Nyt haluan vain ihan huvin vuoksi sanoa mielipiteeni koko idols ohjelmasta: Se ohjelma on täysi paska. Minun mielestä kaikki tunnetut laulajat ja julkisuudenhenkiöt ovat todellakin tehneet työtä päästäkseen sinne huipulle, mutta tällaisessa kisassa, idoli vain valitaan ja lopussa sitäkään eivät tee ammattilaiset vaan katsojat. Minusta se on aivan järjetöntä, lisäksi tulevalla idolilla on kaikki valmiina, bändit, lyrikat ymsyms. ja mikä parasta bändille annetaan nimi-vaihtoehdotkin (näin oli ainakin Popstar:ssa, hyvänä esim. tapauksesta Gimmel), eli idolin ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin valita ja vähän lauleskella. Minusta tämmöinen toiminta on perseestä.
Hyvä laulaja ja laulajanuraa todella tavoitteleva pääsee huipulle ilman minkäänlaista kykyjen-etsintä-ohjelmaa, niin ovat päässeet monet maailmankuulut artistitkin.
Näin. Toivon etteivät kaikki idols-fanit nyt hyökkää kimppuuni, kun laitan tällaisen pikkuisen viestin tänne, sillä tämä on kuitenkin vain oma mielipiteeni asiasta.
Kunhan vaan haluan ilmaista mielipiteeni
2
128
Vastaukset
- juntti-idolin
Tällaistahan kansa haluaa, arvoisensa idolin. Pahinta on ollut puolalaistytön mollaus. Muutenkin viestit kertovat kansan huonosta itsetunnosta.En tosin ole päässyt ulkomailta käsin ohjelmaa juuri seuraamaan mutta lopputulos on ollut arvattavissa keskustelun tasosta. Inttämistä ja ehdokkaiden mollaamista.
- olet
mielestäni jossain määrin väärässä tässä. Artisteja ja bändejä on etsitty kautta aikain erilaisilla kilpailuilla. Varmaankin yllättyisit kuinka monen esiintyjän taustalta löytyy jonkinlainen kilpailu. Tämä Idols nyt vaan sattuu olemaan näkyvämpi sellainen kuin mikään aikaisempi. Ja minusta ohjelmana viihdyttävä, ja hyvällä tuurilla sieltä voi löytyä joku hyvä artistikin. Ja lopullinen onnistuminenhan selviää vasta kilpailun jälkeen, jolloin täytyy kyllä tehdä muutakin "kuin valita ja vähän lauleskella".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753514Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1421941Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041681- 861548
- 901536
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531202Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001170Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671156Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois731123- 631041