Miks teitä häiritsee jos katrilla on pari kiloa liikaa??oon kyllä itte iha sopiva mut musta katri on ihan hyvän kokoinen!!ja aika kaunis..
mitä vikaa lihavuudessa on??
8
414
Vastaukset
- <333
Niinpä!! miettikää pauliina tippu koska oli aika lihava!! Tosi tyhmää! Ei ketää sais arvostella painon perusteella!! Siis TOSI TYPERÄÄ sanon mä!!!!!!!!
- Moonkid
Sitä mä myös mietin että kuka vahtii kilojen tarkkuudella kisailijoiden painoa? Onko Katrille tullu lisää? Kuka rehellisesti huomas ennenku luki täältä? Mä en ainakaan huomannu. Terveeltä se mun mielestä näyttää. Anorektikot on.. yök.
Agnesin tippumisesta vielä vähän.. mua huvitti eilen illalla ku julkistettiin tulokset, heti ilmaantu palstat täyteen rasismiviestejä. :D Voi elämä, mitä sitten?! Agnes voittoon koska ei oo suomalaissyntynen?! *nauraa* Varmaan sanoitte samaa Ronista. Suomalaiset on rasisteja ku tiputti Ronin. 9_9 Voi mahoto et jotkut ei ajattele ennenku pistää viestejä. - Hanko...?
Just niin, pari kiloo sinne sun tänne, hei miettikää vähä!!! Kyllä on lapselliasta!!! ja Katri osaa sentäs laulaa eiks se oo tärkeintä!!??
- idoli.....
melkein sama ku että agnes ei voi olla idoli....mut miks...niin kysy niiltä ketkä täällä sellasta väittää...mä olen ihan eri mieltä kyllä
- juha210
1. Läski on epäterveellistä syötynä.
2. Läskin varastoiminen ihmisvartaloon on epäterveellistä.
3. Epäterveellinen elämä on kallista.
4. Läski ei ole niin kamalan kaunista katseltavaa.
5. Läski on ympäristöongelma.
6. Läski on tehoton.
7. Läski väsyy nopeasti.
8. Läski haisee.- TIETÄWÄ-
olla pullea!!!
Rupee laihikselle, ettei tartte toisia morkata... - juha210
TIETÄWÄ- kirjoitti:
olla pullea!!!
Rupee laihikselle, ettei tartte toisia morkata...En tarvitse laihista - toisin kuin läskit.
- lovetagi
En oo kyllä huomannu etkatrilla olis liika-kiloja..mut empä oo sitä pahemmin katellu,kun se on ehket huonoin näistä 3:sta .TIPU JO!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008