Keskivertokiltin suomalaiset eivät kestäneet, kun jostakusta kirjoiteltiin lehtiin mitä sattui. Tähden pitää olla lumivalkoinen, kun sitä valitaan, vasta myöhemmin saa tulla mukaan skandaalit, viina, vieraat miehet tai naiset ja muut sekoilut.
Taisipa teinit äänestäjät olla tuossa vanhempiensa ohjattavissa. Tai sitten nykynuoret ovat konservatiivisempia kuin mihin uskoinkaan.
Kiltti Suomi: Agnes ulos
2
436
Vastaukset
- YIF
Mitähän ihan oikeasti tuossa äänestyksessä tapahtui? Ettei vaan olisi käynyt niin kuin aikoinaan eräälle poliitikolle, kun eduskuntavaaleissa tipahti. Siis tarkoitan, että äänestäjät pitivät Agnesia varmana jatkoon menijänä ja keskittyivät sitten sen idolin äänestämiseen, jonka eivät haluaisi tällä kierroksella tippuvan jatkosta? Unohdettiin että Agneskin tarvitsee ääniä päästäkseen jatkoon, eikä pelkät tuomarikehut riitä jatkoon menemiselle. Tiedä tuota mikä oikeasti ratkaisi asian.
- sanopa muuta
itse oon ajatellut ihan samaa. En äänestänyt ketään (juu-u, tervatkaa ja kieritelkää höyhenissä!) mutta nyt kadun kovasti, oisin äänestänyt Agnesia jos... ...oisin. Nyt sitten harmittaa, kun putosi. =( On ihan totta se, että on turha valittaa jos ei käyttänyt ääntään..kyllä, hävettää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362