EI VOI OLLA TOTTA!

Hölmistynyt

Kuinka Suomen kansa voi tiputtaa Agnesin kaltaisen karismaattisen laulajan jatkosta??????!!!!Ja päästää jatkoon Ilkan, joka sopisi mieluummin näyttelijäksi ja Katrin, joka ei osaa ottaa yleisöään yhtään mukaan vaan hissuttelee lavalla, olen äimistynyt:O!!! Itseltä lähti ääni Petelle, jonka todella toivon voittavan kisan! Kuka ostaisi Ilkan levyn, ääni on niin hento? Kuka lähtisi katsomaan Katria keikalle, hukkuu massaan aivan varmasti. Samanlaisia laulajia on pilvin pimein. Olin ajatellut, että finaalissa olisi ollut Pete ja Agnes, joista olisi voinut kunnon staroja tullakkin, hohhoijaa sanon minä!!!

12

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nille22

Kyllä se äänipuoli siitä kehittyy...:)

• hölmistynyt

Ai meinaat vai? Mitäs jos ei kehitykkään, siinäs ostatte sit levyä...ei pelkällä huumorilla musabisneksessä pitkälle pötkitä. Éiköhän tälllaisessa kisassa kuitenkin pitäisi äänen olla se joka merkkaa kuitenkin aika paljon...

• Äimistynyt

Olen täysin samaa mieltä siitä, että Agnesin ja Peten olisi pitänyt olla loppufinaalissa. Agnes tosiaan osasi ottaa yleisönsä, samoin Peten karisma puree hyvin. No, ei kai tälle mitään voi. Harmittaa vaan, että hyvät tippuu ja hissukat jää.

• Jamppa

Ei voi ku ihmetellä näitä Ilkan ja Katrin kannattajia, tuonhan kuulee sokee kepilläkin ettei niistä ole laulajiksi eikä idolseiksi, Agnesin pudottua niin KAIKKI äänet menee takuuvarmasti minulta Petelle.

• kansa tiputtanut

vaan te, jotka ette äänestäneet tarpeeksi idolianne.

• Noname

Suomen kansa on puhunut. Se haluaa suomalaisen idolin.

• hölmistynyt

No totta osaltaan tuokin, mutta itse ainakin ajattelin, et Agnes on selvä jatkoonmenijä, joten siksi äänestin Peteä, jonka toivoin olevan toisena finaalissa...

• Jippiii!

Ei kai täällä muuten niin idioottimaista iskelmääkään kuunneltaisi. Laulajan pudottivat ja nynneröt jäivät, punaposki pete, kohlo kaapo ja voivoi vilma.

• jouti

Agnes jouti mennäkin.

• cobfani

...löydät kohta itsesi tosi syvältä.
        Suomen kansa on täynnä pölkkypäitä(lukuunottamatta joitakin,jotka pitivät Agnesia parhaana), jotka haluavat suomalaisen voittavan Idolsin. perkele, ne jotka pitävät paska-petestä,kökkö-katrista tai itku-ilkasta, ovat tosi syvältä. en ainakaan mene ostamaan Katrin tai Ilkan levyä saati sitten Petenkään.Jotkut pikkutytöt saattavat pitää Ilkasta, mutta ei helvetti,kaikki ääliöt suomalaiset äänestivät Agnesin pois. Jäljelle jääneet eivät osaa laulaa.

• ota iisisti
        cobfani kirjoitti:

Suomen kansa on täynnä pölkkypäitä(lukuunottamatta joitakin,jotka pitivät Agnesia parhaana), jotka haluavat suomalaisen voittavan Idolsin. perkele, ne jotka pitävät paska-petestä,kökkö-katrista tai itku-ilkasta, ovat tosi syvältä. en ainakaan mene ostamaan Katrin tai Ilkan levyä saati sitten Petenkään.Jotkut pikkutytöt saattavat pitää Ilkasta, mutta ei helvetti,kaikki ääliöt suomalaiset äänestivät Agnesin pois. Jäljelle jääneet eivät osaa laulaa.

Elämä jatkuu ihan varmaan, koeta pärjäillä.

• kansa tajuu kenestä ei oo s...
        cobfani kirjoitti:

jäljelle jääneet ainaki osaavat puhua suomen kieltä!! mä en tajua miten agnes pysyi näinki pitkälle koko idolssissa,jo "satumaa-tanko"a esittäessä se nolas ittensä niin totaalisesti! kyllä tää "pölkkypää"-kansa tajuaa,ainakin huonoimmat ehdokkaat tiputtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11163
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      80
      10281
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      51
      4353
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4067
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      13
      4028
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      35
      3816
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3719
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3553
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      53
      3253
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2975
    Aihe