Jos on, niin olisi kai siihen voinut vilkaista ennen esitystä?
Mikä käsittämättömintä, idoleilla on stylisti käytössään!!!
Mistä helv....:stä noita stailaajia sikiää ja millä perutein. Onko se ammatti, minkä jokainen voi halutessaan napata itselleen?
Onko Idoleilla peiliä?
2
223
Vastaukset
- noin
....voisit miettiä, mikä olikaan illan teema? Disco...seitkyt luvun discomusa siis, ja laulajat oli stailattu nimenomaan ajan hengessä.
Mutta ymmärrän, että 90-luvun alkupuolella syntyneenä et tiedä millaista se oli.- edellinen
Olen opiskelut vaatetussuunnittelua ja käynyt läpi koko discon kulta-ajan asusteet ja tiedän kyllä mikä oli siihen aikaan huudossa, olenhan itsekin pitänyt pikku-pirpanana trumpettilahkeita ja mokkaliivejä.
Mun "meuhkaaminen" johtui lähinnä siitä, että taaskaan ei kilpailijoille oltu stailattu heidän parhaita puoliaan korostavia vaatteita. Katri näytti aiva täytetyltä kalkkunalta, Pete topatulta Drag Queeniltä ja Ilkka vielä hontelommalta kuin yleensä.
Sitä paitsi, voi 90-luvullakin syntynyt olla tietoinen siitä miten 70-luvulla pukeuduttiin.
Tietoahan tuolta ajalta löytyy, jos on tarpeeksi kiinnostunut.
Suomessa tuo disco-fever ei välttämättä täysin rantautunut muoti-virtauksineen ihan peräjunttilaan asti. Joten se, että on elänyt boogie-ajan virtauksissa, ei tarkoita että on tajunnut sen ajan muodista mitään!
Midge -69
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760