Katri lauloi hyvin, oli luonteva/kaunis ja on jopa sexy. Hän on monen pojan tai tytön päiväuni;).
Agneksen ääni voimakas, mutta kaikki kappaleet samalla monologialla,,,ei puhu kunnolla härmää,lapsi asiat sekaisin, ei idols,,.
katrissa on ainesta
5
311
Vastaukset
- likka86
katrihan se just nuotin vierestä vetää ja kovaa...kannattee ensin kuunnella ennenku sanoo...ja jos suoraan saa sanoa nii parhaimmat laulajat on jo tippunu ajat sitte ku tuomaristo haluaa vain jatkoon tietynlaista tyyppiä...laulu ääni ei oo pää asia niille mutta meille on. piste
- aiKKäN BuuuKi
Katri oli ihan täys PASKA verrattuna AGNESIIN!
AGNES OSAA LAULAA!!!
Eipähän tarvi enää "IDOLSSIA" kattoa. EI ole enää porukassa AINESTA!!! EIKÄ MUNAA!!!
PASKA JUTTU et kansa saa päättää kuka jatkaa. Luulis et tuomaritkin lähtee tän jälkeen vetämään.
Laulukisat nää kai oli tarkoitus olla.. HÄ? aiKKäN BuuuKi kirjoitti:
Katri oli ihan täys PASKA verrattuna AGNESIIN!
AGNES OSAA LAULAA!!!
Eipähän tarvi enää "IDOLSSIA" kattoa. EI ole enää porukassa AINESTA!!! EIKÄ MUNAA!!!
PASKA JUTTU et kansa saa päättää kuka jatkaa. Luulis et tuomaritkin lähtee tän jälkeen vetämään.
Laulukisat nää kai oli tarkoitus olla.. HÄ?no katri kehittyy nuoteissakin viel..
- heidie84
aiKKäN BuuuKi kirjoitti:
Katri oli ihan täys PASKA verrattuna AGNESIIN!
AGNES OSAA LAULAA!!!
Eipähän tarvi enää "IDOLSSIA" kattoa. EI ole enää porukassa AINESTA!!! EIKÄ MUNAA!!!
PASKA JUTTU et kansa saa päättää kuka jatkaa. Luulis et tuomaritkin lähtee tän jälkeen vetämään.
Laulukisat nää kai oli tarkoitus olla.. HÄ?agnes ei osaa laulaa suomea eikä englantia saati sitten puhua muuta kuin puskavenakkoo..
ihme et pääsi eees kokolaulukilpaan mukaan.!!!paska mikä paska
- Beck77
Niiiiiin tasapaksu. Hyvännäkönen eikä äänikään ole paha. Ei muuta ku tanssilavoille tangoa laulamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437