SEURAAVA PUTOAJA ?

sano mielipiteesi

aloitan: Ilkka

20

1061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emma

KATRI

• ???

ilkka on just paras!!!!!!!!!!!!

• A. Rose

...putosi ja putoaa perseelleen aina nyt jatkossa.

Ihan sama kuka kolmesta tulee ulos, ja missä järjestyksessä. Siellä kun on enää kolmen Narrin kerho jäljellä.

• tomera

Nyt on niin että saa kulua seuraavaks ainakin kolme vuotta ennen kuin uutta Idolssia kannattaa Suomenmaahan pystyttää. Kyllä täytyy väki varttua ja jostain uusia laulajakykyjä nousta. Taso on tällä kertaa sen verran huono! Katri putoaa seuraavaksi. Olis tyyliltään sopiva tangomarkkinoille, mutta sinnekkään ei laulutaito riitä.

• seuraavax

Sillä Agnesin kannattajat varmaankin äänestävät protestimielellä nyt poikia; minä annan ääneni Petelle, joka mielestäni oli Agnesin jälkeen toiseksi paras!!!

• Putoaja

Katri. Itse annan ääneni Ilkalle. Katri on liian tavallinen poppri. Samanlaisia on monia.

• loren
        Putoaja kirjoitti:

Katri. Itse annan ääneni Ilkalle. Katri on liian tavallinen poppri. Samanlaisia on monia.

että Katri tai Pete lähtee seuraavaksi. Vaikka voihan se olla Ilkkakin... Ainakin mä toivon niin, koska Ilkka on ihan surkee! Ja niin on kyllä Petekin! Toivottavasti Katri voittaa siitä kolmikosta, koska se on niistä paras, vaikka sekin lauleskelee välillä aika epävireisesti...

• mmm

katri putoaa

• katrifan

mäkin toivon katrin tippuvan ihan jostai tärkeestä syystä ei tulis idols leimaa

• se on

tämä Ilkka, jonka olisi pitänyt pudota jo kaksi viikkoa sitten.

• siivellä

ratsastaja putoaa.

• ja sitten

pete

• takokoon

omaa lestiään.

• veikkaan

että seuraava putoaja on Ilkka, ainakin pitäis olla.

• samaa mieltä

minäkin.

• ilkka,, ilkka ilkka Putoaja

on ilkka.

• Sweet-Sugar

pete tai katri, muttei missää nimes ILKKA..

• Sassu_Rakas

must kyl pete sais tippuu se ei osaa siis tippaakaa laulaa... tai no kyl se vois mennä viel just ja just sinne iskelmän puolelle... KATRI sais voittaa se on niist ainoo joka osaa laulaa!!! ja oon jyrkästi sitä mieltä...

• pudottaja

lähtee kotia kohti Katri ja Ilkka voittaa!!!!!!!

• ifit

ihan sama kuka putoa. kiinnosta kun kilo paskaa
        en kato enä idolsia ku parhaat on just tiputettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe