Molemmat ovat tosi surkeita ja ainoastaan karaoketasoa!! En ostaisi kummankaan levyjä!
Katri tai Ilkka TIPPUU
7
236
Vastaukset
- tai sitten
Pete. Pete on kyllä Katria parempi.
Katri on liian ytelä. - kaisu
TÄMÄ ON TOTUUS!! :D
Agnes on ainut noista joka EI osaa laulaa! :D- ootkohan edes
mitenkään musikaalinen itse? Ei kannata vaivautua edes yrittämään, jos et ymmärrä Agnesin lahjoja.. Mitä niitä tässä sen enempää sulle selittelemään! AGNES ON PARAS!!
- vetäjä
ootkohan edes kirjoitti:
mitenkään musikaalinen itse? Ei kannata vaivautua edes yrittämään, jos et ymmärrä Agnesin lahjoja.. Mitä niitä tässä sen enempää sulle selittelemään! AGNES ON PARAS!!
vetää, sisään ja ulos...sisään ja ulos. Voi sitä ihanaa käheää voihkintaa, juuhh ja aaahh!
- SORIIIII
KATRI OLI KARAOKETASOA, MUT OOTKO KOSKAAN KUULLU KARAOKESSA LAULETTAVAN ILKAN BIISEJÄ TOLEEE: SIIS NOI OLI IHAN SAIRAA VAIKEIT
- ILKKAEDELLEENIHANA!
TOTTA! Oikeessa oot!
- k-atri
Katri vaan pois-ei tuo mitään uutta Suomen tähtitaivaalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069