Jumalan lapsi Ilkka voittoon :)

siunausta

Jumalan lapsi Ilkka voittoon :)

Hän on paras!

11

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä yritä

Ilkka on seuraava rasistien projekti.

• ihq onnellinen

että ilkka selkeästi "tunnustaa väriä" on ottanut
      Jeesuksen vastaan henkilökohtaisena Vapahtajanaan,
      antanut elämänsä Hänelle, saanut uskoa syntinsä
      anteeksi ja saanut pelastuksen armon

• siunausta

hallelujaa !!!

• Järjen ääni

Joo tuosta lapsiosuudesta minäkin olen samaa mieltä (aikuinen mies käyttäytyy kuin lapsi) mutta mitä helvetin tekemistä jumalalla on tämän lauluasian kanssa??? Te helvetin jeesuspellet äänestätte todella surkeaa laulajaa vain sen takia että se on joku lesta tai mikä lie jeesushihhuli.

Jos se lauluäänetön pelle voittaa niin ainut syy on se että teitä lestoja sikiää niin pirusti, että on enemmän ääniä kuin tavallisilla NORMAALEILLA ihmisillä ja annatte ne sille vaan koska se on ihku ihku uskovainen. Voi hyvänen aika sentään teitä raukkoja!

Aukaskaa ne silmät ja varsinkin korvat jo pikkuhiljaa. Kyllä se elämä onneksi teitäkin vielä tulee opettamaan ja kovalla kädellä. Ja missähän se jumala on sitte?

Elekää kehatko!

• jensku-ILKKA-fani

´ täst kolmikost paras on ilkka.koska Pete vaihtelee ääntään laulaessa ja taas Katrilla on liiantavallinen ääni. Siis järkevät äänestävät Ilkkaa!!! siis tässä tilastot minkä ikäset kannustavat mitäkin.

Oukei!!!

KATRIN FANIT OVAT:´teinejä ja todella typeriä

PETEN FANIT OVAT:vanhoja naisia ja harvat ovat nuoria.Peten kannattajat ovat selvästi typeriä.

ILKAN FANIT OVAT:teinejä ,pikkutyttöjä ynnä poikia ja keski ikäisiä sekä vanhojakin.siis hyvin monipuolisesti .

siis monipuolisesti oli Ilkalla siis minun mielestä on sillä tavalla että Ilkka saisi voittaa...!!!

• Järjen ääni

Ilkan fanit ovat pikkupentuja 7-13 vee tai lestoja. Revi siitä! Eipä oo ainakaan koko kansan idoli jos voittaa vaan lestoille uusi messias.

• Tilhi
        Järjen ääni kirjoitti:

Ilkan fanit ovat pikkupentuja 7-13 vee tai lestoja. Revi siitä! Eipä oo ainakaan koko kansan idoli jos voittaa vaan lestoille uusi messias.

Hei!
        Tässäpä taas yleistys tyyliin "Kaikki suomalaiset naiset on rumia nalkuttajia.." ;)
        Itse olen koko Idols-kilpailun ajan kannattanut Ilkkaa VAIKKA olen 25-vuotias, akateemisen koulutuksen saanut ja musiikkikoulun päästötodistuksen suorittanut immeinen (en halua korostaa itseäni, pelkästään antaa vertauskohdan).
        Enkä ole uskovainen (vaikka joskus se varmasti helpottaisi elämää), elämänkatsomukseni on enemmänkin filosofinen.

Mukavaa joulunodotusta kaikille tasapuolisesti, yrittäkää ymmärtää toisianne!

• mitenköhän...
        Tilhi kirjoitti:

Hei!
        Tässäpä taas yleistys tyyliin "Kaikki suomalaiset naiset on rumia nalkuttajia.." ;)
        Itse olen koko Idols-kilpailun ajan kannattanut Ilkkaa VAIKKA olen 25-vuotias, akateemisen koulutuksen saanut ja musiikkikoulun päästötodistuksen suorittanut immeinen (en halua korostaa itseäni, pelkästään antaa vertauskohdan).
        Enkä ole uskovainen (vaikka joskus se varmasti helpottaisi elämää), elämänkatsomukseni on enemmänkin filosofinen.

Mukavaa joulunodotusta kaikille tasapuolisesti, yrittäkää ymmärtää toisianne!

Mitenköhän Ilkan seurakunta suhtautuu homoseksuaalisuuteen? Kiinnostaisi tietää.

• sllm
        Järjen ääni kirjoitti:

lestat ja hindut on iha eriksee? hiffaaksä yhtää?

• Järjen ääni
        sllm kirjoitti:

lestat ja hindut on iha eriksee? hiffaaksä yhtää?

Ihan vitun sama mikä saatanan jeesushihhuli tai buddha on mutta on kyllä sellanen jeesustelija että yäk!!! ja ei osaa käyttäytyä pätkääkään. sehän nähtiin siellä illallisella kun olivat niin solvasi Jyrki Sukulaa, joka onneksi oli suustaan nokkelampi... Käytös- ja laulutunneille joutaisi.

• ...
        Järjen ääni kirjoitti:

Ihan vitun sama mikä saatanan jeesushihhuli tai buddha on mutta on kyllä sellanen jeesustelija että yäk!!! ja ei osaa käyttäytyä pätkääkään. sehän nähtiin siellä illallisella kun olivat niin solvasi Jyrki Sukulaa, joka onneksi oli suustaan nokkelampi... Käytös- ja laulutunneille joutaisi.

Te ootte sitte nii säälittäviä että ei voi mittää! samahan se on miten se ilkka uskoo.. hei, tää on ihan niinku LAULUKILPAILU eikä mikkää tommonen! Säälittävää käytöstä vähä kaikilla... ei sitä nii tosissaa tartte olla tämmösen kans...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe