Tämä on SUOMEN IDOLS, mitä hemmettiä Akne sielä tekee, tyttönen ei osaa edes puhua kunnolla suomee. Jätti lapsensa ku joku muu asia oli vähä tärkeempi!!! Ihan vaan periaatteesta, jos Akne voittaa, niin sehän kertoo ettei täältä SUOMESTA löydy voittaja-ainesta laulajaks, AAKKNNEE PPOOIISS!!!
Aihe sama, asia eri: Minun ehdoton suosikki on alusta asti ollu Katri Ylander, siitä näkee heti ettei se ole mikään nokka pystyssä kulkeva ämmä..
ystävälliset kasvot, kaunis hymy ..ennenkaikkea loistava lauluääni, ..varsinki suomalaiset kappaleet vetää erinomaisesti!
KATRI VOITTOON!!!
AKNE POIS, KATRI VOITTOON
SUOMEN aidols
3
203
Vastaukset
- se juuri se
siis mustaki suomalaiset on ihan parasta ja ulkomaalaiset pois koska muutenhan tää ei ois suomen idols
- ...
mäkin oon ihan samaa mieltä!
- pintaa syvemmälle
Katri se tyttönen on, jolla on vaan julkisuus ja raha mielessä ja tuut sen vielä näkemään. Agnes sen sijaan on elämää nähnyt nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760