pikkuhiljaa maate, ku yövieraat suvaitsi saapua.
Leppoisaa työyötä. Ja hyvää jatkoo :o)) - Kuunkulkija
luke67 kirjoitti:
Kait se joulu rahat imee. Kysele jos saat jotain kivoja mukaan, mä ainaki voin lähtee. Mut ny mä meen pikkuhiljaa maate, ku yövieraat suvaitsi saapua.
Leppoisaa työyötä. Ja hyvää jatkoo :o))ison pahan Unipeikon seikkailuja värillisenä koko yön mittaisena näyttämöversiona ja stereoäänellä. Jos joku tämän lukee tulee hän tuta ison, pahan ja julman Unipeikon...
Kuunkulkija kirjoitti:
ison pahan Unipeikon seikkailuja värillisenä koko yön mittaisena näyttämöversiona ja stereoäänellä. Jos joku tämän lukee tulee hän tuta ison, pahan ja julman Unipeikon...
Mä luin ja nyt pelottaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760