Näkyy DVD-plazallakin moni jättäneen antamatta joulupataan kun samalla joutuu tukemaan kaupallista yritystä mainostuspyrkimyksissään. Harmi juttu sinänsä, itsekin lahjoitin eri nimellä juuri tämän pakko-mainostamis-tuputtamisen vuoksi. Ärsyttää tällainen kaupallisuus, eikö edes jouluna voisi olla muita arvoja?
dvdplaza
13
655
Vastaukset
- fhfhfgh
lesotan samantien kun potti on ykkösenä.
- hhhfhd
20 lahjoitusta tehty. "Jäseniä" kuitenkin yli 20 000 jo punaisella, joten jos jokainen noista aktiiveista laittaa femman peliin pitäisi tulla sadantonnin potti, siihen päälle vielä DVDPlaza :-)
- wai mitä?
DVDPlazalaiset ei suostu pistämään pottiin, koska mukana on bodareiden palsta ja pakkislaiset ei suostu pistämään, koska kyseessä ei ole pelkästään pakkis. Huono idea. Mitäs, jos pistettäisiin Suomi24-tiimille oma keräys? :-)
- sdfgdfsghfd
Jep ja tuohon päälle vielä se että ei haluta olla itse maksamassa kaupan mainosta! Homma floppas ennenkuin edes alkoi :-)
- fghfghf
hyvää palautetta saanut...
- 19978 jäljellä
pakkiksella pihiä sakkia. FLOPPI.
- Blast off! It's party time!
pakkislaisten rahat on mennyt protuun, maltoon, glutaan ja kretskuun. ei siinä paljon joulupadat paina ku pitää kato palautua optimaalisesti.
- sdadas
Blast off! It's party time! kirjoitti:
pakkislaisten rahat on mennyt protuun, maltoon, glutaan ja kretskuun. ei siinä paljon joulupadat paina ku pitää kato palautua optimaalisesti.
Nyt siellä jo puhutaan aika negatiiviseen sävyyn eräästä plazalaisesta kun ei halua tukea lisäravinnekauppaa osallistumalla joulupataan. Aika hienoa alkaa olla. :(
- sdhsdhg
sdadas kirjoitti:
Nyt siellä jo puhutaan aika negatiiviseen sävyyn eräästä plazalaisesta kun ei halua tukea lisäravinnekauppaa osallistumalla joulupataan. Aika hienoa alkaa olla. :(
Joo tässä tämä Plazan ketju aiheesta:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=44122
Ketjusta voisi poimia nimimerkin TaunoH teksti:
"No niin, lahjoitus tehty. Tosin "vieraaseen" pataan meni, juurikin tuon Pakkotoisto-kytkennän kautta. Itsekin nostelen painoja ihan aktiivisesti eikä mulla ole mitään bodareita tai voimailijoita vastaan. Mutta kun kyseessä on voittoaan maksimoiva liikeyritys (lisäravinnekauppa), ei minulla ole mitään intressiä tukea sellaisen markkinointia"
Se on se KAUPALLISUUS taas kerran! Porukka vuodattanut koko vuoden tuosta aiheesta, mutta kun ei niin ei...
Vittu, jos haluaa ykköseksi/ylemmäksi niin miksei lahjoita vaikka 500€ itse kauppias! Niin moni muukin firma on tehnyt, heittänyt kunnon summalla itsensä ylös listalla! - gfg
sdhsdhg kirjoitti:
Joo tässä tämä Plazan ketju aiheesta:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=44122
Ketjusta voisi poimia nimimerkin TaunoH teksti:
"No niin, lahjoitus tehty. Tosin "vieraaseen" pataan meni, juurikin tuon Pakkotoisto-kytkennän kautta. Itsekin nostelen painoja ihan aktiivisesti eikä mulla ole mitään bodareita tai voimailijoita vastaan. Mutta kun kyseessä on voittoaan maksimoiva liikeyritys (lisäravinnekauppa), ei minulla ole mitään intressiä tukea sellaisen markkinointia"
Se on se KAUPALLISUUS taas kerran! Porukka vuodattanut koko vuoden tuosta aiheesta, mutta kun ei niin ei...
Vittu, jos haluaa ykköseksi/ylemmäksi niin miksei lahjoita vaikka 500€ itse kauppias! Niin moni muukin firma on tehnyt, heittänyt kunnon summalla itsensä ylös listalla!miten sä jaksat itkeä täällä jatkuvasti? pistä mailia sille pakkiksen ylläpidolle tai soita, tuota sun porua ei jaksa päivät pitkät katsoa. ei tartte kelaa kauaa kun tietää että tomi se siellä selittää.
- kaivoon
Blast off! It's party time! kirjoitti:
mass blastiin
- hfghfghfg
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=27254&page=4
03.12.2004, 13:53 #138
Mike
Ylläpito
Mike's Avatar
Ens vuonna pitää liittoutua jonkun ison forumin kanssa. Esim DVDPlaza.fi/Pakkotoisto.com
www.pakkotoisto.com/mike/
mike @ pakkotoisto.com
no niin. - kerjäläinen
Mike viimevuonna:
No kun se raha sinne kuitenkin laitetaan ja kaikki muutkin laittavat jonkun yhteisön piikkiin, niin eikös se olisi kiva että Pakkis olisi kärjessä. Kaikki näkisi että Pakkotoisto.comin käyttäjät ovat hyväntekijöitä eikä mitään hulluja bodareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663