sinäänsä aika harmittavaa kun angnes joutui lähtemään idolsissa eise kyllä ollut minun suosikki idoli sinäänsä ois kyllä voinut lähtee vaikka se katri pois koko kisasta mie en oikeen pidä siitä olise kyllä aika kaunis eilisessä kilpailussa
angnes tippui idolssista
5
326
Vastaukset
- Suomalainen
Kerrankin Suomen kansa tiesi mitä teki.
Ei ulkomaalaiset kyllä Suomessa ota ykköspaikkaa, se on varma, ja olisihan se ollut todella hyvää Idoli mainosta teineille, huh huh, lapsi muualla, sexybaarissa töissä, ja kielenkäyttö jotain muuta
kuin asiallista, huom. viim. kuva otteista.
Voi J.... huh- miksi?...
koska ei ole Suomesta kotoisin?...
"Ei ulkomaalaiset kyllä Suomessa ota ykköspaikkaa, se on varma" -
1. Agnesilla on Suomen kansalaisuus
2. jos ulkomaalainen ON paras, miksi hän ei voi "ottaa ykköspaikkaa"? Onko tämä niin rasistinen natsi-junttien maa?
Älä matkustele... älä koskaan muuta pois Suomesta... koska jossain muualla SINÄ voit olla se ulkomaalainen... se alien... se paska. - Paskako
miksi?... kirjoitti:
koska ei ole Suomesta kotoisin?...
"Ei ulkomaalaiset kyllä Suomessa ota ykköspaikkaa, se on varma" -
1. Agnesilla on Suomen kansalaisuus
2. jos ulkomaalainen ON paras, miksi hän ei voi "ottaa ykköspaikkaa"? Onko tämä niin rasistinen natsi-junttien maa?
Älä matkustele... älä koskaan muuta pois Suomesta... koska jossain muualla SINÄ voit olla se ulkomaalainen... se alien... se paska.Noheh, en mä ainakaan menisi American Idolssiin kisaamaan, Pönttö! ;)
- Tytsy
Munki mielestä on tylsää kun Agnes putosi kisasta!
Ei hän ollut minun suosikki mut hänel oli tosi hyvä ääni...nyt kun Agnes tippui toivon että Katri voittaa!!! Toivottavasti Agnes ei tippunut sen takia vaikka hänellä oli poika ja oli ollut jossain seksiravintolassa töissä koska se ei vaikuta hänen ääneensä eikä karismaansa eikä muuhunkaa hänen idoli-ainekseen!- koska...
hän on Puolasta, ja puolalaisia tässä maassa vihataan, varsinkin kun joku on paljon parempi kuin suomalaiset (kuin tässä kisassa). Kuin ensimmäisessä viestissä lukee, ulkomaalainen ei voi koskaan olla paras Suomessa, vaikka todella olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862