Totuuksia: Agnes ei osaa laulaa tai siis ääntää englantia eikä osaa suomeakaan..niin millä kielellä laulais sitten levylle?Katrillakin hakusessa englanti. Pete osaa kaikista parhaiten laulaa englanniks. Ilkka..noh...mun mielest sen olis pitäny tippuu jo ihan alkuvaiheessa. Se ei osaa laulaa...miks sitä äänestetään?Ku voi voi se on muka niin söpö?Mun mielest sil ei oo mitään charmia laisinkaan. Katril on aina samanlainen ääni joka biisis..ei tuo mitään uutta ja muistuttaa vähän iskelmälaulajaa. Katri on vieläkin liian ujo. Toivon todellakin että seuraavassa skabassa kaikki pistävät paremmaks koska nyt ainaki tuntuu siltä ettei kukaan kärki kolmikosta ansaitse voittoa. Kylmä totuus. Viime vuonna taso oli huomattavasti parempi.
totuuksia finalisteista
9
791
Vastaukset
- ,,.,.,.
Hööööh, eihän Agnes enää ole edes mikään finalisti. Paras se näistä kaikista oli.
muuten haastat ihan asiaa - neito
Olen samaa mieltä.Viime vuonna oli paljon paremmat laulajat lopussa.Nää nykyset finalistit on karseita kaikki vetää nuotin vierestä.Katrin" final countdain" oli jotain sanoinkuvaamattoman järkyttävää kuultavaa.
- Anteeksi
Siis vuonna 2004? Kuka sillon voitti?
- tuomarit
olivat parempia. nyt on mm. yksi kostoisa, urallaan epäonnistunut tuomari.
PS. nainen on pahin naisen vihollinen, kunnes aikuistuu. - joku vaan
samaa mieltä olen, et taso on sellainen, et kukaan ei oo idoli tänä vuonna!!!!!
Jos vertaa Pakariseen ja Tuiskuun, niin heillä oli persoonaa ja joku käsitys esiintymisestä, vikholm tosin on kuin sammakko, ainakin näöltään!!!
Näistä finalisteista ei ole tähdiksi, pete ainoa, joka edes hiukan osaa esiintyä, vaikka hintiltä näyttää...- yksi rovaniemeläinen
Karismaa löytyi edellisissä kisoissa tuhat kertaa enemmän
- Anteeksi
yksi rovaniemeläinen kirjoitti:
Karismaa löytyi edellisissä kisoissa tuhat kertaa enemmän
Kertokaa nyt ihmeessä minullekkin,kuka voitti viimevuonna? Mun mielestä kun ei viimevuonna edes ollut Idols kilpailua...
- hah hah hah
Miksi Ilkka on päässyt näin pitkälle?
Kaveri ei osaa laulaa, eikä ole edes kovin hauska.
Ja ulkonäkö on vastenmielinen, sillä sillä on ihme ilmeet. Hyi, jotenkin näädän näköinen.
Lavalla kauheeta kohellusta ja se on joidenkin mielestä hauskaa?- tytsy
voi vaan ihmetellä kuka ilkkaa on äänestänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770