Mitä mieltä ootte tän vuoden idolsfinalistien tasosta? Mun mielestä kaikki laulavat tosi huonosti ekan Idolsin finalisteihin nähden. Vai onko vika mun korvissa? Agnes taitaa laulaa parhaiten mut ei se oo lähelläkään Wickholmia tai Pakarista. Kumma kun tuomaritkaan ei sitä kommentoi, pitää vissiin vaan kehua et ois katsojia ja faneja. Ilkan tän päivän veto oli ihan fiasko, alkuun hyvä Katrikin laulo tosi huonosti. Harmi...
Mitä mieltä tasosta?
5
225
Vastaukset
- olen
kyllä samaa mieltä. ensin tuntui että nyt tulee kova tasoinen kisa mutta kun on enempi kuunnellut noita laulajia kovin keskinkertaiselta ne on ruvennut tuntumaan. Katri oli alussa suosikkini mutta ei enää. Pete on ainut joka on yllättänyt minut positiivisesti.
- olen
minäkin miettinyt. Edellisen kisan taso oli ihan eri luokkaa. Nyt tuntuu ettei näiden kenenkään kuuluis voittaa. Hannassa ja Janissa on kummassakin karismaa, ja lauluääntä löytyy. Ja olihan siellä finaaleissa muitakin hyviä, esim. Sonjalla oli hieno ääni.
- minäkin ajattelen
Ihan samat havainnot..Kertoohan kai sekin,että tänä vuonna Pete yksi vahva voittajasuosikki,viime vuonna ei finaaleissa.
Ja Pete ihan oikeasti kuulostaa ihan hyvältä..tässä porukassa.
Todella keskinkertaista.Harmi. - kaikki finalistit osas
laulaa ja esiintyy. Mustaki tuntu aluks et toi ja toihan on tosi hyvä mut ei mitään edellisiin idolfinalisteihin verrattuna. Luulen et tilanne ois ollu toinen jos Karoliina Kallio ja sit se yks tumma "vähän vanhemman näköinen" tyttö (ei millään pahalla, se oli miun suosikki, hitsi kun en mitä se semifinaalissa laulo, se tais olla hennan kaa samassa ryhmässä...). Viime finalisteissa Antti ja Christian oli heikoimmat mut ne puri tyttöihin, Jani ja Hanna osas oikeesti laulaa, Sonjakin oli upea, samoin Victoria ja ketäs muita siellä oli...
- alkuka- ja jatkokarsinnoissa
parempia kuin kukaan näistä, miksiköhän pudotettiin?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p465269Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511730Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1331700Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141335
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41230No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol24116081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877