Mitä mieltä tasosta?

Wicke

Mitä mieltä ootte tän vuoden idolsfinalistien tasosta? Mun mielestä kaikki laulavat tosi huonosti ekan Idolsin finalisteihin nähden. Vai onko vika mun korvissa? Agnes taitaa laulaa parhaiten mut ei se oo lähelläkään Wickholmia tai Pakarista. Kumma kun tuomaritkaan ei sitä kommentoi, pitää vissiin vaan kehua et ois katsojia ja faneja. Ilkan tän päivän veto oli ihan fiasko, alkuun hyvä Katrikin laulo tosi huonosti. Harmi...

5

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen

kyllä samaa mieltä. ensin tuntui että nyt tulee kova tasoinen kisa mutta kun on enempi kuunnellut noita laulajia kovin keskinkertaiselta ne on ruvennut tuntumaan. Katri oli alussa suosikkini mutta ei enää. Pete on ainut joka on yllättänyt minut positiivisesti.

• olen

minäkin miettinyt. Edellisen kisan taso oli ihan eri luokkaa. Nyt tuntuu ettei näiden kenenkään kuuluis voittaa. Hannassa ja Janissa on kummassakin karismaa, ja lauluääntä löytyy. Ja olihan siellä finaaleissa muitakin hyviä, esim. Sonjalla oli hieno ääni.

• minäkin ajattelen

Ihan samat havainnot..Kertoohan kai sekin,että tänä vuonna Pete yksi vahva voittajasuosikki,viime vuonna ei finaaleissa.
      Ja Pete ihan oikeasti kuulostaa ihan hyvältä..tässä porukassa.
      Todella keskinkertaista.Harmi.

• kaikki finalistit osas

laulaa ja esiintyy. Mustaki tuntu aluks et toi ja toihan on tosi hyvä mut ei mitään edellisiin idolfinalisteihin verrattuna. Luulen et tilanne ois ollu toinen jos Karoliina Kallio ja sit se yks tumma "vähän vanhemman näköinen" tyttö (ei millään pahalla, se oli miun suosikki, hitsi kun en mitä se semifinaalissa laulo, se tais olla hennan kaa samassa ryhmässä...). Viime finalisteissa Antti ja Christian oli heikoimmat mut ne puri tyttöihin, Jani ja Hanna osas oikeesti laulaa, Sonjakin oli upea, samoin Victoria ja ketäs muita siellä oli...

• alkuka- ja jatkokarsinnoissa

parempia kuin kukaan näistä, miksiköhän pudotettiin?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      46
      5269
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1730
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      133
      1700
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1335
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1230
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      24
      1160
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe