Onko kellään kokemuksia Ottoauton toiminnasta ?
Miten homma meni kaiken kaikkiin meni ?
Pitäs tuottaa auto Saksasta ja itse laskin että kulut menisivät aika lähelle samaa kuin mitä Ottoauto velottaa.
Ottoauto ?
14
10903
Vastaukset
- heksat
Tuo Oton hinnasto on ainakin hyvä!!hahaaaa
- Antti
Olen vasta käyttänyt Ottoauton palveluita.
Ennen auton tuontiani tutkin todella tarkkaan tuojat ja agentit. Useinmiten homma tyssäsi luottotietoihin. Näyttäisi vähän siltä, että suurin osa agenteista ja tuojista on "maanpaossa" velkojiltaan.Lähetetäppäs siinä sitten rahaa näille veijareille ;-)
Jo ensimmäinen yhteyteni Ottoauton Risto Mäkelään saavutti ehdottoman luottamukseni, että olen menossa oikeaan liikkeeseen asiakkaaksi.
Kaikki meni loistavasti, erityisesti minua viehätti se, että minulle ei tyrkytetty yhtään mitään, vaan kaikkien autojen neuvottelut menivät ehdoillani.
Rahat uskalsi hyvin lähettää ennakkoon, nyt kirjoittaessani lopputilityskin rahanpalautuksineen on tullut. Erittäin tyylikäs suoritus kaikkiaan.
Jos nyt ei aivan kehumiseksi menisi, niin toivomisen varaa on hieman tiedottamisessa. Ihan aina ei ollut tiedossa missä se Risto oikein on menossa ja mitä se puuhailee ;-) Mutta kyllä se vaan asioitasi hoitelee kuitenkin.
Ja jotta tätä ylenpalttista kehumista ei luultaisi asianaomaisen itsensä kirjoittamaksi, niin laitan loppuun oman mailini. Korvaa risuaita @-merkillä.
Ensimmäisen kerran, kun tutustuin Ottoauton sivuihin, niin kieltämättä se hinnasto hieman huvitti.Kyllä se on asiakkaankin etu, että kaikki kulut on ennakkoon tiedossa. Mutta jos et halua opiskella hinnastoa, niin voit aivan hyvin unohtaa sen hinnaston. Katso Mobilesta auto ja sijainti ja lyö postinumero oheiseen linkkiin. Sieltä tulee sinulle kiinteähintainen tarjous.
http://www.ottoauto.de/cgi-bin/suoratarjous.php
Oman autoni Risto haki 5oo km:n päästä Berliinistä ja laivasi sen Lybeckistä suoraan Ouluun. Kaikki kulut 1677 euroa; ei ollut minusta kallista lystiä
antti.paloste#luukku.com- Saksasta
Luottotietojen tarkistus Saksasta? välittäjät ovat joko suomalaisia tai saksalaisia yrityksiä jos toimivat asiallisesti - tai - eivät ilmoita yrityksen veronumeroa. Saksassa verottajan antama veronumero ja usein UsStID-Nr D-alkuinen y-tunnus -tilattava erikseen ulkomaan kauppaa varten yrityslaskutuksessa. Antaako välittäjä hinnat netto- ja bruttohintoina, onko liikevaihtovero alvi /UsSt 22 % vai 19% ?.
Huolimatta täsmennyksestä vahvistan myös: Ottotauto toimii asiallisesti. - MersuMiez
Saksasta kirjoitti:
Luottotietojen tarkistus Saksasta? välittäjät ovat joko suomalaisia tai saksalaisia yrityksiä jos toimivat asiallisesti - tai - eivät ilmoita yrityksen veronumeroa. Saksassa verottajan antama veronumero ja usein UsStID-Nr D-alkuinen y-tunnus -tilattava erikseen ulkomaan kauppaa varten yrityslaskutuksessa. Antaako välittäjä hinnat netto- ja bruttohintoina, onko liikevaihtovero alvi /UsSt 22 % vai 19% ?.
Huolimatta täsmennyksestä vahvistan myös: Ottotauto toimii asiallisesti.myöskään en kritisoi aloittajan mainostamaa firmaa, koska en ole enkä tarvitse heidän palvelujaan.
sitten lause joka kolahti:
.......osa agenteista ja tuojista on "maanpaossa" velkojiltaan.Lähetetäppäs siinä sitten rahaa näille veijareille ;-)
justiinsa juu ja jetsulleen...
Firmaa mitä minä olen käyttänyt nyt 7:n auto tuontiin, on lähettänyt laskut mersulta suoraan minulle, jonne olen autoni maksanut...
että sellasta.... palkkiot on sit asia erikseen... mutta aina pyyntihinnasta on tingitty enemmän kun palkkio...
- Nimetön
Käytin myös Ristoa vuosi sitten, menin itse paikalle ja Risto vei katsomaan autoja. Hyvin sujui kaikki, eikä ollut kallis, suosittelen.
- Wanker2
Ottoautosta voin sanoa vain plussaa..Miinustahan tämä kaveri lienee saanut vähän jos ei ollenkaan.
Kun noudattaa kotisivun ohjeita niin hyvin onnistuu. Kohta kotipihasta löytyy juuri se mitä etsitkin. Itse hain yhden ja Otto toimitti toisen. Kulut suurinpiirtein samat. TÄHÄN VÄLITTÄJÄÄN VOI LUOTTAA! Hyvin asialliset kotisivut, NOPEA yhteydenpito sekä selkeät toimitus- ja noutopaperit ovat tälle yrittäjälle itsestäänselvyys. Ei muuta kun ostamaan. Otto hoitaa - ihan oikeesti! - vieläkö palvelu
pelaa entiseen malliin?
- joopajoo..
Joo halvalla laivasi auton suomeen, mutta täällä sitten selvisi että auton kilometrit ei täsmänneet vaikka piti muka aidot huoltokirjat olla, auto oli kolaroitu ja ylimaalattu kehnosti, sähkövikaa oli ihan helvetisti. Varusteita mitä piti olla , ei ollutkaan. Ja paljon paljon muuta pienempää ja isompaa vikaa... ei taida oikeasti tietää autosti yhtään mitään.
EN TODELLAKAAN SUOSITTELE!- beemerin
hänen kauttaan tuoneena, voin tosiaan sanoa että niin pätevältä kuin Risto autojen kanssa puhelimessa vaikuttaakin, niin todellisuudessa tämä arkkitehti ei autoista paljoakaan tiedä.
Eli auto oli todellin pettymys, joka hajosi jo saksassa alkumatkasta ja loppumatka olikin sitten todellista jännitysnäytelmää...
Mutta täyden listahinnan Rise osasi tästäkin helmestä kyllä veloittaa. - Haku päällä
beemerin kirjoitti:
hänen kauttaan tuoneena, voin tosiaan sanoa että niin pätevältä kuin Risto autojen kanssa puhelimessa vaikuttaakin, niin todellisuudessa tämä arkkitehti ei autoista paljoakaan tiedä.
Eli auto oli todellin pettymys, joka hajosi jo saksassa alkumatkasta ja loppumatka olikin sitten todellista jännitysnäytelmää...
Mutta täyden listahinnan Rise osasi tästäkin helmestä kyllä veloittaa.Onkos uudempia kokemuksia?
- edge883
etkö sä nähny kuvia autosta,millasessa kunnossa penkit,sisusta ajokilometrimäärään nähden..eiköhän kannata itekki olla kriittinen...eikö risto ota kuvia muka??kai se ny kerti millanen auto oli muuten ajettava yms? yks tuttu osti 2004 mallin almeran uutena laakkoselta,kyseisessä mallissa tyyppivikana liian pehmeet männänrenkaat joten auto alko 30tkm jälkeen syömään öljyä rutosti...että mistä merkistä sun autossa on kyse,jos se on vaik bemarin tietty malli mistä pamahtaa turbo 200tkm. jälkeen(1999 530tdi)
kato merkilläki on väliä,toiset paskoja jo uutena ja toiset viattomia... - baijerman
edge883 kirjoitti:
etkö sä nähny kuvia autosta,millasessa kunnossa penkit,sisusta ajokilometrimäärään nähden..eiköhän kannata itekki olla kriittinen...eikö risto ota kuvia muka??kai se ny kerti millanen auto oli muuten ajettava yms? yks tuttu osti 2004 mallin almeran uutena laakkoselta,kyseisessä mallissa tyyppivikana liian pehmeet männänrenkaat joten auto alko 30tkm jälkeen syömään öljyä rutosti...että mistä merkistä sun autossa on kyse,jos se on vaik bemarin tietty malli mistä pamahtaa turbo 200tkm. jälkeen(1999 530tdi)
kato merkilläki on väliä,toiset paskoja jo uutena ja toiset viattomia...Risto itse ehdotti tätä "helmeä" itse valitsemani tilalle.
Kuvista ei nähnyt kaikkia..mutta Riston olisi kyllä paikalla käyneenä nähdä viat mm. auton maalipinnassa! Ja todellakin tämä arkkitehti kertoi auton olevan loisto kunnossa, mitä se ei ollut.
Moottorivika sitten vielä erikseen, mutta en siitä nyt enempiä tässä kerro.
Lopputulema: Tämä herra ei todellakaan ole mikään ns. "automies"! - Ali Köli
Haku päällä kirjoitti:
Onkos uudempia kokemuksia?
Risto toimitti 2010 tarkastamansa BMW:n Berliinistä. Risto antoi puhelimitse vakuutuksen, ettei autoa ole kolaroitu, ja vahvisti asian myös sähköpostitse.
Autosta puuttui myynti-ilmoituksessa mainittuja varusteita ja se osoittautui kolariautoksi (totalschaden). Risto allekirjoitti puolestani kauppakirjan, jossa vapautti myyjän kaikesta vastuusta. Niin ... ja myyjäkin oli yllättäen eri kuin auton markkinoija eli se jolta luulin ostavani.
Saksan poliisi "tutki" KRP:n pyynnöstä - syyttäjä ei löytänyt merkkiä rikoksesta! Kuka tahansa saa lukea juristiksi Saksassa, joten juristien tyhmyys ja puolueellisuus leimaavat koko Saksan oikeusjärjestelmää. Sen vuoksi varo kauppoja, jos et käytä oikeita asiantuntijoita paikan päällä.
- Jyrsimö
Vuonna 2006 haettiin kaverille auto Saksasta, olin mukana "henkisenä tukena". Kaikki toimi moitteettomasti, ja Mäkelän Riston palveluita voisin käyttää uudemmankin kerran. Ainoa kommellus, joka silloin sattui, oli että Mäkelän autosta rikottiin ikkuna ja varastettiin navigaattori sillä aikaa, kun olimme syöpöttelemässä ravintolassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261