Onnenonkija-Agnes

Valitut_Palat

Agnes tuli rikkaaseen Suomeen ja nyt kun sai vähän julkisuutta, voi ottaa avioeron ja elellä makeasti.

7

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha210

Agnes oli rikas jo tullessaan omaamalla äänen ja taidon, mitä ei ihan jokaisella ole. Täällä hän sai foorumin näyttää, mihin kykenee, ja aika paljoon näyttääkin kykenevän.

• Nimetön

Et sitten ole viitsinyt sen kummemmin lukea niitä lehtijuttuja? Agnes haki sitä avioeroa vuosi sitten. Jo kauan ennen Idolsia.

• mamma 55

Hyvä että se akka putosi.Mun lapsenlapsikin sanoi
        että nainen laulaa hyvin.mutt mikä idols se on??.on jättänyt pienen poikansa ,miseten ja oman hyvin -voinnin tähden.Jeeh että lensi.Lentäköön sinne Puolaan poikas luo.

• Minä
        mamma 55 kirjoitti:

Hyvä että se akka putosi.Mun lapsenlapsikin sanoi
        että nainen laulaa hyvin.mutt mikä idols se on??.on jättänyt pienen poikansa ,miseten ja oman hyvin -voinnin tähden.Jeeh että lensi.Lentäköön sinne Puolaan poikas luo.

..lapsesi ei anna lapsensa viettää aikaa kanssasi. Tekstistäsi ja sitä kautta peilautuvasta ajatusmaailmastasi voi lapsenlapsesi kärsiä. Vaikket lastasi (kai) ole hylännytkään...kauhistun ajatusta sinusta kasvattajana.

• Hullumpi mies Huittisista

Minä oon kauhulle lukenu lehistä millaisessa seurassa se kiltti Katri liikkuu siellä isossa kaupungissa.

Puolalaisen seksityöläisen kanssa noin ku tiiviisti viettää aikaansa. Tiedä mitä vaikutteita saanu kun vielä kuulemma ikävöi kovasti.

Ei tämmönen kansa tartte pyllyn vilauttelijoita vaan kyllä se tango ja iskelmämusiikki heinälatoympäristössä olisi kaikille sopiva idoli.

En minä pahalla sitä sano sillä eroja meissä on.
      Se vaan että eri kulttuurissa naisruumista halvennnetaan jopa itse naisetkin. Suomi-tytöille ei se kankun näytteleminen sovi. Eikä valtayleisöllekään.

Tiedäpä kuka lie lapsen isä.

Joka tapauksessa julkisuuden henkilön pitää olla esikuva. Erityisesti tässä ksiassa. On oikeiutettua kritisoida Agnesin kelvollisuutta Idolsiksi.

Rasistiksi jotkut väittää mutta eihän täsä kyse ole siitä.

Ihmisarvosta ei nyt keskustellakaan. Se on yhtä iso vaikka presidentillä kuin pedofiililla. Jotkut ei vaan oo sopivia esikuviksi jne.

• Ihmettelijä....

Tässä nyt viitataan siihen, että Agnes olis ollut seksibaarissa Puolassa strippari tai jopa huora... Eikö teillä ole tietoa siitä, että baarissa on myös muita töitä. Esim. tarjoilia. Myös seksibaarissa. Vai mihin tämä teidän "tietonne" perustuu?

• asiaa!

olen kanssasi täysin samaa mieltä! ei tänne tarvi jäädä elelemään meidän kustannuksella! pois pois puolalainen!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe