KUKA VIITSII ENÄÄ SEURATA...

janni

Hävettää mielettömästi olla suomalainen. Takuulla ei missään muussa maassa idolsin lopussa ole jäljellä vain kolme nuotin vierestä vonkujaa. Jotain tosi outoo tässä systeemissä on, kun finaalissa sentään oli mukana hyviäkin laulajia kuten Pauliina, Roni ja Agnes. Ei Suomessa kannata yrittää maailman formaateilla - läskiks menee kuitenkin. Täällä vain idiootit äänestävät Idolsissa, ja nekin vain todella huonoja laulajia.

(No, pakko lieventää, että minusta Pete sentään ansaitsee paikkansa kärjessä, kun sillä on asennetta ja nöyryyttä laulamista kohtaan, vaikka ei sekään mikään luonnonlahjakkuus ole.)

Aatelkaa mikä onni, että Hanna ja Jani olivat mukana ekassa Idolsissa. Tällä kertaahan ne olis tippunu armotta, koska ne osaa laulaa oikein. Ja nyt ilmeisesti haetaan sitä, joka nuotista kauimpaa esittää. Ei niitä kärsi enää kuunnella, äänestäkää pösilöt ketä hyvänsä - tuskin kiinnostaa.

4

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TODELLAKIN

NIIMPÄ..,MITÄ JÄRKEE SEUTRATA,AGNES JA RONI TIPPU JO )`: JA PAULIINALLAKIN OLI UPEE ÄÄNI! OLEN VARMA ET ENÄÄ ÄÄNESTÄÄ VAAN NE KIRKUVAT ILKKA-FANIT ,JOTKA TYKKÄÄ VAAN SEN ULKONÄÖSTÄ JA ON NII LÄÄPÄLLÄÄN KUN KATTOO SITÄ ETTEI KUUNTELE YHTÄÄN SEN LAULUU,JOKA MENEE SUORASTAAN IHAN NUOTIN VIERESTÄ! MINUSTA NÄISTÄ PETE ANSITSEE VOITTAA,VAIKKEI HÄN EHKET OLLUT KAIKISTA PARAS,MUTTA NÄISTÄ 3:STA YLIVOIMAISESTI PARAS!!!!ETTE KAI HALUA ETTÄ SUOMEN IDOLSIN VOITTAA KATRI TAI ILKKA JOTKA
      LAULAVAT NUOTIN VIERESTÄ MELKEIN JOKAISEN KAPPALEEN ?? AIKA NOLOO..!

• jartsa

Jos ajatellaan Ronia, jos ajatellaan Agnesia, niin heitä yhdistää ulkomainen syntyperä. Molemmat hyviä laulajia, mutta eivät ole kuitenkaan enää pelissä mukana. Miksi? En voi, enkä haluaisi ajatella niin, mutta mielestäni lievä rasismi paistaa suomen nuorissa äänestäjissä. Nuoret ovat kuitenkin olleet äänestämässä eniten näissä skaboissa. Idols on tarkoitettu kaikille,jotka ovat rohkeita, persoonallisia ja laulutaitoisia rotuun ja syntyperään katsomatta. Olen myös todella pettynyt suomen juorulehdistön tapaan käsitellä mm. Agnesin henkilökohtaisia asioita. Tietoisesti on yritetty ohjata äänestys käyttäytymistä ja tässä lopputulos: parhaat laulajat ulkona kisasta. Hävettää suomalaisten puolesta. Toivottavasti Agnes jaksaa jatkaa laulamista, vaikka voi se koville ottaa kun hän on niin herkkä persoona. Uskon että Agnes palaa parrasvaloihin nimenomaan laulajana.

• kakak

OON IHAN SAMAA MIELT* :D:DD

• Minna
        kakak kirjoitti:

OON IHAN SAMAA MIELT* :D:DD

No huh, siis jollakin tavalla upeeta huomata että hemmetti, onhan täällä järkeviäkin! En ollu siis uskoa korviani ja silmiäni, kun tajusin että agnes tippui! Ja helvetti, kaikki muut vetää nuotin vierestä niin että pahaa tekee! Iha siis uskomatonta!
        Minä iha järkkynä jo ajattelin että mikä tässä mättää, että oikeestikko minä vaan kuulen eri tavalla ku ne esittää???
        Agnes veti nuotilleen, ja muut porukat höslää omiaan, ja se joka osaa laulaa, tiputetaan kisasta!
        Jumma jee, missä te olitte jotka jotain tajuatte??? Olis piru pitäny äänestää paras voittoon!!!!

Täytyy vaan toivoo että joku opettaa voittajan sit laulamaan, ku iha naurettavaa koko tän vuoden höslinki!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4293
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      969
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe